zaślepka

Honker

Moderator: Marcin-Kraków

waclaw27
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 7:23 pm
Lokalizacja: Międzyrzecz
Kontaktowanie:

zaślepka

Post autor: waclaw27 » wt sie 22, 2006 9:22 pm

Może ktoś mi opisać zaślepkę do skrzyni redukcyjnej w tarpanie 4011 bo mi kolejną wybiło i olej sobie wycieka jak..... Albo, od czego pasuje

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » śr sie 23, 2006 5:58 am

co rozumiesz przez zaślepkę? korek spustowy? wlewowy? zaślepkę wyjścia na przystawkę. Jaką masz skrzynię Warn czy standard?

Awatar użytkownika
Darek...
Posty: 2018
Rejestracja: wt sie 30, 2005 1:56 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Darek... » śr sie 23, 2006 6:52 am

Oj panie.... W honku 4011 nie było Warna :-? (czy coś przeoczyłem ?? )
Polonez Quattro GG 1715477
http://www.4x4.szczecin.pl

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » śr sie 23, 2006 7:04 am

pewny nie jestem co do nomenklatury numerowej honków, ale wydaje mi się że opisywały one głównie rodzaj nadwozia. 4011 miał 4 podwójne ławki z tyłu, 4012 miały 2 fotele, 2 ławki (i tylko tylne schowki).

waclaw27
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 7:23 pm
Lokalizacja: Międzyrzecz
Kontaktowanie:

Post autor: waclaw27 » śr sie 23, 2006 8:01 am

wieprzowina pisze:co rozumiesz przez zaślepkę? korek spustowy? wlewowy? zaślepkę wyjścia na przystawkę. Jaką masz skrzynię Warn czy standard?
tego to ja nie wiem jakom mam ale mi się wydaje ze mama Stary typ i zaslebka jest od wałka nad takom Klapką z 4 srubami takzwana Zaślepka miseczkowata tylko standartową założyłem i się okazało ze jest za płytka i wybiło

Awatar użytkownika
Darek...
Posty: 2018
Rejestracja: wt sie 30, 2005 1:56 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Darek... » śr sie 23, 2006 8:22 am

waclaw27 pisze:
wieprzowina pisze:co rozumiesz przez zaślepkę? korek spustowy? wlewowy? zaślepkę wyjścia na przystawkę. Jaką masz skrzynię Warn czy standard?
tego to ja nie wiem jakom mam ale mi się wydaje ze mama Stary typ i zaslebka jest od wałka nad takom Klapką z 4 srubami takzwana Zaślepka miseczkowata tylko standartową założyłem i się okazało ze jest za płytka i wybiło
Mam jeden reduktor na zewnątrz , to wieczorem obejrzę bo za cholerę nie kojarzę żadnej zaślepki :roll: . Napisz tyko dokładnie z której strony. (może dlatego ,że moja nie cieknie :wink: )
Polonez Quattro GG 1715477
http://www.4x4.szczecin.pl

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » śr sie 23, 2006 9:22 am

waclaw27 pisze:
wieprzowina pisze:co rozumiesz przez zaślepkę? korek spustowy? wlewowy? zaślepkę wyjścia na przystawkę. Jaką masz skrzynię Warn czy standard?
tego to ja nie wiem jakom mam ale mi się wydaje ze mama Stary typ i zaslebka jest od wałka nad takom Klapką z 4 srubami takzwana Zaślepka miseczkowata tylko standartową założyłem i się okazało ze jest za płytka i wybiło
no to mówisz o miejscu w którym montuje się przystawkę odbioru mocy. Ale jak mogłeś ją zgubić - tam są 4 fest-śruby?!

waclaw27
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 7:23 pm
Lokalizacja: Międzyrzecz
Kontaktowanie:

Post autor: waclaw27 » śr sie 23, 2006 1:49 pm

wieprzowina pisze:
waclaw27 pisze:
wieprzowina pisze:co rozumiesz przez zaślepkę? korek spustowy? wlewowy? zaślepkę wyjścia na przystawkę. Jaką masz skrzynię Warn czy standard?
tego to ja nie wiem jakom mam ale mi się wydaje ze mama Stary typ i zaslebka jest od wałka nad takom Klapką z 4 srubami takzwana Zaślepka miseczkowata tylko standartową założyłem i się okazało ze jest za płytka i wybiło
no to mówisz o miejscu w którym montuje się przystawkę odbioru mocy. Ale jak mogłeś ją zgubić - tam są 4 fest-śruby?!
nie tam jest nad tom przystawką mała zaślebka wielkośći 2 zł PLN więć to nie to, to co jest na śruby to mam na miejscu

waclaw27
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 7:23 pm
Lokalizacja: Międzyrzecz
Kontaktowanie:

Post autor: waclaw27 » śr sie 23, 2006 1:52 pm

Darek... pisze:
waclaw27 pisze:
wieprzowina pisze:co rozumiesz przez zaślepkę? korek spustowy? wlewowy? zaślepkę wyjścia na przystawkę. Jaką masz skrzynię Warn czy standard?
tego to ja nie wiem jakom mam ale mi się wydaje ze mama Stary typ i zaslebka jest od wałka nad takom Klapką z 4 srubami takzwana Zaślepka miseczkowata tylko standartową założyłem i się okazało ze jest za płytka i wybiło
Mam jeden reduktor na zewnątrz , to wieczorem obejrzę bo za cholerę nie kojarzę żadnej zaślepki :roll: . Napisz tyko dokładnie z której strony. (może dlatego ,że moja nie cieknie :wink: )
to jest z tyłu tam gdzie jest jeden wał który idzie do tylnego mostu po prawej stronie u góry mała zaślepka wielkości 2 zł PLN

Awatar użytkownika
Darek...
Posty: 2018
Rejestracja: wt sie 30, 2005 1:56 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Darek... » śr sie 23, 2006 2:31 pm

Czyli nie osłona wyjścia na PTO :-?
Polonez Quattro GG 1715477
http://www.4x4.szczecin.pl

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » śr sie 23, 2006 7:57 pm

chyba chodzi o korek inspekcyjno -wlewowy. Jutro sprawdzę co tam jest

Awatar użytkownika
Darek...
Posty: 2018
Rejestracja: wt sie 30, 2005 1:56 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Darek... » czw sie 24, 2006 7:51 am

Sprawdziłem i rzeczywiście jest takie ustrojstwo nad pokrywą wyjścia PTO . Widać jakiś wałek ale w zdemontowanym reduktorze też nie mam tam zaślepki :roll:
Polonez Quattro GG 1715477
http://www.4x4.szczecin.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tarpan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość