stworzyłem potwora !!:)

Honker

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » ndz sie 25, 2002 9:53 am

jak wyżej tznwsadziłem do mojego Honka 112 konny silnik, Jezuuuuuu jakiego on dostał kopa. poprzednio ten co mial 57 koników (a pewnie z racji przebiegu tyle nie miał) też se radził ale marnie a teraz to sie zastanawiam po jaką chol...... mi reduktor.
O mamo aż sie go zacząlem bać :smile: :smile: :smile:

no to sie pochawaliłem :smile: :)21 :)21 :)21

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: chermol » ndz sie 25, 2002 9:34 pm

trzeba bylo na zelazna przyjechac :wink:

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pn sie 26, 2002 3:42 pm

Chermol niemogłem bo byłem w trakcie dorabiamia wału i gość i tak ze mnie wała zrobił .....ech szkoda słów.....rzemieślnicy........

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » wt sie 27, 2002 7:56 am

no to opowiedz kolegom jak to zrobiles :)23 :)23

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: tybero dnia 2002-08-27 09:08 ]</font>

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Post autor: Wojtek » wt sie 27, 2002 7:12 pm

A CO wsadziłeś??? Napisz coś bliższego, jak pasowało?
Sam właśnie skończłem dzisiaj ciąć ARGENTĘ na żyletki a silniczek, skrzynia i most czekają na przymiarki do NIVKI. Może na przyszły sezon też tak będę jeżdził jak Ty.

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » wt sie 27, 2002 8:36 pm

jak pasowało?? hehe nijak , ale szlifierka, migomat i chęci czynią cuda :smile: :smile: :smile:
argente powiadasz, hmm ja wsadziłem do siemie mirafiori :smile:

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Post autor: Wojtek » śr sie 28, 2002 8:28 am

To prawie to samo. Argenta ma 2000 cm, Mirafiori chyba też? czy może 1800? Sądząc po mocy, to to samo. Na wtrysku? Silniki się różnią trochę spodem dlatego szukałem Argenty (miska olejowa). A jak ze skrzynią biegów?

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » śr sie 28, 2002 1:18 pm

zadawaj konkretniejsze pytania . co jak ze skrzynia? kupiłem z silnikiem i założyłem jeśli o to ci chodziło
a jaka argenata ma miske ?? taką jak w polonezie?czy inną?? mirafiorka ma taka jak polonez dlatego mi pasowała

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Post autor: Wojtek » śr sie 28, 2002 3:41 pm

Wniosek z tego, że miałeś tam Poldka? Tarpan ma sztywny most, w NIVIE pod silnik jest podczepiony przedni dyfer i dla tego nie pasuje tak od razu. Poza tym ludzie łączą silniki z różnymi skrzyniami. Chodzą słuchy, że wyroby FIATA mają takie same mocowania obudów sprzęła do skrzynek biegów i można podobno dzięki temu połączyć np. obudowę sprzęgła od Poldka ze skrzynką od Łady i tak w koło.... Stąd moje pytania. A czy jeszcze niczego nie ukręciłeś? Wału, półosi.... Czy to wytrzymuje obciążenia? Jakie masz koła - rozmiar?

Juras_01
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: wt sie 27, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Juras_01 » czw sie 29, 2002 11:12 am

No właśnie ....

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » czw sie 29, 2002 7:51 pm

jak sie ma głow tam gdzie trzeba a nie kawałek pryszcza to sie nic nie ukręci

ja nic nie ukręciłem i nie mam zamiaru (a pofolgowałem sobie już na poligonie ostro) :)21
koła 31x10.50x15

Gancek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: czw maja 09, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Iława

Post autor: Gancek » czw sie 29, 2002 10:59 pm

Hej to ja od dachującego UAZa. Mysle jednak, ze przegubami w zwrotnicach to sie dlugo nie nacieszysz.

Awatar użytkownika
swirojas
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa/Chotomów

Post autor: swirojas » pt sie 30, 2002 2:38 pm

Pierdzielenie.. znam gościa który ma w gaziku jakiegoś dolnego potwora 6 cilindrów (chyba od lublina starego) i taki moment że mózg się lasuje ( cały silnik kończy się oczywiście między fotelami a nic nie ukrtęca.
swirojas (swirojasus neandertalensis) - przeewuolowana forma homosapiens neandertalensis nienormalis. Naszczęście do obecnych czasów uchował się tylko jeden!
--GAZ69--

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pt sie 30, 2002 4:28 pm

czołem Gancek, powiedz gdzie cie można złapać bo ostatnio wsiąkłeś jak kamfora.

a do tematu. to czy wszyscy poza swirojasem muszą krakać że to albo półosie albo przegóby albo co inne nie wytrzyma.
Ludzie jak sie jeżdzi z głową to sie nie niszczy auta, no chyba że wystąpi tzw zmęczenie materiału albo co inne.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » czw wrz 26, 2002 3:14 pm

Wojtek pisze:Wniosek z tego, że miałeś tam Poldka? Tarpan ma sztywny most, w NIVIE pod silnik jest podczepiony przedni dyfer i dla tego nie pasuje tak od razu. Poza tym ludzie łączą silniki z różnymi skrzyniami. Chodzą słuchy, że wyroby FIATA mają takie same mocowania obudów sprzęła do skrzynek biegów i można podobno dzięki temu połączyć np. obudowę sprzęgła od Poldka ze skrzynką od Łady i tak w koło.... Stąd moje pytania. A czy jeszcze niczego nie ukręciłeś? Wału, półosi.... Czy to wytrzymuje obciążenia? Jakie masz koła - rozmiar?
Ja w woju jeździłem honkiem z silnikiem IVECO 3.0 td i jakoś nic się nie poukręcało a wypiard był taki że beret spadał. To dlaczego tu miało by się coś poukręcać?

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pt wrz 27, 2002 3:59 pm

otóż to ja też jescze nic nie ukręciłem.......to nie to co uaz :)
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Władek#340 PTK
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: sob lis 02, 2002 8:59 pm
Lokalizacja: MAZURY
Kontaktowanie:

Post autor: Władek#340 PTK » ndz lis 10, 2002 11:33 pm

duzo bylo z tym roboty?

i ile kasy na silnik poszlo? :)5
jeszcze bez, no ale moze wkrotce

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pn lis 11, 2002 7:42 pm

kasy poszło nie wiele a roboty troszku popołudniami po pracy zeszło mi prawie 2 tygodnie ,
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » pn lis 11, 2002 11:48 pm

Krisi zmieścił się ten silnik w przedziale, czy musiałeś ciąć przegrodę? Władku cały problem jest w tym że jeżeli nie umiesz walczyć szlifierką kontową i migomatem, albo nie masz jakiegos znajomego fachury to przecietny mechanik skubnie Cię tak, że odrazu pożałujesz że nie zamówiłeś gotowego Hummera z pełnym wyposażeniem... :)27

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » wt lis 12, 2002 4:38 pm

zmieścił sie bez problemu ( jeszcze naokoło mozna w berka grać) :) a niby czemu miałby sie nie zmieścić?
przeca w honkim pod machą jest tyle miejsca że nawet 5 cylindrówa mera wejdzie bez cięcia przegrody.
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pt sty 31, 2003 6:43 pm

Zdecydowałem sie wrucić do tematy bo on jest chyba najlepszy do opisywania moich szaleńsw.

dzis już wiem że rozstaw osi bede miał 2000 mm czyli mniej niż orginał krótki (2210mm).

co wy na to?
jestem ciekaw jak to sie będzie zachowywać w terenie.
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » pt sty 31, 2003 7:05 pm

w terenie na pewno lepiej jak zwykły honk za to na drodze moze skakać jak piłeczka z racji małego rozstawu osi
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pt sty 31, 2003 8:06 pm

myśle tak samo , ale zdecydowałem sie na to ze względu na włąsciwości terenowe,, a do asfaltu sie przyzwyczaje.
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
monter.s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: monter.s » pt sty 31, 2003 9:03 pm

tylko uważaj żebyś nie przesadził z tymi 2 metrami, protoplasta honka LR90 ma rozstaw 2360 mm przy wymiarach 3883/1790/2059 [d/sz/w] :)6 przemyśl spokojnie a poza tym powodzenia
http://tarpan.netglob.com.pl
po prostu nieoficjalny clup TARPANa

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt sty 31, 2003 9:53 pm

krisi pisze:myśle tak samo , ale zdecydowałem sie na to ze względu na włąsciwości terenowe,, a do asfaltu sie przyzwyczaje.
kąty na wałach ci nie wydadzą
#noichuj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tarpan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość