Honker
Moderator: Marcin-Kraków
-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » ndz sie 25, 2002 9:53 am
-
chermol

- Posty: 1107
- Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: chermol » ndz sie 25, 2002 9:34 pm
trzeba bylo na zelazna przyjechac

-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » pn sie 26, 2002 3:42 pm
Chermol niemogłem bo byłem w trakcie dorabiamia wału i gość i tak ze mnie wała zrobił .....ech szkoda słów.....rzemieślnicy........
-
tybero

- Posty: 1950
- Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: brenna
Post
autor: tybero » wt sie 27, 2002 7:56 am
no to opowiedz kolegom jak to zrobiles
<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: tybero dnia 2002-08-27 09:08 ]</font>
-
Wojtek

- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Post
autor: Wojtek » wt sie 27, 2002 7:12 pm
A CO wsadziłeś??? Napisz coś bliższego, jak pasowało?
Sam właśnie skończłem dzisiaj ciąć ARGENTĘ na żyletki a silniczek, skrzynia i most czekają na przymiarki do NIVKI. Może na przyszły sezon też tak będę jeżdził jak Ty.
-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » wt sie 27, 2002 8:36 pm
-
Wojtek

- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Post
autor: Wojtek » śr sie 28, 2002 8:28 am
To prawie to samo. Argenta ma 2000 cm, Mirafiori chyba też? czy może 1800? Sądząc po mocy, to to samo. Na wtrysku? Silniki się różnią trochę spodem dlatego szukałem Argenty (miska olejowa). A jak ze skrzynią biegów?
-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » śr sie 28, 2002 1:18 pm
zadawaj konkretniejsze pytania . co jak ze skrzynia? kupiłem z silnikiem i założyłem jeśli o to ci chodziło
a jaka argenata ma miske

taką jak w polonezie?czy inną?? mirafiorka ma taka jak polonez dlatego mi pasowała
-
Wojtek

- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Post
autor: Wojtek » śr sie 28, 2002 3:41 pm
Wniosek z tego, że miałeś tam Poldka? Tarpan ma sztywny most, w NIVIE pod silnik jest podczepiony przedni dyfer i dla tego nie pasuje tak od razu. Poza tym ludzie łączą silniki z różnymi skrzyniami. Chodzą słuchy, że wyroby FIATA mają takie same mocowania obudów sprzęła do skrzynek biegów i można podobno dzięki temu połączyć np. obudowę sprzęgła od Poldka ze skrzynką od Łady i tak w koło.... Stąd moje pytania. A czy jeszcze niczego nie ukręciłeś? Wału, półosi.... Czy to wytrzymuje obciążenia? Jakie masz koła - rozmiar?
-
Juras_01
- jestem tu nowy...

- Posty: 1
- Rejestracja: wt sie 27, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Głogów
Post
autor: Juras_01 » czw sie 29, 2002 11:12 am
No właśnie ....
-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » czw sie 29, 2002 7:51 pm
jak sie ma głow tam gdzie trzeba a nie kawałek pryszcza to sie nic nie ukręci
ja nic nie ukręciłem i nie mam zamiaru (a pofolgowałem sobie już na poligonie ostro)

koła 31x10.50x15
-
Gancek
- jestem tu nowy...

- Posty: 1
- Rejestracja: czw maja 09, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Iława
Post
autor: Gancek » czw sie 29, 2002 10:59 pm
Hej to ja od dachującego UAZa. Mysle jednak, ze przegubami w zwrotnicach to sie dlugo nie nacieszysz.
-
swirojas
- jestem tu nowy...

- Posty: 53
- Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa/Chotomów
Post
autor: swirojas » pt sie 30, 2002 2:38 pm
Pierdzielenie.. znam gościa który ma w gaziku jakiegoś dolnego potwora 6 cilindrów (chyba od lublina starego) i taki moment że mózg się lasuje ( cały silnik kończy się oczywiście między fotelami a nic nie ukrtęca.
swirojas (swirojasus neandertalensis) - przeewuolowana forma homosapiens neandertalensis nienormalis. Naszczęście do obecnych czasów uchował się tylko jeden!
--GAZ69--
-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » pt sie 30, 2002 4:28 pm
czołem Gancek, powiedz gdzie cie można złapać bo ostatnio wsiąkłeś jak kamfora.
a do tematu. to czy wszyscy poza swirojasem muszą krakać że to albo półosie albo przegóby albo co inne nie wytrzyma.
Ludzie jak sie jeżdzi z głową to sie nie niszczy auta, no chyba że wystąpi tzw zmęczenie materiału albo co inne.
pozdrawiam
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » czw wrz 26, 2002 3:14 pm
Wojtek pisze:Wniosek z tego, że miałeś tam Poldka? Tarpan ma sztywny most, w NIVIE pod silnik jest podczepiony przedni dyfer i dla tego nie pasuje tak od razu. Poza tym ludzie łączą silniki z różnymi skrzyniami. Chodzą słuchy, że wyroby FIATA mają takie same mocowania obudów sprzęła do skrzynek biegów i można podobno dzięki temu połączyć np. obudowę sprzęgła od Poldka ze skrzynką od Łady i tak w koło.... Stąd moje pytania. A czy jeszcze niczego nie ukręciłeś? Wału, półosi.... Czy to wytrzymuje obciążenia? Jakie masz koła - rozmiar?
Ja w woju jeździłem honkiem z silnikiem IVECO 3.0 td i jakoś nic się nie poukręcało a wypiard był taki że beret spadał. To dlaczego tu miało by się coś poukręcać?
-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » pt wrz 27, 2002 3:59 pm
otóż to ja też jescze nic nie ukręciłem.......to nie to co uaz

Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
Władek#340 PTK
- jestem tu nowy...

- Posty: 1
- Rejestracja: sob lis 02, 2002 8:59 pm
- Lokalizacja: MAZURY
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Władek#340 PTK » ndz lis 10, 2002 11:33 pm
duzo bylo z tym roboty?
i ile kasy na silnik poszlo?

5
jeszcze bez, no ale moze wkrotce
-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » pn lis 11, 2002 7:42 pm
kasy poszło nie wiele a roboty troszku popołudniami po pracy zeszło mi prawie 2 tygodnie ,
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
wieprzowina
-

- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: wieprzowina » pn lis 11, 2002 11:48 pm
Krisi zmieścił się ten silnik w przedziale, czy musiałeś ciąć przegrodę? Władku cały problem jest w tym że jeżeli nie umiesz walczyć szlifierką kontową i migomatem, albo nie masz jakiegos znajomego fachury to przecietny mechanik skubnie Cię tak, że odrazu pożałujesz że nie zamówiłeś gotowego Hummera z pełnym wyposażeniem...

-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » wt lis 12, 2002 4:38 pm
zmieścił sie bez problemu ( jeszcze naokoło mozna w berka grać)

a niby czemu miałby sie nie zmieścić?
przeca w honkim pod machą jest tyle miejsca że nawet 5 cylindrówa mera wejdzie bez cięcia przegrody.
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » pt sty 31, 2003 6:43 pm
Zdecydowałem sie wrucić do tematy bo on jest chyba najlepszy do opisywania moich szaleńsw.
dzis już wiem że rozstaw osi bede miał 2000 mm czyli mniej niż orginał krótki (2210mm).
co wy na to?
jestem ciekaw jak to sie będzie zachowywać w terenie.
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
misio

- Posty: 690
- Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: misio » pt sty 31, 2003 7:05 pm
w terenie na pewno lepiej jak zwykły honk za to na drodze moze skakać jak piłeczka z racji małego rozstawu osi
Suzuki sj413 `85 nie motane

-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » pt sty 31, 2003 8:06 pm
myśle tak samo , ale zdecydowałem sie na to ze względu na włąsciwości terenowe,, a do asfaltu sie przyzwyczaje.
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
monter.s
- jestem tu nowy...

- Posty: 46
- Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: monter.s » pt sty 31, 2003 9:03 pm
tylko uważaj żebyś nie przesadził z tymi 2 metrami, protoplasta honka LR90 ma rozstaw 2360 mm przy wymiarach 3883/1790/2059 [d/sz/w]

6 przemyśl spokojnie a poza tym powodzenia
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » pt sty 31, 2003 9:53 pm
krisi pisze:myśle tak samo , ale zdecydowałem sie na to ze względu na włąsciwości terenowe,, a do asfaltu sie przyzwyczaje.
kąty na wałach ci nie wydadzą
#noichuj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość