
Zamocowanie w tym miejscu powoduje że siłownik działa wzdłuż cięgna blokady, czyli OK.
- Rurka gumowa z przewodami siłownika master, lewe drzwi:

Otwór musi mieć min.10mm, żeby dało się przecisnąć rurkę z 5 kabli.
- Można dać 2 mastery i mieć otwieranie całości również z prawych drzwi, ja mam master tylko w drzwiach kierowcy, bo zamek jest z pilotem

- Więcej roboty jest z zamkiem drzwi tylnych. Nie mam zdjęcia, ale jak się wyjmie zamek, to widać co trzeba zrobić. Generalnie chodzi o przyspawanie kawałka gwoździa do rygla blokującego przesuwkę. Ten kawałek łączy się z cięgnem siłownika. Przyspawany kawałek nie może mieć więcej niż 5-6 mm,dłuższy blokuje się o wspornik wkładki.
- Żeby mieć sygnalizację otwarcia/zamknięcie przez mignięcie kierunkowskazów najłatwiej podpiąć się do kostki włącznika świateł awaryjnych. Zółty przewód idzie od sterownika c. zamka i łączy się z kablem szaro-czerwonym:

Jeśli połączy się kabel szaro-czerwony z czerwonym to mignięcie jest wszystkich kierunkowskazów. Połączenie trzeba zrobić przez diodę, żeby nie migały prawe kierunki po włączeniu lewych

To tak w ramach ożywiania działu Honkera
