Post
autor: krzyś » ndz gru 12, 2004 1:56 pm
Generalnie jest tak....... dotyczy to mostów uaz, gaz, honker i inne ...czyli te stare konstrukcje.
Jeżeli przekroczysz wielkość opon 31" i zapodasz do tego silnik powyżej 100km i ok 180 Nm ...to badź pewienże nie zdzierży......
ja swoje mosty ujeżdzam od 4 lat....i nic im nie jest poza normalnym rajdowym i nie tylko zużyciem ...czyli łożyska w piastach, w zwrotnicach, krzyżaki w przegubach.... powatarzamże nie jest to żadne rozwalanie ale normalne zużycie.... oczywiście normalne w granicach off roadu bo co innego normalne na asfalcie a co innego normalne w off roadzie. w tym 2 przypadku wiadomoże wszystko sie zużywa kilkarazy szybciej.
Jak wiadomo chyba wszystkim to nie oszczędzam auta, biore udział w imprezach, pakuje sie w bagna wode itp .
opnki mam 31x10.50x15 i nigdy wiekszych nie założe, silniczek mam 120 kucy i 160 Nm i spokojnie daje rade....
a silniki po 150 i więcej kucy nadają sie na rajdy szybkościowe i asfaltowe a nie na oranie w terenie...... (oczywiście przy naszych mostach żeby ktoś sie nie zaczął czepiać że jeep abo inszy nissan czy land/ range mają mocne motory, obliczone na to są) .
i będe bronił mostów honkera uaza itp ale .....ludzie do tego trza mieć głowe a nie urządzać se "wyścig wielkości opon"
taaaaa zaraz mi ktoś powie że L80 ma opony 25 czy 37 cali......ale co można ukręcić silnikiem do poloneza? hyba tylko sznurek do snopowiązałki. Na tym silniku też sie da pojeździć, sam jeździłem i nawet niezłe wyniki miałem ale trzeba sie nauczyć używac reduktora....
ale sie rozpisałem..... ide sobie.
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.