Retro;)

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
ndv
 
 
Posty: 111
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 1:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Retro;)

Post autor: ndv » wt gru 20, 2005 6:53 pm

http://www.izh-auto.ru/models/present/2106/
hehe-jescze takie w Rosji produkują :)
Ciekawe ile by kosztowało sprowadzenie takiej do Polski?

Awatar użytkownika
alfik
Posty: 1754
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: alfik » wt gru 20, 2005 10:40 pm

Ale dla jakich aut osobowych producent podaje prześwit - no i te metalowe zderzaki i sztywny most - wprost na to forum :D

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » wt gru 20, 2005 10:54 pm

Wiem że Ładę 2106 produkowano w Rosji BARDZO długo, ale że po dzień dzisiejszy to trudno mi w to uwierzyć :o :o
Fajny klasyk.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
Elmer75
 
 
Posty: 167
Rejestracja: pn mar 14, 2005 5:52 pm
Lokalizacja: wiocha z tramwajami (Stettin)

Post autor: Elmer75 » śr gru 21, 2005 1:43 pm

"Chcesz być zdrowy i bogaty, nie pij wódy-idź do chaty" - Dzieci Kapitana Klossa

Awatar użytkownika
mql
 
 
Posty: 215
Rejestracja: śr sie 31, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: mql » śr gru 21, 2005 3:13 pm

No i dobrze - udane rzeczy się nie starzeja.
Koreańczycy ze swoim za pzreproszeniem, #$^&woo tego jakos nie osiągneli :P

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » śr gru 21, 2005 3:58 pm

Izewsk to miejsce gdzie podobno od Nowego Roku będzie dalej produkowana Łada 2106.
Info od Gazona
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
ndv
 
 
Posty: 111
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 1:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ndv » śr gru 21, 2005 7:04 pm

Na rosyjskich stronach z używanymi w rubryce WAZ-2106 jest cena za model z 2005 =130000 rubli. Nówka by kosztowała jakieś`150000. Ktoś wie ile to by wyszło jakby taką przywieźć do polski?
Kurcze-kupiłbym se takie cuś

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » śr gru 21, 2005 11:22 pm

Legalnie do RP chyba nie wiedziesz. Testy-atesty itd. 2106 posiada jeszcze gaznik.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » czw gru 22, 2005 10:40 am

BABCIA I pisze:Legalnie do RP chyba nie wiedziesz. Testy-atesty itd. 2106 posiada jeszcze gaznik.
Jako używany (powyżej 6 miesięcy) - jest tylko kwestia cła i VAT-u.
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
jarcion
 
 
Posty: 879
Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: jarcion » czw gru 22, 2005 10:44 am

Łezka mi się w oku zakręciła- takim autkiem uczyłem się jeździć...
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » czw gru 22, 2005 12:08 pm

Droga ta technologia wychodzi :-? koło 5400$
to najtańszy uaz tam kosztuje 7100$ 8)

Poszukaj jakiejś rodziny na wschodzie może ci taką ładę przywiozą na podmiankę :wink:
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
ndv
 
 
Posty: 111
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 1:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ndv » czw gru 22, 2005 2:38 pm

jeśli tylko o silnik idzie to kein problem. Ale jeśli jakieś testy atesty o budę to :)3 . Najwyżej się gdzieś na wschodzie czy Bahamach zarejestruje :)4 :D

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » czw gru 22, 2005 5:49 pm

Dlaczego kein?
A normy spalania nie obowiązują? Przed UE przecież euro2 obowiązywało dla sciąganych pojazdów :roll:
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
ndv
 
 
Posty: 111
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 1:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ndv » czw gru 22, 2005 6:10 pm

oryginalny silnik zostawiamy w fabryce i w jego miejsce wsadzamy np: taki 1,4 od Rovera;)

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » czw gru 22, 2005 6:12 pm

To lepiej przyjechać na ruskich tablicach dać w rozliczeniu taką łade jakąś starą ledwo jeżdżącą by sobie wrócili dostawcy.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Gazon
Posty: 389
Rejestracja: wt sie 09, 2005 8:40 pm
Lokalizacja: Abinsk Rosjia

Post autor: Gazon » wt sty 10, 2006 9:26 pm

Dzwonilem do Izewska w koncu grudnia za cena 2106 i mi odpowiedzieli jak wyzej , a 3 stycznia pokazali w telewizji jak zamykaja produkcje tego modelu co beda motac nikt nie wie no szesciorki nie bedzie a szkoda bo mozna bylo kupic nowy antyk .
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » pt lut 10, 2006 10:18 pm

Czytałem o ladzie 2107 nowszy model. Powstawały modele dla kgb z silnikami wankla :o i dwoma zbiornikami paliwa po 40 litrów - i mocy około 130koni - Modele niedostępne dla szarego ludu, który nie wiedział o istnieniu takich. Samochody nie były eksportowane poza Rosję.
Były montowane wankle do wołg w opcji 210koni też dla służb kgb.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość