kuurwa - ja już coś ostatnio widzę, że na tym forum to żadnego tematu nie można rozpocząć żeby się na dieslach VM nie skończył
CRD z PT to praktycznie dokładnie to samo co CDI z Mercedesa i chyba z VM nie ma za wiele wspólnego - ale nie o to mi chodzi...
chodzi mi o to, że mam durny objaw - kupiłem auto z pękniętą gumą łączącą chyba intercooler z kolektorem ssącym - objaw na 4 i 5 przy przyciśnięciu gazu włączałą się żółta kontrolka silnika i słychać było takie delikatne "chrupanie" przy każdym mocniejszym przyciśnięciu gazu
wymieniłem tą gumę, "chrupanie" się skończyło, samochód zapitala jak głupi, ale na 4 i 5 jak docisnę mocniej gaz powyżej 110km/h dalej zapala się ta pieprzona kontrolka i samochód wtedy słabnie
mam taki problem i chciałem nieco poczytać na forum - bo na miejscu fachmany od elektroniki nie mają odpowiednich kabli, żeby zczytać błąd - będę musiał po prostu podjechać do serwisu i się okaże co to
naprawdę nikt na forum nie jeździ tym wynalazkiem???? - fakt jest jak to napisał klucz13 nieco pedalskie - ale ja tym jeździć nie będę ino moja piękna
