Merc Vito
Moderator: Marcin-Kraków
Merc Vito
Przepraszam Was, że kasztanię forum 4x4 ale, życie zmusiło mnie do zakupu drugiego samochodu. Z konieczności musi to być bus. Myslałem o VW Transporterze syncro lub o merolu Vito.
Czy ktoś kto posiada Vito może napisać o nim kilka słów?
Jak to się sprawuje, jakie silniki mają tzw buta, a nie palą 20 l jak z awaryjnością , jakieś + i - tej fury itp itd.
Z góry dziękuję za info.
Czy ktoś kto posiada Vito może napisać o nim kilka słów?
Jak to się sprawuje, jakie silniki mają tzw buta, a nie palą 20 l jak z awaryjnością , jakieś + i - tej fury itp itd.
Z góry dziękuję za info.
miałem kidyś 110 , z 98 r , nie cdi , samochód mnie nie zachwycił , palił koło 10 l , prędkość max 150 , z lawetą ciężko mu szło , dręczyły go ciągłe awarie elektryki , np. czujniki abs , immobiliser, sprzedałem po 6 msc i kupiłem T 4 2,5 tdi , trochę toporny ale rewela , 350 tyś km , bez żadnych awarii , tylko raz wymieniłem przepływomierz .
Witam
Przerabiałem Vito 108 cdi z 1999 oraz Vito 108 1998.
Blacha niestety do bani
. Rudy jest wszędzie.
Silnik starego typu 2,3D rewelacja
, przejechane 300 tyskm bez żadnych problemów, spalanie 8/100
.Niestety odczuwalny brak mocy.
Nowy silnik 2,2 cdi to porażka
.spalanie 10/100 , wymiana świec żarowych rośnie do miary remontu silnika
, pompowtryskiwacze nie tolerują słabego paliwa, elektronika do bani
Jak Vito to tylko do 1998 r
Osobiście polecam T4 2,5 TDi
Przerabiałem Vito 108 cdi z 1999 oraz Vito 108 1998.
Blacha niestety do bani

Silnik starego typu 2,3D rewelacja


Nowy silnik 2,2 cdi to porażka



Jak Vito to tylko do 1998 r
Osobiście polecam T4 2,5 TDi
Y60 + 2" na 34" AT , D22 + 2" na 31' AT
W literaturze spotkalem sie wiele razy z przytoczonymi awariami tych silnikow 2,3 uturbionych. Chodzi mi o modele silnikow przed era cdi (czyli przed 99r?). Wolnossace daja rade. Kiedys mialem stycznosc z cdi i pierdolniecie mial zajebiste jak na busa, nie psul sie wcale, ale to nowka byla... 80.000km 

Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
Stary ma viciaka....to pędza jak wyścigówka
niektóre osobówki niemają startu nawet,mówie tu o najwiekszym silnik z vit 112cdi.Ostatnio robił jedynie wtryski,a z turbiną jest coś bo cos strasznie olej pcha w komory spalania,ale wystarczy jakiś uszczelniacz zmienić.Ja ogólnie polecem,wygodne i dobre osiągi 


Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
Tak tak właśnie ten silnik najbardziej polecam. Jest jeszcze dobry 110 cdi ale on to juz nie to samo co 112 cdi. No 180 to on na pewno nie ciągnie. A z tego co słyszałem to te silniki cdi w vitach chodzą spokojnie po 300 tys. kilometrów.Bng862 pisze:Stary ma viciaka....to pędza jak wyścigówkaniektóre osobówki niemają startu nawet,mówie tu o najwiekszym silnik z vit 112cdi.Ostatnio robił jedynie wtryski,a z turbiną jest coś bo cos strasznie olej pcha w komory spalania,ale wystarczy jakiś uszczelniacz zmienić.Ja ogólnie polecem,wygodne i dobre osiągi

Super Patrol Super 
Blue Jimny 1.3

Blue Jimny 1.3

- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Kiedyś miał ojciec i dwóch jego znajomych 110d bez cdi
W taty autku: pompa wody, pompa sprzegła albo hamulcowa, alternator (serwis proponował wymianę za 4kzł- elektryk naprawił za 200) z powodu awarii elektryki, dwa razy pękła szyba, immobilaizer, przełącznik zespolony przy kierownicy- i jeszce jakieś pierdoły- jak go ukradli tato się nie zmartwił wcale (był ubezpieczony), ale jak jeździł to całkiem przyjemnie.
U jednego znajomego(z tego co wiem) : 90 tysiecy-sprzęgło, następne po kilku tysiącach
U drugiego elektryka siadła - choinka sie zrobiła
W taty autku: pompa wody, pompa sprzegła albo hamulcowa, alternator (serwis proponował wymianę za 4kzł- elektryk naprawił za 200) z powodu awarii elektryki, dwa razy pękła szyba, immobilaizer, przełącznik zespolony przy kierownicy- i jeszce jakieś pierdoły- jak go ukradli tato się nie zmartwił wcale (był ubezpieczony), ale jak jeździł to całkiem przyjemnie.
U jednego znajomego(z tego co wiem) : 90 tysiecy-sprzęgło, następne po kilku tysiącach
U drugiego elektryka siadła - choinka sie zrobiła
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )
była niwka (i uaz, i aro też )
VW bezawaryjny też nie jest ...ale z tych dwóch zdecydowanie transporter 2,5 tdi !.Ma rewelacyjne zawieszenie,przyjemny 5-cio cylindrowy silnik,spalanie na poziomie,wnetrze przyjemniejsze niż w Vito...
Serwis jak to serwis najlepiej omijać i naprawiać w zaufanych miejscach...
pozdrawiam
Serwis jak to serwis najlepiej omijać i naprawiać w zaufanych miejscach...
pozdrawiam
...to je reli...
...były pilot...

...były pilot...


- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość