nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: gebels » wt cze 30, 2015 9:34 pm

Nie jest problem zrobic silnik co bedzie nowe normy spelnial i byl zywotny, tylko ze takiego nie zrobia


Maja sie psuc klienci maja sie zakredytowywac kupiwac nowe, ich dlugi maja nawet ich wnuki nie splacic :)21
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
jarekstryszawa
 
 
Posty: 4409
Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Stryszawa
Kontaktowanie:

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: jarekstryszawa » wt cze 30, 2015 9:42 pm

Ano.
Na razie wychodzi, że z planów rodziciela nici- na rynku nie ma już klekota bez FAP-a, ani benzyny pod LPG.
Jak mawiają bracia Rosjanie- go hard or go home!

https://www.facebook.com/jarekstryszawa

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: PiRoman » wt cze 30, 2015 9:51 pm

Bierz nowego Craftera/Sprintera... zrobimy swapa S-21. Takiego numeru nie było jeszcze... :)23
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
JAREK Ż
Posty: 319
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 6:23 pm
Lokalizacja: Zabrze

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: JAREK Ż » ndz lip 05, 2015 7:35 am

Wkładanie tak żywotnego pieca do tej kupy rdzy jest bez sęsu :)21

lech.
Posty: 1577
Rejestracja: czw maja 14, 2009 11:44 pm

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: lech. » ndz lip 05, 2015 9:25 am

Po co tyle pisania, jak w pierwszych postach dostałeś odpowiedź.
Po co ten kwik o DPF, setki razy wyliczane dwumasy, brak dostępności benzynowców...


Nowy Sprinter 316 w wersji LPG `156 KM.

Jak się nie podoba, to jest Master 2,3 benz 136 KM, Trafic 2,0 benz 117 KM, W Niemcowni widziałem Ducato 2.3

Sprinter załatwia temat i tyle bez bicia piany.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: Mroczny » ndz lip 05, 2015 12:11 pm

ale pewnie ma tylny napęd - a to dla wielu (np dla mnie) dyskwalifikuje busa

Awatar użytkownika
JAREK Ż
Posty: 319
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 6:23 pm
Lokalizacja: Zabrze

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: JAREK Ż » ndz lip 05, 2015 6:10 pm

W Polsce w ofercie niema sprintera na LPG.
Można kupić benzynowca i samemu dołożyć, tracąc gwarancje na silnik, który po 100 tys. km wypluwa uszczelkę pod głowicą.

Awatar użytkownika
sebeks
 
 
Posty: 6315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: sebeks » ndz lip 05, 2015 6:41 pm

jak założysz kijowy gaz albo u partacza to na pewno :roll:
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
JAREK Ż
Posty: 319
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 6:23 pm
Lokalizacja: Zabrze

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: JAREK Ż » ndz lip 05, 2015 6:53 pm

Uszczelkę wypluwa na fabrycznym CNG...

Awatar użytkownika
sebeks
 
 
Posty: 6315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: sebeks » ndz lip 05, 2015 7:25 pm

nie mieszaj LPG z CNG
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: PiRoman » ndz lip 05, 2015 7:54 pm

Mroczny pisze:ale pewnie ma tylny napęd - a to dla wielu (np dla mnie) dyskwalifikuje busa
O, to nowość dla mnie, możesz uzasadnić? Ja wręcz odwrotnie, swędzi mnie jak mam dosiadać RWD, ciężarówka to ciężarówka, ma być tył napęd, resor, a najlepiej to i z przodu, ale to już nie te czasy.
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: Mroczny » ndz lip 05, 2015 9:32 pm

u mnie busy nie wożą ciężarów. Za to dzielność terenowa silnie potrzebna.

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: PiRoman » ndz lip 05, 2015 9:38 pm

Hmm... no jak lekkimi to ma to sens. Bo jeśli tak powyżej połowy ładowności, tak zeby się naciski jakoś zeszły, do tego przyczepa, też nie mała, to jednak wolę tył.
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: Mroczny » ndz lip 05, 2015 9:39 pm

jasne. Ja wożę po 300kg

Awatar użytkownika
jarekstryszawa
 
 
Posty: 4409
Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Stryszawa
Kontaktowanie:

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: jarekstryszawa » pn lip 06, 2015 6:59 am

Akurat rodzaj napędu nie ma spec znaczenia. Tato miał Transity oraz Iveco, oraz Fiaty, dawał radę. Może i lepszy napęd na przód, ale dociążony tył też pójdzie zimą.
Jednak wobec braku na rynku pojazdu zgodnego z założeniami cytryna nadal będzie nawijać kilometry- mam nadzieję, że jak najdłużej ;-) Może coś wejdzie do ofert dealerów, zobaczymy.
Jak mawiają bracia Rosjanie- go hard or go home!

https://www.facebook.com/jarekstryszawa

Awatar użytkownika
Łosiu
Posty: 2228
Rejestracja: pn sty 07, 2008 9:44 am
Lokalizacja: Bory Dolnośląskie

Re: nowy bus- na wachę z fabrycznym LPG

Post autor: Łosiu » pn lip 13, 2015 7:40 pm

W pracy mamy przeróżne "busy", ale wozu tak kupiasto jadącego po trawniku jak trafic z 2011 roku to długo by ze świecą szukać, każdy Sprinter/LT/Crafter to przy tym sprzęt do cross country :)21 Nie za bardzo mam do czynienia ze współczesnymi busami fwd poza tymi właśnie traficami i transitami ok 2011/2012. Transit zdecydowanie lepiej, ale ogólnie jakoś tak escortem mocno zalatuje. Stare sprintery/LT to wiadomo rdza na rdzy, ale dla szofera dużo przyjemniejsze, nowsze sprintery/craftery to już bajka, nie wiem jak tam się golasami jeździ, nasze są raczej dobrze wyposażone z bixenonem skrętnym łącznie (319 4x4). Żadne to może osiągnięcie, ale taki 318cdi (3.0 V6) ma nalatanie obecnie pod 550tys.km i silnik i okolice w zasadzie nietykane, idzie to jak złe, a do tego pali mniej od 2.2cdi. Ten którego użytkuję na co dzień to 316 (2.2 biturbo) z 2013 w automacie z ciężką i mało aerodynamiczną zabudową. Masy własnej to ma 3357kg, spalanie realne od 11 w górę, z butem w podłodze na autostradzie potrafi dojść do 20 8), ale to skrzynia 5tka i obroty wysokie, autostrady zdecydowanie nie są dla niego :)21 za to po mieście ekstra, nie chcę więcej wozu w pracy z manualem 8)
Mój poprzedni sprinter (313cdi z 2003) był o 700kg mniej dociążony, a w terenie suvy przy nim klękały :)21 poniżej jedna z nielicznych akcji, która go zatrzymała

Obrazek
tak, to przednie koło, tylne były dużo głębiej i gdyby się nie powiesił na moście to by przeszedł :P



Ten teges, zasadniczo szło mi o to, że fwd w busie nie za wiele ma wspólnego z dzielnością off-roadową :)21
nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość