Moje Buggy zrobione na 126p

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Moje Buggy zrobione na 126p

Post autor: LR_Olek » sob sie 25, 2007 8:16 pm

Marcin-Kraków pisze:Do tego pojazd nie dopuszczony do ruchu i wrecz niebezpieczny :)3
nie czytales ze jest profesionalny? :o :lol:

Majfer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 7:33 pm
Lokalizacja: Świdnik/Wąwolnica
Kontaktowanie:

Post autor: Majfer » sob sie 25, 2007 10:07 pm

Bogdan 4x4 pisze:
Majfer pisze:Super autko :)2
ciekawe ile znaków drogowych potrzeba do budowy takiej fury :lol:
Co Ty wiesz o znakach... 8)
tylko to ze są mocowane do solidnej rury :lol:
a jak arab otwiera kebab to pieski w okolicy mają przechlapane
ale to tylko tak ze niby śmieszne miało być :lol:

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » sob sie 25, 2007 10:30 pm

No dobra ale nie widze na fotkach pasow bezpieczenstwa.

Poza tym schludna konstrukcja, dalbym krzyz za plecami i dwa krzyze z bokow. przod z tylem trzymaja 3 pracujace punkty. To nie czepianie sie ale twoje bezpieczenstwo przy mocniejszym skoku czy rolowaniu.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Najmłodszy_Gazowiec
Posty: 374
Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Najmłodszy_Gazowiec » sob sie 25, 2007 11:18 pm

Nie wiem jak to dok³adnie, ale konstrukcja wydaje siê byc solidna. Co do szayowozów to musz± spe³niac za³±cznik J, rama wykonan z rur bezszwowoych i wytzrymuje obci±zenie 4000 N, nie ma stref zgniotu, a przy rolowaniu rada jest jedna: rece przy klatce, bo ludzie odruchowo w góre podnosz±. Taki sprzêt jest b. bezpieczny, co do hamulców no to lzejsza waga, powoduje ¿e ko³a szybciej blokuja na to trzeba uwazac... A tak to duzo bezpieczniejsze od wielu smietników na drodze. :)2
Gaz 69

kirov
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: czw gru 28, 2006 6:52 pm

Post autor: kirov » ndz sie 26, 2007 9:07 am

Najmłodszy_Gazowiec pisze:a przy rolowaniu rada jest jedna: rece przy klatce, bo ludzie odruchowo w góre podnoszą.
lepiej byłoby po prostu przywiązać czymś ręce do kierownicy

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » ndz sie 26, 2007 9:52 am

kirov pisze:
Najmłodszy_Gazowiec pisze:a przy rolowaniu rada jest jedna: rece przy klatce, bo ludzie odruchowo w góre podnoszą.
lepiej byłoby po prostu przywiązać czymś ręce do kierownicy
Chyba lepiej byloby porzadny fotel, dobre 4 punktowce i trzymac rece na pasach na krzyz a nie trzymac sie rur dookola :(

Pare razy rolowalem i nic fajnego a wszystkie teorie o trzymaniu rak blisko dopoki nie przyswoisz i zaprogramujesz sobie w glowie odruchu chwytania za pasy to mozna w buty wlozyc. Jak jest porzadna wirowka to wogole nie myslisz, dopiero po wszystkim zadajesz sobie pytanie co ja ku..a tu robie :)21
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
marmoo
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: śr cze 28, 2006 2:54 pm
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: marmoo » ndz sie 26, 2007 12:41 pm

Ostatnio zmieniony czw gru 20, 2007 11:26 am przez marmoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford- Family of fine cars.
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150

Awatar użytkownika
pajero.v60
 
 
Posty: 167
Rejestracja: pn cze 18, 2007 8:31 pm
Kontaktowanie:

Post autor: pajero.v60 » ndz sie 26, 2007 5:24 pm

Witaj kamil1986.

Po pierwsze gratuluje projektu i wykonania. Fajnie, że udało Ci się dotrwać do końca i możesz już upalać po lesie.
Tylko tak mnie zastanawia - skąd takie wielkie przyzwyczajenie do podzespołów malucha ? Czyżby cena części decydowała o tym a może coś innego... Dużo tych "szajowozów" w Polsce ale jakoś nie widać, że tak powiem postępu. 30KM od malucha na początek - może być, ale jak wiemy apetyt rośnie w miarę jedzenia :) Czemu nie buggy z napędem na cztery ?
Takich parę pytań mi sie nasunęło podczas czytania postu.

Kiedyś też się zastanawiałem czy zrobić krok do przodu.
Aktualnie skrobie nadwozie do mojego buggy.
Obrazek

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pn sie 27, 2007 6:26 am

oj fajne maszynki, do admina proponuje odrębny dział : szajo rurowce buggy

a ci którzy z wielkim sarkazmem odnoszą się do tych konstrukcji to pewnikiem obawiają się wyniku konfrontacji

ps te krzyżaki by się przydały no i jakiś kubełek i pasy :D
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

powa

Post autor: powa » wt sie 28, 2007 7:20 am

w kafejce internetowej na grodzkiej(w krakowie) kolesie puszczali filmiki, na których szayowóz opycał wklejone parchy na krakowskich blachach :)21.
Kierowca szajowozu był "na oko" w wieku gimnazjalnym :)21 :)21

a osobny dział to jak najlepszy pomysł.

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Post autor: K260 Inowrocław » śr wrz 12, 2007 6:53 pm

kamil a jak jeździsz tylnono napędowcem na takich laczkach to w rzadkim głębokim błocie sie zakopujesz ??
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

Burza
 
 
Posty: 220
Rejestracja: sob paź 08, 2005 8:01 pm

Post autor: Burza » pn wrz 17, 2007 8:50 pm

A ja wam powiem ze i z kierownicą po drugiej stronie też można jeżdzic maluchem. Przykład:
http://www.k9rdj.co.uk/mybuggy/index.html
Była Vitara, byłe inne chocki klocki, a teraz jest Disco (jak na razie)

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz wrz 30, 2007 2:22 pm

Jak dla mnie to bomba. Tylko przy budowie nastepnego buggiego poslychaj tego co Bociek napisal bo to jest wazne. A kolegi co pierdo.i farmazony nie sluchaj bo pewnie nie ma zielonego pojecia o samochodach nie mówiąc o ich budowaniu.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Feniks
 
 
Posty: 2974
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 12:26 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Feniks » czw gru 20, 2007 10:40 am

Fajny. :)2
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy

ziele
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: śr gru 12, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: ziele » czw gru 20, 2007 11:01 pm

ja mam gotowe plany buggy w wersji amerykańskiej, ciekawsza konstrukcja więcej poprzeczek itp generalnie bardzo ok. silnik motocyklowy minimum 600cm (jakiś scigacz)ale z tego co czytalem na forach zagranicznych preferują 800-1100cm z turystyków ponieważ mają lepszy moment obrotowy. Szykuję się do budowy ale przeraża mnie budowa takie czegoś od zupełnych podstaw, boję sie utknąć na jakimś etapie i że nie dokończe... możesz coś napisać więcej o szczegółach budowy?

Stu
 
 
Posty: 247
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 8:40 am
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Stu » pt gru 21, 2007 1:08 pm

moze być i silnik z motorka - no bo w końcu po co Ci wsteczny... :D

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt gru 21, 2007 2:21 pm

Do tego dobra winda i można wygrywać :)2 :)21

ziele
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: śr gru 12, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: ziele » pt gru 21, 2007 10:28 pm

no wiesz przy mocy 70KM i sporym momencie i masie 250kg to on leci :evil: a wsteczny można rozwiązać przełączając bieguny rozrusznika, albo zakładając drugi rozrusznik który będzie krecił ,,odwrotnie,,

CARODZIEJ
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr cze 15, 2005 9:24 pm
Lokalizacja: BIałystok -Zaścianki

Post autor: CARODZIEJ » pt gru 21, 2007 10:42 pm

Chyle czoła ze determinację i dopieszczenie códaka trzymam kciuki
za następnąkonstrukcję
Sam zaczynam niedługo budowę takiwego cudaka ale na dwie osoby
jeszcze raz gratulacje.

danielchelm
 
 
Posty: 194
Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm

Post autor: danielchelm » sob sty 05, 2008 6:03 pm

z tego co wiem to ojciec chłopaka dostał zamówienie na jeszcze dwa buggy, także zbirać kase chłopaki
rzeczywiście sprzęt był niezły, ale moim zdaniem nieopłacalne
Pozdrawiam

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » sob sty 05, 2008 10:07 pm

Niestety apetyt rosnie w miare jedzenia i te ok 24KM z czasem sie z znudza i bedziemy chcieli wiecej.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

ziele
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: śr gru 12, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: ziele » ndz sty 06, 2008 2:22 am

dlatego ja nawet jak zbiore sie do właściwej budowy nie będę myślał o silniku od malucha tylko jakis motocyklowy. naprawde 24KM to maluch miał na silniku wyjeżdzając z fabryki, na kołach to bylo pewnei koło 20 KM a po przebiegu X tys km to ma koło 15 :lol: to taka moja dygresja a dane są przykładowe. jeśli robić to bez lipy na dobrych podzespołach i dobrym silniku bo fakt faktem mozna miec tanio super zabawke ale chyba robiąc terenówke też nie wybieracie pół środków tylko idziecie jak najbardziej hardcorowo :evil:

Awatar użytkownika
dzordz17
Posty: 334
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 7:32 pm
Lokalizacja: sucha beskidzka [malopolska]
Kontaktowanie:

Post autor: dzordz17 » ndz sty 06, 2008 10:04 am

ale takie buggy z silnikiem z maluch ma lepszy stosunek sily silnika do masy w poruwnaniu do malucha. a pozatym z silnika maluch mozna spokojnie 30-40km wyciagnac :lol:

Awatar użytkownika
jarcion
 
 
Posty: 879
Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: jarcion » ndz sty 06, 2008 2:21 pm

gratuluję, bardzo ładny :)2
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )

ziele
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: śr gru 12, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: ziele » ndz sty 06, 2008 2:25 pm

ok zgadzam sie że można wycisnąć ale waży więcej niż motocyklowy, jest napewno bardziej awaryjny i moc która otrzymasz ze średniej klasy 500(np. kawasaki gpz 500 1990-1994r) to 60 KM nie mowie tutaj o nowszych silnikach. Poprostu moim zdaniem fun z malucha bedzie krótki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość