Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: SzczesnyLR » czw sty 07, 2010 11:42 pm

moze co złego go wieło ? :wink:
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: sbb » czw sty 07, 2010 11:46 pm

GAZFAN pisze: Marka tym autem wraca w wielkim stylu...
cooooo ? :o
przecież wygląda jak mazda
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
chera
Posty: 1549
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: chera » czw sty 07, 2010 11:53 pm

pezet pisze: Takim jak mercedes S, bmw 7, audi 8 czy lexusowi LS, pewnie w technologii nigdy jaguar nie dorówna ani nawet nie podskoczy.
Technologia o nie wszystko, co się stało z awaryjnością współczesnych samochodów...? Rzędowe 2,5 TDI robiło w audi przebiegi ponad 500kkm i mnóstwo takich aut do dzisiaj jeździ a mi w cudownym technologicznie samochodzie przy 200 kkm zaczęło ubywać płynu w układzie chłodniczym... :)11 Bylem wczoraj w ASO umówić si€ na sprawdzenie i po opisaniu objawów pracownik serwisu z uśmiechem na ustach stwierdził, ze w 3.0 TDI często pękają głowice.... :o No zesz karwa po 200 kkm....?? :)9
W sumie nie ma co się dziwić , ze można kupić 3 letniego mercedesa S albo A8 za 35% wartości początkowej, skoro ta cala technologia się sypie i generuje koszmarne koszty. Ciekawe ile takich współczesnych cudów techniki będzie jezdzic za 10 lat...

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: pezet » pt sty 08, 2010 12:00 am

Na ZDJĘCIU bardziej jak hjundaj :)21

nie mogę się doczekać żeby nie zobaczyć na żywo.

Ale przeprowadziłęm dogłębną analizę myślową tego co pisze Czesio.
No i jakoś mi to porównanie inaczej wychodzi.

Jak popatrzeć na LR/jaguar oraz mercedesa, audi/VW i BMW w takich iwentach jak F1 czy choćby Dakar - to ani LR ani jaguar nie mają w nich wiele do powiedzenia ze swą technologią.

No dobra. Ale to już najwyższy wyczyn.

No to zobaczmy strefę użytkową:
taki LR przecież zmotoryzował Azję, Afrykę - prawie pół świata.
Ale te pół świata podziękowało landrowerowi i przesiadło się do tojoty.
Pół świata zbłądziło?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: pezet » pt sty 08, 2010 12:06 am

chera pisze: Bylem wczoraj w ASO umówić si€ na sprawdzenie i po opisaniu objawów pracownik serwisu z uśmiechem na ustach stwierdził, ze w 3.0 TDI często pękają głowice.... :o No zesz karwa po 200 kkm....?? :)9
No to dobrze.
Nie dla Ciebie dobrze - tylko dla fabryki dobrze.
Widocznie dopracowała swoją technologię, żeby auto nie było zbyt trwałe i nie jeździło za długo po minięciu gwarancji.
Ale zeby się nie powtarzać:
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... lit=passat
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: czesław&jarząbek » pt sty 08, 2010 9:07 am

pezet pisze:Ale przeprowadziłęm dogłębną analizę myślową tego co pisze Czesio.
No i jakoś mi to porównanie inaczej wychodzi.

Jak popatrzeć na LR/jaguar oraz mercedesa, audi/VW i BMW w takich iwentach jak F1 czy choćby Dakar - to ani LR ani jaguar nie mają w nich wiele do powiedzenia ze swą technologią.

No dobra. Ale to już najwyższy wyczyn.

No to zobaczmy strefę użytkową:
taki LR przecież zmotoryzował Azję, Afrykę - prawie pół świata.
Ale te pół świata podziękowało landrowerowi i przesiadło się do tojoty.
Pół świata zbłądziło?
ani land rover ani jeep nie muszą udowadniać, że są terenowymi samochodami jak np mitasubiczi poprzez kreacje typu dakar.

z tego co pamiętam jaguar w f1 chyba kiedyś był, i duży udział miał w wyścigach na całym świecie. także pod przykrywką aston martina.
bentley, rols ani maybach też nie muszą się promować w formule ani wyścigach. nie ma takiej potrzeby.

co do połowy świata...
to inne zagadnienie. wielokrotnie zresztą omawiane. british leyland jako państwowy, źle zarządzany i paraliżowany przez związki zawodowe moloch przespał czas na modernizację lr w latach 70tych. dlatego został wyparty ze swoich tradycyjnych rynków przez nowocześniejszy i lepszy jakościowo produkt po dumingowej cenie. bo tak zdobywali rynki japończycy.

w osiemdziesiątych latach toyota camry 2.0d w pewexie kosztowała 5100$ czyli mniej więcej tyle ile roczny fiat 125p na giełdzie w niedzielę.
nissan sunny 1.6 coś koło 4k$.
to wg ciebie nie jest dumping?
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: GAZFAN » pt sty 08, 2010 9:28 am

czesław&jarząbek pisze:ale z softdasha czy kwadraciok ze zwyklaka?
kwadrat... gdzieś 86-89... z resztą nie zmieniał się :)21 - do soft dasha oczywiście :)2
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 9:37 am przez GAZFAN, łącznie zmieniany 1 raz.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: GAZFAN » pt sty 08, 2010 9:34 am

czesław&jarząbek pisze:
pezet pisze:Takim jak mercedes S, bmw 7, audi 8 czy lexusowi LS, pewnie w technologii nigdy jaguar nie dorówna ani nawet nie podskoczy.
no nie wiem...raczej błądzisz.

to tak jak byś usiłował twierdzić, że range rover nie podskoczy bmw x5 a disco4 nissanowi terrano.

bred taki bardziej.

no.

:)21
Bred... pezet :)

Masz nowego xj z technologią produkcji budy z alu. pozwala to zejść z wagi co do wymienionej konkurencji o jakieś 180-250 kg... dzięki właśnie najnowocześniejszej technologii zaczerpniętej z budowy lotniczej... oczywiście masa to osiągi, spalania itd...

RR vs X5....? Pezet... a skąd w X5 4x4? do dziś jedynie unowocześnione o wsparcie elektroniczne nowe?
a gdzie w X5 elektroniczne technologie użytkowe wnętrza ? zegary, dualwievy itd?
Jest RR przed X5 w takim aspekcie...
tak samo jak D4 do tyrana ale nawet nowej 150 czy 200... o Q7 nie wspominając.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: GAZFAN » pt sty 08, 2010 9:35 am

sbb pisze:
GAZFAN pisze: Marka tym autem wraca w wielkim stylu...
cooooo ? :o
przecież wygląda jak mazda
Zobaczysz, pomacasz, posiedzisz w środku.. ocenisz...
Na fotkach brzydkie potrafią być ładne... a ładne potrafią być brzydkie... :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: Piotrul » pt sty 08, 2010 9:37 am

czesław&jarząbek pisze: w osiemdziesiątych latach toyota camry 2.0d w pewexie kosztowała 5100$ czyli mniej więcej tyle ile roczny fiat 125p na giełdzie w niedzielę.
nissan sunny 1.6 coś koło 4k$.
to wg ciebie nie jest dumping?
A głupi naród kupował roczne fiaty, zamiast nówek tojot?? Coś Ci sie przelicznik dolca sponiewierał :)21
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
chera
Posty: 1549
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: chera » pt sty 08, 2010 9:52 am

Piotrul pisze: A głupi naród kupował roczne fiaty, zamiast nówek tojot?? Coś Ci sie przelicznik dolca sponiewierał :)21
Pewnie po oficjalnym, panstwowym kursie przeliczal.... :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: czesław&jarząbek » pt sty 08, 2010 10:20 am

GAZFAN pisze:
czesław&jarząbek pisze:ale z softdasha czy kwadraciok ze zwyklaka?
kwadrat... gdzieś 86-89... z resztą nie zmieniał się :)21 - do soft dasha oczywiście :)2
w softdashu deklu jest okrągły prawie breitling
w takim body jak w disco cysta z wyłącznikiem awaryjnych
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: czesław&jarząbek » pt sty 08, 2010 10:24 am

chera pisze:
Piotrul pisze: A głupi naród kupował roczne fiaty, zamiast nówek tojot?? Coś Ci sie przelicznik dolca sponiewierał :)21
Pewnie po oficjalnym, panstwowym kursie przeliczal.... :)21
było tak jednego lata

kant na talonn kosztował 570kzł, opierdalało się go na giełdzie z ładnym biciem, kupowało bony i mozna było śmigać nową camry.

bariery stojące na drodze masowości takiego procederu to dość ograniczona podaż kantów na talon i równie ograniczona podaż bonów z legalnego źródła.

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: czesław&jarząbek » pt sty 08, 2010 10:36 am

a wracając do jaguara...

to zawsze był taki trochę dżkoer.

stosunkowo młoda marka bez tradycji oferująca sportowy produkt na poziomie czołówki za mniejsze pieniądze. tak zbudowali swoją pozycję.
poprzez sport i proporcję osiągów do ceny.
potem przyszedł czas na dość pokraczne limuzyny, a potem nastały czasy british leyland.
ale brzed BL udało się jaguarowi wyrwać kawałek tortu w sporcie i na kluczowych rynkach ponurym germanskim oprawcom i brunatnym koszulom z kraju klusek.

dopiero ford obrał zdecydowany kurs na uczynienie z grupy jaguar/lr marek luksusowych.
#noichuj

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: sbb » pt sty 08, 2010 10:41 am

GAZFAN pisze:
sbb pisze:
GAZFAN pisze: Marka tym autem wraca w wielkim stylu...
cooooo ? :o
przecież wygląda jak mazda
Zobaczysz, pomacasz, posiedzisz w środku.. ocenisz...
Na fotkach brzydkie potrafią być ładne... a ładne potrafią być brzydkie... :)21
mówisz o jakiejś hostessie ?
:)21
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: sbb » pt sty 08, 2010 10:44 am

GAZFAN pisze:
sbb pisze:
GAZFAN pisze: Marka tym autem wraca w wielkim stylu...
cooooo ? :o
przecież wygląda jak mazda
Zobaczysz, pomacasz, posiedzisz w środku.. ocenisz...
Na fotkach brzydkie potrafią być ładne... a ładne potrafią być brzydkie... :)21
mówisz o jakiejś hostessie ?
:)21
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: czesław&jarząbek » pt sty 08, 2010 10:48 am

GAZFAN pisze: Masz nowego xj z technologią produkcji budy z alu. pozwala to zejść z wagi co do wymienionej konkurencji o jakieś 180-250 kg... dzięki właśnie najnowocześniejszej technologii zaczerpniętej z budowy lotniczej... oczywiście masa to osiągi, spalania itd...

RR vs X5....? Pezet... a skąd w X5 4x4? do dziś jedynie unowocześnione o wsparcie elektroniczne nowe?
a gdzie w X5 elektroniczne technologie użytkowe wnętrza ? zegary, dualwievy itd?
Jest RR przed X5 w takim aspekcie...
tak samo jak D4 do tyrana ale nawet nowej 150 czy 200... o Q7 nie wspominając.
oj fiflak fiflak...

technologia produkcji budy z alu w segmencie premium pierwsza była w audi a8 bodajże. potem w poprzednim xj dopiero.

aluminiowa technologia landrowera też jest zaczerpnięta z nowoczesnego lotnictwa :)21
i co?
i sam już trzecią budę masz na sztruclu...

wsparcie elektroniczne sram. ale sprawdz sobie co było wcześniej...x5 czy l322? :)21
oczywistym jest, że bmw przejęło lr żeby uzyskać dostęp do już zaawansowanego projektu następcy p38, wdrożyło go sobie jako x5 a dopiero potem pozwoliło na wypuszczenie l322 by za klika lat pozbyć się balastu odziedziczonego po grupie rover.

dopiero aktualne modele l322, w sensie te po 2004 i nowy wyprzedzają bmw.
znaczy te od 2004 mają problem bo pojawiają się niezgodności softu auta odziedziczonego po bmw i softu zespołu napędowego pozyskanego z jaguara.
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: GAZFAN » pt sty 08, 2010 10:56 am

czesław&jarząbek pisze:
GAZFAN pisze:
czesław&jarząbek pisze:ale z softdasha czy kwadraciok ze zwyklaka?
kwadrat... gdzieś 86-89... z resztą nie zmieniał się :)21 - do soft dasha oczywiście :)2
w softdashu deklu jest okrągły prawie breitling
w takim body jak w disco cysta z wyłącznikiem awaryjnych
:)21
Umisz czytować?
chodziło mnie że o to że nie zmieniał się do soft dasha... w soft dashu nastąpiła zmiana...
A teraz zagadka..
Ten kwadraciak pochodzi z innego auta.. Jakiego?
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
misialek
 
 
Posty: 1414
Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: misialek » pt sty 08, 2010 11:07 am

sierra?
Ranger, XC70, XTZ660

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: GAZFAN » pt sty 08, 2010 11:08 am

czesław&jarząbek pisze:
GAZFAN pisze: Masz nowego xj z technologią produkcji budy z alu. pozwala to zejść z wagi co do wymienionej konkurencji o jakieś 180-250 kg... dzięki właśnie najnowocześniejszej technologii zaczerpniętej z budowy lotniczej... oczywiście masa to osiągi, spalania itd...

RR vs X5....? Pezet... a skąd w X5 4x4? do dziś jedynie unowocześnione o wsparcie elektroniczne nowe?
a gdzie w X5 elektroniczne technologie użytkowe wnętrza ? zegary, dualwievy itd?
Jest RR przed X5 w takim aspekcie...
tak samo jak D4 do tyrana ale nawet nowej 150 czy 200... o Q7 nie wspominając.
oj fiflak fiflak...

technologia produkcji budy z alu w segmencie premium pierwsza była w audi a8 bodajże. potem w poprzednim xj dopiero.

aluminiowa technologia landrowera też jest zaczerpnięta z nowoczesnego lotnictwa :)21
i co?
i sam już trzecią budę masz na sztruclu...

wsparcie elektroniczne sram. ale sprawdz sobie co było wcześniej...x5 czy l322? :)21
oczywistym jest, że bmw przejęło lr żeby uzyskać dostęp do już zaawansowanego projektu następcy p38, wdrożyło go sobie jako x5 a dopiero potem pozwoliło na wypuszczenie l322 by za klika lat pozbyć się balastu odziedziczonego po grupie rover.

dopiero aktualne modele l322, w sensie te po 2004 i nowy wyprzedzają bmw.
znaczy te od 2004 mają problem bo pojawiają się niezgodności softu auta odziedziczonego po bmw i softu zespołu napędowego pozyskanego z jaguara.
Buda jest druga u mnie :)21 a pierwsza wymieniona z uwagi na zmasakrowanie terenowe a nie rozpadnięcie się.
Z resztą mówimy o ponad 20 letniej budzie spod płota..

x5 bazowało na projekcie p38 z rozwojem pod kątem nrr.... i się w x5 ostało...
P38 jest protoplastą rozwiązań 4x4 w x5 w sytuacji gdy nrr rozwinął to znacznie.

alu w xj jest buda plus cały dół włącznie z elementami montażowymi zawiecha i napędu...
Z lotnictwa zaczerpnięte są też technologie zszywania laserem, klejenia i zgrzewania.. żeby sztywność i trwałość mocowań podnieść.

W nrr napęd jest też PSAwy...
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: GAZFAN » pt sty 08, 2010 11:09 am

misialek pisze:sierra?
No :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: czesław&jarząbek » pt sty 08, 2010 7:03 pm

fiflak...

we no zedytuj posta bo jak nie to go zacytuje i bede cie gnębił tak długo aż zostaniesz skierowany przez zakład pracy na przewlekły cykl szkoleń.

x5 jest wg ciebie na p38, ta?
to jak wytłumaczysz związek sztywnych mostów p38 z niezależnym zawieszeniem w x5 które w nieznacznie wzmocnionej formie zostało potem zastosowane w l322?

podupcyło ci się.

x5 jest wersją beta podwozia l322.

dżizsss...

no.

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: pezet » pt sty 08, 2010 9:57 pm

Eno dobra, jak macie się przeze mnie napierdalać to trochę odpuszę :)21

Cześ, w F1 jag startował - ale nie podołał i szybko się wycofał.
W innych sportach coś tam działa(ł), ale na tle 3 producentów niemieckich, okazjonalnie japońskich i włoskich za sprawą jedynie ferrari - wypada blado.

Zgodzę się, że może po prostu tego nie potrzebuje.
Ale taki Rolls próbował z Bentleyem w F1 i też szybko poległ (to po co próbował?)

Dakar jest dobrym poligonem technologii i witryną możliwości koncernów.
To że mitsu 12 razy wygrał - to nie może być przypadek.
Inni próbują (VW, BMW), wydają miliony - a jednak na tym polu Japońce nie dawali szans.
Teraz dopiero dali - jak się wycofali :)

A nie da się ukryć, że rozwojowi technologii najlepiej służy oczywiście wojna, ale zaraz potem jest sport.

A co do nadwozia z lotniczego alu - to żadne nowatorstwo.
W końcu tak powstała Seria I ;)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: czesław&jarząbek » pt sty 08, 2010 10:17 pm

w jednym fiflak ma rację. w rozwadnianiu prestiżu masowością. zauważ, że promują się marki produkujące masówkę we wszystkich rozmiarach.
bo na tym rynku jest największa konkurencja.
jest wiele koncernów które produkują wszystko-od traktorów, przez silniki okrętowe, autka miejskie, ciężarówki do limuzyn i supersamochodów.
jakoś się trzeba wyróżnić.

rols siedzi w jednym segmencie i ma wszystko w tyle. bentley też. aston to samo. nisza jest niszą. mimo wszystko.

a jaguar/lr ciągle szuka swojej drogi i pozycji. chcieliby wbić do ligi bentleya i rolsa jednocześnie przewalając zyliony na masówce jak ford :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Baron
Posty: 643
Rejestracja: śr paź 01, 2003 11:20 am
Lokalizacja: stamtąd, skąd większość

Re: Omajgad! Co ne zrobiły temu Jaguaru?????

Post autor: Baron » sob sty 09, 2010 11:59 am

czesław&jarząbek pisze: (...) a jaguar/lr ciągle szuka swojej drogi i pozycji. chcieliby wbić do ligi bentleya i rolsa jednocześnie przewalając zyliony na masówce jak ford :)21
mądrze prawisz...

a swoją dorgą, skądś znam ten dualizm w podejściu marketingowym... :)21
Sip - Dop
...jajco holenderskie blues...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości