jesli mowili serio to zmienic serwis bo farmazony nawijajaMOC pisze:rozumiem ze wciaz dyskutujemy o modelu z napedem na 4 koladanielpoz pisze:golf jest tanszy w utrzymaniu jesli chodzi o zawieszenieanatol pisze:jak ty robisz te czerwone i ,passat z czerwonym i ma jeszcze pompę i 110 km , natomiast z czerwonym DI ,pompowtryski i 115 , lub 130 koników , osobiście miałem 110 plus chip chiptronika co dało 140 km , sprawdzone na hamowni , daje to lepszy efekt niż fabryczne 130 km ,a taniej wychodzi , został mi nawet chip do opchnięcia , z tym że nie pasuje do pompowtrysków .Passata nie polecam ma chorą konstrukcję zawieszenia , remont co ok 50 tyś km , zapodaj se golfa .
ale no wlasnie naped!!!! on ma chory haldex a passat torsen![]()
PS chiptronik wkladal boxy a nie pisal progarmow(chip) a to wielka roznica![]()
I czy w tych modelach rowniez wystepuja te same problemy z wachaczami![]()
Kolena sprawa powiedzieli w serwisie zeby sie nie przejmowac bo litro oleju na 1000 km to jest norma i nikogo to nie dziwi

to standartowa gatka i nawet w instrukcji jest taka zmianka -zeby sie klient nie pieklil jak mu spali wiecej oliwy

mam silnik AHF i spala jakis litr na 10kkm wymieniam wlasnie co 10kkm choc producent zaleca 15kkm mam od samego poczatku zawirusowany komp i zrobione 140tyskm. Wiec mysle ze jesli pali litr na 1kkm to albo gosc mocno cisnie(ja tez cisne i jakos sie mieszcze w normie) albo ma wykonczony silnik w co watpie bardzo! a moze to tylko plotka

mam szeroki kontakt z ludzmi co maja tdi i to ostro wirusowane i nie slyszalem o takim problemie

Co do zawieszenia to przod pewnie taki sam uklad wiec i te same problemy



pozdrawiam