Przeprawowa zmota - sprężyny
Moderator: Marcin-Kraków
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
W Galendzie jest tez do reduktora PTO. A czemu chcesz akurat do skrzyni PTO?? Do reduktora walczasz luz na reduktorze i masz nawet lepiej niz na skrzyni bo mozesz biegami regulowac predkosc zwijania liny ja jak sie ciagnalem to na jedynce a jak zwijalem luzna line to na 3.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
w mercedesie mosty kreca sie w druga strone - wiec reduktor nie pasuje do innych mostow.
pomysl nad automatem( kwestia gustu) , bylem w szoku widzac jak pracuja zrobione z dyfra mechaniki w tomcatach .... a to takze dzieki skrzyni automatycznej . u polowca tez super pracuje mechanik ( tez automat)
wg mnie przy samej wyciagarce wazne tez jest zrobienie sprzegla.
pomysl nad automatem( kwestia gustu) , bylem w szoku widzac jak pracuja zrobione z dyfra mechaniki w tomcatach .... a to takze dzieki skrzyni automatycznej . u polowca tez super pracuje mechanik ( tez automat)
wg mnie przy samej wyciagarce wazne tez jest zrobienie sprzegla.
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Z automatem fajnie bedzie robilo bo ja puscisz gaz to przestanie nawijac. Ja tez sie zastanawiam nad automatem ale nie wiem jeszcze dokladnie z jakim silnikiem.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
Nigdy nie miałem automatu , kiedyś jeżdziłem BMW 3.0 z automatem , jeżdziło się fajnie , tylko czy automaty nie sa bardziej awaryjne niz zwykłe skrzynie , w zwykłej to mogę sobie sam podłubać , automatu trochę się boje , wtedy musiałbym rozglądnąć się za innym silnikiem , tanio mozna kupic silniki z BMW a do nich bez problemu można znależć automata , tylko czy to wytrzyma tyranie w terenie .
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Z tego co mi wiadomo to skrzynie BMW sa raczej wybuchowe ale to reczne z automatem nie wiem jak jest. Mozesz sprobowac uderzyc na jakies forum BMW.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
te 2,5 v6 chyba wlasnie z automatem tz wychodzily . przynajmniej znajomy ma taki w superb.
zaleta automata to tez ze mniej niszczy podzepsopy. ale wad tez jest duzo.
z bmw to taka 4.0 jak maja w rrmpst wstawic... byloby niesamowite ( tylko jakie podzespoly to wytrzymaja. Podobno te silniki sa tolerancyjne jesli chodzi o wode- ale o to trzeba by jakiegos eksperta zapytac
a jeszce jedno. na twoim miejscu nie pakowalbym sie w bude z 160 czy gr-a. najlepiej zalozyc jakas mala lekka bude
z cj, wrongla , bj czy jakiegos gaza 69 ,czy 67
nawet nie chodzi o wyglad , bardziej o widocznosc.
Jezdze jako pilot w zmocie przeprawowej gdzie mamy straszne problemy z widocznoscia. http://img402.imageshack.us/my.php?image=10202471po.jpg
ja jezdze willysem , gdzie mam widocznosc poprostu genialna.
zaleta automata to tez ze mniej niszczy podzepsopy. ale wad tez jest duzo.
z bmw to taka 4.0 jak maja w rrmpst wstawic... byloby niesamowite ( tylko jakie podzespoly to wytrzymaja. Podobno te silniki sa tolerancyjne jesli chodzi o wode- ale o to trzeba by jakiegos eksperta zapytac

a jeszce jedno. na twoim miejscu nie pakowalbym sie w bude z 160 czy gr-a. najlepiej zalozyc jakas mala lekka bude
z cj, wrongla , bj czy jakiegos gaza 69 ,czy 67
nawet nie chodzi o wyglad , bardziej o widocznosc.
Jezdze jako pilot w zmocie przeprawowej gdzie mamy straszne problemy z widocznoscia. http://img402.imageshack.us/my.php?image=10202471po.jpg
ja jezdze willysem , gdzie mam widocznosc poprostu genialna.
Skrzynie do 160 tki razem z reduktorem można dostać od 1200 do 1600PLN. Wyjście mocy montuje sie w reduktorze i nie musisz wtedy nic motać z GR-a. Masz wszystko w jednym i ... spokój. Kwestia tylko jaki silnik z tym połączysz. Skrzynie te uchodzą za bardzo wytrzymałe. Wiem, że jedna taka jeździ w zmocie z amerykańskim V8.anatol pisze:Mozesz mi oblukac po ile takie skrzynie chodzą , oczywiscie w stanie jak nie idealnym to przynajmniej bdb , mam 2 reduktory od GR , będzie pasował do skrzyni K160 , no i jeszcze jedno czy K 160 ma wyjście na przystawke z reduktora czy ze skrzyni biegów .DŁUGI pisze:Pomyśl nad reduktorem i skrzynią 5 od Patrola 160 tki. Przełożenie 2,02 a więc wolniejsze od Robura. Przystawki są dostępne w Zielonej Górze za 1500PLN. Do tego podwójny Big Star ...
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
GR to wielki kloc wiec skrzynia raczej slaba nie moze byc.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
Fajna bryczka .Drako pisze:te 2,5 v6 chyba wlasnie z automatem tz wychodzily . przynajmniej znajomy ma taki w superb.
zaleta automata to tez ze mniej niszczy podzepsopy. ale wad tez jest duzo.
z bmw to taka 4.0 jak maja w rrmpst wstawic... byloby niesamowite ( tylko jakie podzespoly to wytrzymaja. Podobno te silniki sa tolerancyjne jesli chodzi o wode- ale o to trzeba by jakiegos eksperta zapytac![]()
a jeszce jedno. na twoim miejscu nie pakowalbym sie w bude z 160 czy gr-a. najlepiej zalozyc jakas mala lekka bude
z cj, wrongla , bj czy jakiegos gaza 69 ,czy 67
nawet nie chodzi o wyglad , bardziej o widocznosc.
Jezdze jako pilot w zmocie przeprawowej gdzie mamy straszne problemy z widocznoscia. http://img402.imageshack.us/my.php?image=10202471po.jpg
ja jezdze willysem , gdzie mam widocznosc poprostu genialna.
Bude mam z K260 , zamierzałem ja odchudzić , czyli wywalić hardtop , skrócić tylny dosyć spory zwis , przód być może z laminatu , zaletą tej budy jest to że ją mam , wada że jest troche ciężka ale i tak lżejsza od GR .
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Tak bywa jak ktos nie zmienia oleju w skrzyni.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
anatol pisze:[Bude mam z K260 , zamierzałem ja odchudzić , czyli wywalić hardtop , skrócić tylny dosyć spory zwis , przód być może z laminatu , zaletą tej budy jest to że ją mam , wada że jest troche ciężka ale i tak lżejsza od GR .
tylko ze skosna szyba w 160 nie zapewni takiej widocznosci.
mowie ci serio, buda jest bardzo wazna- nie chodzi o wyglad tylko o widocznosc


[quote="anatol"]mam ale chcę zmienic na Volvo , pare razy GR mimo 35" powiesiłem na mostach , postanowiłem ze albo Volvo albo nic , na razie mam problem ze znalezieniem . kolega twierdzi ze mozna znależć w niemcowni , na razie szukam bezskutecznie , jak macie jakies linki to prosze na priw , tylko niemieckie bo troche szprecham , po angielsku ni w ząb , unimogowe mogę miec za dobre pieniądze ,ale sa za ciężkie , myślałem już o zmocie na podwoziu unimoga ,czyli rama mosty skrzynia , oprócz silnika , buda patrolowa , ale jakoś tego nie widzę , poza tym będzie za cięzki . Potrzebuję duzo dobrych porad na temat skrzyń biegów lub reduktorów z wyjściem na przystawke , poza tym ogólnie duużżoo porad , za wszystkie z góry dzięki[/quote
a patrol gr mocna krzynia reduktor noi wyjscie by sie znalazlo
a patrol gr mocna krzynia reduktor noi wyjscie by sie znalazlo

teraz to czarna du...a -ale nadal szukam koyota
kompletna zmiana planów , wczoraj kupiłem unimoga a właściwie jego "dół " , wygląda że jest w niezłym stanie , blokady działają w mostach nawet nowe oleje , skrzynia ma wyjście na przystawke więc problem wyciągarki prawie rozwiązany , przystawka będzie za tydzień , teraz sie zastanawiam nad skróceniem ramy i wałów ( wersja z długą ramą ) i odchudzeniem , zmiana sprężyn na bardziej miękkie i troche dłuższe .
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Nie glupi pomysl.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość