Przeprawowa zmota - sprężyny

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw paź 13, 2005 4:21 pm

W Galendzie jest tez do reduktora PTO. A czemu chcesz akurat do skrzyni PTO?? Do reduktora walczasz luz na reduktorze i masz nawet lepiej niz na skrzyni bo mozesz biegami regulowac predkosc zwijania liny ja jak sie ciagnalem to na jedynce a jak zwijalem luzna line to na 3.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » czw paź 13, 2005 4:50 pm

w mercedesie mosty kreca sie w druga strone - wiec reduktor nie pasuje do innych mostow.

pomysl nad automatem( kwestia gustu) , bylem w szoku widzac jak pracuja zrobione z dyfra mechaniki w tomcatach .... a to takze dzieki skrzyni automatycznej . u polowca tez super pracuje mechanik ( tez automat)

wg mnie przy samej wyciagarce wazne tez jest zrobienie sprzegla.

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw paź 13, 2005 5:11 pm

Z automatem fajnie bedzie robilo bo ja puscisz gaz to przestanie nawijac. Ja tez sie zastanawiam nad automatem ale nie wiem jeszcze dokladnie z jakim silnikiem.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » czw paź 13, 2005 6:21 pm

Nigdy nie miałem automatu , kiedyś jeżdziłem BMW 3.0 z automatem , jeżdziło się fajnie , tylko czy automaty nie sa bardziej awaryjne niz zwykłe skrzynie , w zwykłej to mogę sobie sam podłubać , automatu trochę się boje , wtedy musiałbym rozglądnąć się za innym silnikiem , tanio mozna kupic silniki z BMW a do nich bez problemu można znależć automata , tylko czy to wytrzyma tyranie w terenie .

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw paź 13, 2005 7:20 pm

Z tego co mi wiadomo to skrzynie BMW sa raczej wybuchowe ale to reczne z automatem nie wiem jak jest. Mozesz sprobowac uderzyc na jakies forum BMW.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » czw paź 13, 2005 7:21 pm

te 2,5 v6 chyba wlasnie z automatem tz wychodzily . przynajmniej znajomy ma taki w superb.
zaleta automata to tez ze mniej niszczy podzepsopy. ale wad tez jest duzo.
z bmw to taka 4.0 jak maja w rrmpst wstawic... byloby niesamowite ( tylko jakie podzespoly to wytrzymaja. Podobno te silniki sa tolerancyjne jesli chodzi o wode- ale o to trzeba by jakiegos eksperta zapytac :)21

a jeszce jedno. na twoim miejscu nie pakowalbym sie w bude z 160 czy gr-a. najlepiej zalozyc jakas mala lekka bude
z cj, wrongla , bj czy jakiegos gaza 69 ,czy 67
nawet nie chodzi o wyglad , bardziej o widocznosc.
Jezdze jako pilot w zmocie przeprawowej gdzie mamy straszne problemy z widocznoscia. http://img402.imageshack.us/my.php?image=10202471po.jpg
ja jezdze willysem , gdzie mam widocznosc poprostu genialna.

DŁUGI
Posty: 334
Rejestracja: pt lut 14, 2003 4:43 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: DŁUGI » czw paź 13, 2005 8:47 pm

anatol pisze:
DŁUGI pisze:Pomyśl nad reduktorem i skrzynią 5 od Patrola 160 tki. Przełożenie 2,02 a więc wolniejsze od Robura. Przystawki są dostępne w Zielonej Górze za 1500PLN. Do tego podwójny Big Star ...
Mozesz mi oblukac po ile takie skrzynie chodzą , oczywiscie w stanie jak nie idealnym to przynajmniej bdb , mam 2 reduktory od GR , będzie pasował do skrzyni K160 , no i jeszcze jedno czy K 160 ma wyjście na przystawke z reduktora czy ze skrzyni biegów .
Skrzynie do 160 tki razem z reduktorem można dostać od 1200 do 1600PLN. Wyjście mocy montuje sie w reduktorze i nie musisz wtedy nic motać z GR-a. Masz wszystko w jednym i ... spokój. Kwestia tylko jaki silnik z tym połączysz. Skrzynie te uchodzą za bardzo wytrzymałe. Wiem, że jedna taka jeździ w zmocie z amerykańskim V8.
Pozdrawiam
Długi
www.yellowdream.pl

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pt paź 14, 2005 10:25 am

GR to wielki kloc wiec skrzynia raczej slaba nie moze byc.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » pt paź 14, 2005 11:23 am

Drako pisze:te 2,5 v6 chyba wlasnie z automatem tz wychodzily . przynajmniej znajomy ma taki w superb.
zaleta automata to tez ze mniej niszczy podzepsopy. ale wad tez jest duzo.
z bmw to taka 4.0 jak maja w rrmpst wstawic... byloby niesamowite ( tylko jakie podzespoly to wytrzymaja. Podobno te silniki sa tolerancyjne jesli chodzi o wode- ale o to trzeba by jakiegos eksperta zapytac :)21

a jeszce jedno. na twoim miejscu nie pakowalbym sie w bude z 160 czy gr-a. najlepiej zalozyc jakas mala lekka bude
z cj, wrongla , bj czy jakiegos gaza 69 ,czy 67
nawet nie chodzi o wyglad , bardziej o widocznosc.
Jezdze jako pilot w zmocie przeprawowej gdzie mamy straszne problemy z widocznoscia. http://img402.imageshack.us/my.php?image=10202471po.jpg
ja jezdze willysem , gdzie mam widocznosc poprostu genialna.
Fajna bryczka .
Bude mam z K260 , zamierzałem ja odchudzić , czyli wywalić hardtop , skrócić tylny dosyć spory zwis , przód być może z laminatu , zaletą tej budy jest to że ją mam , wada że jest troche ciężka ale i tak lżejsza od GR .

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » pt paź 14, 2005 11:30 am

tiger pisze:GR to wielki kloc wiec skrzynia raczej slaba nie moze byc.
z 6 GR które przywlokłem 2 miały padnięte skrzynie , tzn wyjące , reszta była OK ,

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pt paź 14, 2005 12:07 pm

Tak bywa jak ktos nie zmienia oleju w skrzyni.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

DŁUGI
Posty: 334
Rejestracja: pt lut 14, 2003 4:43 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: DŁUGI » pt paź 14, 2005 11:21 pm

tiger pisze:GR to wielki kloc wiec skrzynia raczej slaba nie moze byc.
Fakt, ale jest problem z PTO, a w 160 masz wszystko fabrycznie razem i możliwość założenia PTO do skrzyni (oryginalnie) lub do reduktora (made in Polak potrafi) :wink:. Poza tym skrzynia 160 to jak słyszałem skrzynia od ciężarówki :)2
Pozdrawiam
Długi
www.yellowdream.pl

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » pt paź 14, 2005 11:38 pm

anatol pisze:[Bude mam z K260 , zamierzałem ja odchudzić , czyli wywalić hardtop , skrócić tylny dosyć spory zwis , przód być może z laminatu , zaletą tej budy jest to że ją mam , wada że jest troche ciężka ale i tak lżejsza od GR .

tylko ze skosna szyba w 160 nie zapewni takiej widocznosci.
mowie ci serio, buda jest bardzo wazna- nie chodzi o wyglad tylko o widocznosc :) tez na w :)21

rafiknt
 
 
Posty: 163
Rejestracja: śr sty 19, 2005 12:30 pm
Lokalizacja: NOWY TARG PODHALE

Post autor: rafiknt » sob paź 15, 2005 7:15 am

[quote="anatol"]mam ale chcę zmienic na Volvo , pare razy GR mimo 35" powiesiłem na mostach , postanowiłem ze albo Volvo albo nic , na razie mam problem ze znalezieniem . kolega twierdzi ze mozna znależć w niemcowni , na razie szukam bezskutecznie , jak macie jakies linki to prosze na priw , tylko niemieckie bo troche szprecham , po angielsku ni w ząb , unimogowe mogę miec za dobre pieniądze ,ale sa za ciężkie , myślałem już o zmocie na podwoziu unimoga ,czyli rama mosty skrzynia , oprócz silnika , buda patrolowa , ale jakoś tego nie widzę , poza tym będzie za cięzki . Potrzebuję duzo dobrych porad na temat skrzyń biegów lub reduktorów z wyjściem na przystawke , poza tym ogólnie duużżoo porad , za wszystkie z góry dzięki[/quote
a patrol gr mocna krzynia reduktor noi wyjscie by sie znalazlo :)2
teraz to czarna du...a -ale nadal szukam koyota

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » sob paź 15, 2005 9:08 am

rafiknt , słyszałem że Kemes coś kombinuje z przystawka do GR , macie juz coś , daj znac to podjade i zobaczymy co wykombinowaliscie .

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » sob paź 22, 2005 5:35 pm

kompletna zmiana planów , wczoraj kupiłem unimoga a właściwie jego "dół " , wygląda że jest w niezłym stanie , blokady działają w mostach nawet nowe oleje , skrzynia ma wyjście na przystawke więc problem wyciągarki prawie rozwiązany , przystawka będzie za tydzień , teraz sie zastanawiam nad skróceniem ramy i wałów ( wersja z długą ramą ) i odchudzeniem , zmiana sprężyn na bardziej miękkie i troche dłuższe .

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz paź 23, 2005 7:13 pm

Nie glupi pomysl.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość