Żywotne , ale jak dostanie po dupie taki silniczek i pare razy go przegrzejesz to głowica idzie się paść na zieloną trawke, to słaby punkt tych silniczków.opaopa pisze: A co z tymi głowicami nissana? Jak chłopaki piszą że silniki żywotne, to chyba nie bujają.
nie do zajechania...
Moderator: Marcin-Kraków
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
CHaos nie uogólniaj z tymin nissanami, problem głowicy rzeczywiście występuję ale w silniku RD28 - a to że pękają to wynik przegrzania, lub np. długiej jazdy na autostradach z dużą prędkością, obciążeniem przez dłuższy okres, jak się o silnik dba to nie ma problemu. Choć przyznam że rd28 nie ma "wyjątkowej"
głowicy.
Za to w modelu z s33 czy to z turbiną czy bez takiego problemu nie ma, także nic mi nie wiadomo o słabowitych głowicach w 2,7td z terrano.
Zresztą co ja się będę mądrzyć
wystarczy wejść w dział nissana i tam jest od pyty informacji na temat silników, głowic itp itd.

Za to w modelu z s33 czy to z turbiną czy bez takiego problemu nie ma, także nic mi nie wiadomo o słabowitych głowicach w 2,7td z terrano.
Zresztą co ja się będę mądrzyć

spoko luzik
www.wawa4x4.pl
www.wawa4x4.pl
Marcin! Źle!Marcin pisze:wiec: pojemnosci maja 2.4-2446 o ile mnie pamiec nie zwodziopaopa pisze:
wiem już tyle: 2L- dwa litry![]()
2LT- dwa litry turbo
2LTII- nie mam pojęcia
2L to 72KM i Nm/obr->115/2200 - wolnossacy
2LT- 86KM , 139/2400- z turbinką
2LT2- 90KM , 159/2400 tysz z turbinką

2L - 72KM / 155Nm
2LT - 86KM / 188Nm
2LT-II - 90KM / 215Nm
Ty w funtostopach podałeś. Jest jeszcze wolnossący 2L-II (o którym wszyscy zapominają), 83KM / 165Nm. Silniki Toyoty serii L, te bez turba spokojnie robią 800 000 km, wiem z autopsji
same starocie
VM włoskie (Vcośtam Motori) są delikatne, TDI są OK.LRa kiedyś też rozważałem, ale ktoś mi nawkręcał że LRy mają marne te silniki.
Poprawcie mnie jeśli się mylę - ale wydaje mi się że ta opinia dotyczy raczej osobówek, które potrafią być naładowane różnymi fajnymi rozwiązaniami w stylu VVTI, czterech kół skrętnych i innych takich... A w terenówkach prostsze rozwiązania siedzą i naprawialne tym samym.A o japończykach to wszyscy wiedzą że to mało psotliwe auta, ale jak już się zepsuje to....
posłuchaj chłopaków i szukaj nissana wolnossące 2,8 lub 3.3.
2,8 występowały też w nissanach Laurel mój koles kupił takiego strupa z przebiegiem 957tys
i odpalał przy -10
rozrząd porozpiep...ał osłony aon dalej chodził przy oddpalaniu poniżej zera trochę był kulawy ale po jkis 3 minutach zaczynały pracować wszystkie cylindry. i piekny dzwiek szósteczki
2,8 występowały też w nissanach Laurel mój koles kupił takiego strupa z przebiegiem 957tys


Chciał bym 2,8 TD od patrola. Taki najsensowniejszy mi się wydaje.Paszczak pisze:na który w końcu się zdecydowałeś?
Na razie szukam okazyjnej ceny, może zamarganicą poszukam, bo nie chcę zainwestować w samochód 5000. Po prostu nie widzi mi się to, żeby taką kasę wpompować w syfa...
Ale coś czuję że jak się nadarzy okazja, to wezmę co będzie. Tyle że teraz już wiem jakie silniki są chwalone, a jakie nie.
Myślę, kombinuję... a na razie upalam orginalnego muscela

Ale obawiam się, że skończy się tak że będę polował na całego patrola

"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."
A nie boisz się piardnięcia głowicy?opaopa pisze: Chciał bym 2,8 TD od patrola. Taki najsensowniejszy mi się wydaje.
Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
a własnego pierdnięcia też się nie boiszkacperekk pisze:A nie boisz się piardnięcia głowicy?opaopa pisze: Chciał bym 2,8 TD od patrola. Taki najsensowniejszy mi się wydaje.

ja dwa razy zwalałem pękniętą głowice w Mercu 2,4D, ale ten motor miał ciężki żywot.
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
Ja się nie boje ani jednego ani drugiego, bo nie posiadam takowe motoraBartas pisze:a własnego pierdnięcia też się nie boisz![]()
ja dwa razy zwalałem pękniętą głowice w Mercu 2,4D, ale ten motor miał ciężki żywot.

Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
to śpij spokojniekacperekk pisze:Ja się nie boje ani jednego ani drugiego, bo nie posiadam takowe motoraBartas pisze:a własnego pierdnięcia też się nie boisz![]()
ja dwa razy zwalałem pękniętą głowice w Mercu 2,4D, ale ten motor miał ciężki żywot.

BTW. takie ciężkie silniki do ARO

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
z tego co niektórzy doświadczają to jak im coś ma paść to właśnie głowica, ja znam przypadki awarii uszczelek i głowic ale z winy wyłącznie użytkowników. Można założyć, że taki bezpiecznik przed zajechaniemopaopa pisze:ciężki silnik do ARO? A widziałeś silnik muscela? pojemność 2,5 a ciężki szmaciarz, że aż strach!
Ale spokojnie. Rama i mosty wytrzymają
A co z tą głowicą? w tych silnikach chyba nie padają głowice. co?

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
Chrystus go opuścił chybaopaopa pisze:O ja cię kręcę.....

Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
A co tam się tak grzeje?opaopa pisze:ja w dupie mam intercooler![]()

Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość