nie do zajechania...

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pt sty 20, 2006 9:18 am

opaopa pisze: A co z tymi głowicami nissana? Jak chłopaki piszą że silniki żywotne, to chyba nie bujają.
Żywotne , ale jak dostanie po dupie taki silniczek i pare razy go przegrzejesz to głowica idzie się paść na zieloną trawke, to słaby punkt tych silniczków.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » pt sty 20, 2006 9:21 am

CHaos nie uogólniaj z tymin nissanami, problem głowicy rzeczywiście występuję ale w silniku RD28 - a to że pękają to wynik przegrzania, lub np. długiej jazdy na autostradach z dużą prędkością, obciążeniem przez dłuższy okres, jak się o silnik dba to nie ma problemu. Choć przyznam że rd28 nie ma "wyjątkowej" :)21 głowicy.
Za to w modelu z s33 czy to z turbiną czy bez takiego problemu nie ma, także nic mi nie wiadomo o słabowitych głowicach w 2,7td z terrano.

Zresztą co ja się będę mądrzyć :)21 wystarczy wejść w dział nissana i tam jest od pyty informacji na temat silników, głowic itp itd.
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pt sty 20, 2006 9:34 am

Oczywiście miałem na myśli te RD 28, a 3.3 jak wcześniej pisałem malina :)2
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » sob lut 04, 2006 4:28 pm

Marcin pisze:
opaopa pisze:


wiem już tyle: 2L- dwa litry 8)
2LT- dwa litry turbo
2LTII- nie mam pojęcia :)
wiec: pojemnosci maja 2.4-2446 o ile mnie pamiec nie zwodzi :)21
2L to 72KM i Nm/obr->115/2200 - wolnossacy
2LT- 86KM , 139/2400- z turbinką
2LT2- 90KM , 159/2400 tysz z turbinką
Marcin! Źle! :wink:
2L - 72KM / 155Nm
2LT - 86KM / 188Nm
2LT-II - 90KM / 215Nm
Ty w funtostopach podałeś. Jest jeszcze wolnossący 2L-II (o którym wszyscy zapominają), 83KM / 165Nm. Silniki Toyoty serii L, te bez turba spokojnie robią 800 000 km, wiem z autopsji
same starocie

neuro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: czw sty 19, 2006 2:01 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: neuro » wt lut 07, 2006 9:24 am

LRa kiedyś też rozważałem, ale ktoś mi nawkręcał że LRy mają marne te silniki.
VM włoskie (Vcośtam Motori) są delikatne, TDI są OK.
A o japończykach to wszyscy wiedzą że to mało psotliwe auta, ale jak już się zepsuje to....
Poprawcie mnie jeśli się mylę - ale wydaje mi się że ta opinia dotyczy raczej osobówek, które potrafią być naładowane różnymi fajnymi rozwiązaniami w stylu VVTI, czterech kół skrętnych i innych takich... A w terenówkach prostsze rozwiązania siedzą i naprawialne tym samym.

Awatar użytkownika
Radi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: wt sty 17, 2006 11:17 pm
Lokalizacja: Kraśnik-Janów Lub.
Kontaktowanie:

Post autor: Radi » wt lut 14, 2006 11:11 pm

polecam silnik diesel 2,4 mb taki jak w mb 100 przejedzie duzo wiecej niz myslisz,aby mial wode i olej.
pozdro
Zołza 1.3!

Awatar użytkownika
Kwadrat
 
 
Posty: 851
Rejestracja: śr gru 01, 2004 6:02 am
Lokalizacja: Warka
Kontaktowanie:

Post autor: Kwadrat » śr lut 15, 2006 5:45 am

posłuchaj chłopaków i szukaj nissana wolnossące 2,8 lub 3.3.
2,8 występowały też w nissanach Laurel mój koles kupił takiego strupa z przebiegiem 957tys :o i odpalał przy -10 :o rozrząd porozpiep...ał osłony aon dalej chodził przy oddpalaniu poniżej zera trochę był kulawy ale po jkis 3 minutach zaczynały pracować wszystkie cylindry. i piekny dzwiek szósteczki

Dziku86
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 10, 2006 7:35 pm
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła

Post autor: Dziku86 » czw lut 16, 2006 9:00 am

Troche późno ale zawsze.
Polecam 3.0D z MB W123, nie do zajechania bydle.
Kumpel ma i zrobił już milion, a pierwszy remont po 650tyś.
Poza tym jeździ na wszystkim, co tylko wlejesz...
Pozdro Dziku
Byle do wiosny... potem remoncik(gaz 69 brata) tylko kasy brak

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » czw lut 16, 2006 12:50 pm

wcale nie późno ;)
zbieram kasę 8)
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » czw lut 16, 2006 1:20 pm

na który w końcu się zdecydowałeś?
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Dzieżok
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: śr paź 19, 2005 4:52 pm

Post autor: Dzieżok » czw lut 16, 2006 1:49 pm

Szczerze, to nie polecam nic co jest związane z MB123 jeżdże na tym silniku już 3cim i k....wa zawsze coś albo paliwo nie dojdzie, albo sie kut....az zatrze albo coś, nie lubie nie chce i nie polecam, ale faktem jest że wszystko przepali i na wszystkim pojedzie....

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » czw lut 16, 2006 2:13 pm

Paszczak pisze:na który w końcu się zdecydowałeś?
Chciał bym 2,8 TD od patrola. Taki najsensowniejszy mi się wydaje.
Na razie szukam okazyjnej ceny, może zamarganicą poszukam, bo nie chcę zainwestować w samochód 5000. Po prostu nie widzi mi się to, żeby taką kasę wpompować w syfa...
Ale coś czuję że jak się nadarzy okazja, to wezmę co będzie. Tyle że teraz już wiem jakie silniki są chwalone, a jakie nie.
Myślę, kombinuję... a na razie upalam orginalnego muscela :)23

Ale obawiam się, że skończy się tak że będę polował na całego patrola :evil:
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » czw lut 16, 2006 2:29 pm

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » czw lut 16, 2006 2:45 pm

opaopa pisze: Chciał bym 2,8 TD od patrola. Taki najsensowniejszy mi się wydaje.
A nie boisz się piardnięcia głowicy?
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » czw lut 16, 2006 2:54 pm

kacperekk pisze:
opaopa pisze: Chciał bym 2,8 TD od patrola. Taki najsensowniejszy mi się wydaje.
A nie boisz się piardnięcia głowicy?
a własnego pierdnięcia też się nie boisz :)21
ja dwa razy zwalałem pękniętą głowice w Mercu 2,4D, ale ten motor miał ciężki żywot.
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » czw lut 16, 2006 3:03 pm

Bartas pisze:a własnego pierdnięcia też się nie boisz :)21
ja dwa razy zwalałem pękniętą głowice w Mercu 2,4D, ale ten motor miał ciężki żywot.
Ja się nie boje ani jednego ani drugiego, bo nie posiadam takowe motora :wink:
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » czw lut 16, 2006 3:07 pm

kacperekk pisze:
Bartas pisze:a własnego pierdnięcia też się nie boisz :)21
ja dwa razy zwalałem pękniętą głowice w Mercu 2,4D, ale ten motor miał ciężki żywot.
Ja się nie boje ani jednego ani drugiego, bo nie posiadam takowe motora :wink:
to śpij spokojnie :D
BTW. takie ciężkie silniki do ARO :)18 jakąś 4 garówkę i najlepiej chyba ten 2,4D z Merca
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » czw lut 16, 2006 3:18 pm

ciężki silnik do ARO? A widziałeś silnik muscela? pojemność 2,5 a ciężki szmaciarz, że aż strach!
Ale spokojnie. Rama i mosty wytrzymają :)
A co z tą głowicą? w tych silnikach chyba nie padają głowice. co?
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » czw lut 16, 2006 3:24 pm

opaopa pisze:ciężki silnik do ARO? A widziałeś silnik muscela? pojemność 2,5 a ciężki szmaciarz, że aż strach!
Ale spokojnie. Rama i mosty wytrzymają :)
A co z tą głowicą? w tych silnikach chyba nie padają głowice. co?
z tego co niektórzy doświadczają to jak im coś ma paść to właśnie głowica, ja znam przypadki awarii uszczelek i głowic ale z winy wyłącznie użytkowników. Można założyć, że taki bezpiecznik przed zajechaniem :)21
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » czw lut 16, 2006 3:35 pm

Bartas pisze:no jest taki,

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C853075



a cena no cóż :)21
O ja cię kręcę..... :o
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » czw lut 16, 2006 3:38 pm

opaopa pisze:
Bartas pisze:no jest taki,

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C853075



a cena no cóż :)21
O ja cię kręcę..... :o
Chrystus go opuścił chyba :o
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » czw lut 16, 2006 3:40 pm

opaopa pisze:
Bartas pisze:no jest taki,

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C853075



a cena no cóż :)21
O ja cię kręcę..... :o
to jest ten mocniejszy z Y61 z intercoolerem :)21
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » czw lut 16, 2006 3:49 pm

ja w dupie mam intercooler :)24
za tą cenę to mógł by mieć i dżakuzi... a i tak bym nie wziął :)
Kupił bym silnik za 11 klocków i włożył do pojazdu za 200 zeta :lol:
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » czw lut 16, 2006 4:18 pm

opaopa pisze:ja w dupie mam intercooler :)24
A co tam się tak grzeje? :)21
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
byczy
 
 
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 29, 2004 3:14 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: byczy » czw lut 16, 2006 6:00 pm

wŁAŚNIE JEST NA ALLEGRO silnik od NISSANa 3.3d i facio zjechał już z 2 do 1,5 tysiaka.
ja tam bym od razu pakował tę BMkę 4 litry.
Silników do wyboru, do koloru. Prawdę mówiąc współczesne 1,6 CDI jest jak dawne 2,5 TD.
krótkie kanciaste Pajero 2,5TD -było, ale się skończyło

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość