zaraz zaraz, walnoł o glebe? tak sie rozbujał?JackY61 pisze: i ile zabawy z tym podnoszeniem. pierwsze co zrobilem jak wsiadlem, to podnioslem go na maksa, ale sukinkot jeden przy 40kmh zagrosil, ze jak zaraz nie zwolnie to sie zglebi.... no i walna o glebe...
Z aktualnych modeli 5-drzwiowych lux terenówek,
Moderator: Marcin-Kraków
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
- JackY61
- Posty: 1558
- Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
- Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
- Kontaktowanie:
zdecyduj sie do czego chcesz to auto. po kiego grzyba ci blokady ? zreszta przedniej blkady nie masz seryjnie nawet w patrolu.ExtremeG pisze:No to ciekawe zapomniałem o tym Disco. A to chyba dlatego że jest troche dziwnie poskładany, wygląda jak pickup z hardbudą z tyłu. Elegancji mu troche braktechnicznie bardzo mi się podoba...
Dzisiaj przejechalem się próbnie LC, długi diesel automat pneumatyk. Ten pneumatyk regulowany jest w zakresie 3cmskrzynka biegów powolna, przyśpieszenie jak na nowoczesne 3L słabe. Brak blokady z przodu, na środkowej konsoli nawalone jakichś ekraników LCD, zamącone to na maksa. Ogólnie
![]()
Teraz Commander...
a co do elegancji disko 3 ?
wiesz, elegancja nie jedno ma imie.
Wg mnie gdyby nie range to disko bylby najelegantrzym samochodem na rynku w tej klasie.
No chyba, ze dla Ciebie elegancke sa merce ML czy GL, lub LC120...

dla mnie te samochody nie maja nic z elegancji i najlepiej pasuja zaparkowane pod jakas cyganska chalupa...
- JackY61
- Posty: 1558
- Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
- Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
- Kontaktowanie:
walnal o glebie czyli sie zlebil, tlumaczac na jezyk mickiewicza bedzie to brzmialo jakos tak "obnizyl zawieszenie na miechach"ExtremeG pisze:zaraz zaraz, walnoł o glebe? tak sie rozbujał?JackY61 pisze: i ile zabawy z tym podnoszeniem. pierwsze co zrobilem jak wsiadlem, to podnioslem go na maksa, ale sukinkot jeden przy 40kmh zagrosil, ze jak zaraz nie zwolnie to sie zglebi.... no i walna o glebe...

No dobra zaglopowałem się. W końcu to ma być pojazd okazyjnie wjeżdzający w teren (i samodzielnie wyjeżdżający z niegoJackY61 pisze: zdecyduj sie do czego chcesz to auto. po kiego grzyba ci blokady ? zreszta przedniej blkady nie masz seryjnie nawet w patrolu

Chyba plebiscyt na najbardziej terenową luks terenówke wygrywa Disco.
Ale nie kupie go

Pajero podobno zapomnieć od razu, pozostaje chyba Jeep
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
To juz inna kategoria, w niej to bym chyba wolał Volvo XC70JackY61 pisze:jeszcze subaru forester 2.5 XTExtremeG pisze: Chyba plebiscyt na najbardziej terenową luks terenówke wygrywa Disco.
Ale nie kupie goprzez dynamike, 12s 0-100 nie zadowala
chyba dynamika bije wszystkie o ktorych rozmawiamy. 6sek do setki
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Pod jednym wszak warunkiem:
ze bedzie to Kajen z "pakietem off-road" - zalecanym (zapewne w cenie malego samochodu) - jesli planujemy zjezdzac z asfaltu.
Z takim pakietem, to juz prawdziwy hardcore - mozna nawet po nieskoszonej trawie jezdzic
ze bedzie to Kajen z "pakietem off-road" - zalecanym (zapewne w cenie malego samochodu) - jesli planujemy zjezdzac z asfaltu.
Z takim pakietem, to juz prawdziwy hardcore - mozna nawet po nieskoszonej trawie jezdzic

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
No wiesz. tak serio, bez niezależnego conajmniej z przodu, elektronicznej kontroli trakcji, elektronicznie kontrolowanego silnika (i juz niedługo elektronicznie kontrolowanego zawieszenia) możesz już teraz na czołowych imprezach co najwyżej za końcówke robić.
I to samo przeniesie się prędzej czy później do zwykłego off-roadu... ja jestem za
elektroniki sie nie boje.
Sowieci tak długo głosili mit o wyższości prostego żelastwa nad elektroniką aż się dowiedzieli że juz nie istnieją

I to samo przeniesie się prędzej czy później do zwykłego off-roadu... ja jestem za

Sowieci tak długo głosili mit o wyższości prostego żelastwa nad elektroniką aż się dowiedzieli że juz nie istnieją

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Te auta po prostu do czego innego zostaly stworzone: do jazdy po asfalcie. I szosowe zawieszenie jest jak najbardziej uzasadnione, bezpieczne itd.
Zadnym z nich - z najwymyslniejszymi cudami elektroniki - nie przejedziesz tam, gdzie Twoja Gienia przejdzie z palcem... hm.. w snorkelu?
A ogladales filmy z 1 etapu Dakaru?
Prosta droga, na niej niewielka kaluza z odrobina blota.
I te wypasione cuda techniki musialy byc przeciagane przez traktor.
Bo co innego asfalt, co innego wyscigi szybkosciowe po pustyni (Dakar, Baja), a jeszcze co innego to, co my na tym forum uwazamy za "teren".
Na szczescie kazdy do swoich celow znajdzie jakies 4 kolka - byle tych celow nie pomylił...
Zadnym z nich - z najwymyslniejszymi cudami elektroniki - nie przejedziesz tam, gdzie Twoja Gienia przejdzie z palcem... hm.. w snorkelu?
A ogladales filmy z 1 etapu Dakaru?
Prosta droga, na niej niewielka kaluza z odrobina blota.
I te wypasione cuda techniki musialy byc przeciagane przez traktor.
Bo co innego asfalt, co innego wyscigi szybkosciowe po pustyni (Dakar, Baja), a jeszcze co innego to, co my na tym forum uwazamy za "teren".
Na szczescie kazdy do swoich celow znajdzie jakies 4 kolka - byle tych celow nie pomylił...
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
Nie tak do końca, myslę że taką Kajenką mógłbym sporo powalczyć. Braki w wykżyżu częściowo zneutralizuje kontrola trakcji, do tego terenowe koła, wyciągarka i mogłoby nie być wcale tak źle.pezet pisze:Te auta po prostu do czego innego zostaly stworzone: do jazdy po asfalcie.
No bo one nie są zrobione do błota ale wyobraźmy sobie że ten sam budżet idzie w zrobienie przeprawówkipezet pisze: A ogladales filmy z 1 etapu Dakaru?
Prosta droga, na niej niewielka kaluza z odrobina blota.
I te wypasione cuda techniki musialy byc przeciagane przez traktor.
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Moze i nie byloby zle. Pytanie jak dlugo? Np. u mnie mialaby szanse wytrzymac okolo 15sec.ExtremeG pisze:Nie tak do końca, myslę że taką Kajenką mógłbym sporo powalczyć. Braki w wykżyżu częściowo zneutralizuje kontrola trakcji, do tego terenowe koła, wyciągarka i mogłoby nie być wcale tak źle.pezet pisze:Te auta po prostu do czego innego zostaly stworzone: do jazdy po asfalcie.

Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość