bmw 520
Moderator: Marcin-Kraków
- Najmłodszy_Gazowiec
- Posty: 374
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
- Lokalizacja: Karczew
Daaaaawno już były.... w F1TomaszRT pisze:@majch to V10 to tylko w nowym M5/M6 czy wcześniej też jakieś były?

@Najmłodszy Gazowiec - nie pierwszy przypadek, że handlarz z allegro nie wie co sprzedaje
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...
- Najmłodszy_Gazowiec
- Posty: 374
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
- Lokalizacja: Karczew
- Najmłodszy_Gazowiec
- Posty: 374
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
- Lokalizacja: Karczew
Najmłodszy_Gazowiec pisze:złozyli napewno z szeciocylindrowac... wiec zrobili w skrócie tak jeden silnik +drugi silnik ustawiony przeciwnymi stronami, cylindry na zewnatrz... Srodek zmieszali w jeden i git
Dokładnie. Dwa M20B25 czyli 2.5l połączone ze sobą, pod kątem 60*, w jeden gówniany silnik.
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...
- Najmłodszy_Gazowiec
- Posty: 374
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
- Lokalizacja: Karczew
no niebardzo bo M70 jest po pierwsze na łancuchu tak jak M30 a po drugie ma aluminiowy blok czego nie ma ani M30B25 ani M20B25 wiec predzej mu do M30 niz M20majch pisze:Najmłodszy_Gazowiec pisze:złozyli napewno z szeciocylindrowac... wiec zrobili w skrócie tak jeden silnik +drugi silnik ustawiony przeciwnymi stronami, cylindry na zewnatrz... Srodek zmieszali w jeden i git
Dokładnie. Dwa M20B25 czyli 2.5l połączone ze sobą, pod kątem 60*, w jeden gówniany silnik.

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Fakt, że rozrząd ma na łańcuchu ale niestety to jedyne podobieństwo do M30. Głowice i osprzęt jak w M20, nawet blok wygląda jak dwa połączone M20. Nawet problemy te same go nękająBart03 pisze:no niebardzo bo M70 jest po pierwsze na łancuchu tak jak M30 a po drugie ma aluminiowy blok czego nie ma ani M30B25 ani M20B25 wiec predzej mu do M30 niz M20majch pisze:Najmłodszy_Gazowiec pisze:złozyli napewno z szeciocylindrowac... wiec zrobili w skrócie tak jeden silnik +drugi silnik ustawiony przeciwnymi stronami, cylindry na zewnatrz... Srodek zmieszali w jeden i git
Dokładnie. Dwa M20B25 czyli 2.5l połączone ze sobą, pod kątem 60*, w jeden gówniany silnik.

A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Też prawda- chociaż widuje egzemplarze które w dalszym ciągu są w stanie lepszym niż niejedno roczne auto! Jak się dba to jest super. A szczególnie o tego typu starsze auto. Sam mam bmke tyle że e34 (nie noszę dresów- mam długie włosy
) i moge stwierdzić że te auta wymagają wiele troski i nie są tanie, ale potrafią się odwdzięczyć! A radość z tylnego napędu jest niezastąpiona 


Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Eeee przesadzasz- trochę wyczucia i wszędzie przejedziesz. Jak dasz w palnik to wiadomo że dupa cię wyprzedzi! Ja nie miałem żadnych problemów zimą a zdarzało się jeździć w naprawdę trudnych warunkach gdzie przednionapędówki wymiękały. Ale rzecz gustu..
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości