Autokamping-VW LT

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » pt sie 10, 2007 7:04 pm

Twórcze, nawet bardzo. Wtenczas to element między kierownicą a siedzeniem do wymiany.Miałem takiego. latałem na Niemcy i tylko mat. eksploatacyjne wymieniałem a auto miało 15 lat. Silnik 2.4 D to powiększony 1.6 D z golfa. Trwałości nie muszę przytaczać.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt sie 10, 2007 9:25 pm

akurat do silnika to mam najmniej zastrzeżeń.

do wkładu też niespecjalnie.

lt'ki sie sypią bo są stare i mają zylion kilometrów. nic tego nie zmieni.
części są drogie bo im dalej od daty zaprzestania produkcji tym drożej.
tyle.
#noichuj

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » sob sie 11, 2007 8:04 am

czesław&jarząbek pisze: części są drogie bo im dalej od daty zaprzestania produkcji tym drożej.
tyle.
części to w serwisie kupujesz ? :roll:
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » sob sie 11, 2007 8:30 am

im dalej od daty zaprzestania produkcji tym drożej.
tyle.[/quote]



To żeś Ameryki nie odkrył :)21 Z każdym autem tak jest. Fakt, LT ma ciężki w naprawie ukł. kierowniczy ale idzie sobie z tym poradzić. Ja polecam Lt, może kolega napisze w jakie cenie ten "jeżdżący domek"?
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob sie 11, 2007 9:44 am

selim pisze:
czesław&jarząbek pisze: części są drogie bo im dalej od daty zaprzestania produkcji tym drożej.
tyle.
części to w serwisie kupujesz ? :roll:
w nie-serwisach jest tak samo.
sieci typu intercars, fota, hart już se z tymi autami nie radzą. np zidentyfikowanie wiskozy i dostarczenie właściwej do lt28 z roku 89 jest tematem absolutnie nie do przejścia.

generalnie mam to w tyle. bedzie jezdził to bedzie. przestanie to won. swoje już odjezdził po wielokroć.
#noichuj

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » sob sie 11, 2007 11:22 am

Nie tragizuj, jedna czy dwie części nie przesądza o samochodzie. Jeśli taki zły to czemu go trzymasz? Dbaj o to swoje autko jak o kumpla (piwa nie musisz mu stawiać) i będzie wszystko grało. Jeśli masz mało argumentów aby chwalić to auto to kup Trafika lub Transita w tym samym roczniku a przekonasz się co znaczy LT.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob sie 11, 2007 10:23 pm

nie chce mi się kontynuować tematu.
masz jakieś takie dziecinno-emocjonalne podejście do samochodu.
to kawałek żelaza pełniący funkcje użytkowe. nic więcej.
o jego być albo nie być decyduje rachunek ekonomiczny.

eot
#noichuj

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » ndz sie 12, 2007 9:36 am

Bardzo mi przykro, że Twój rachunek ekonomiczny nie pozwala Ci na zmianę auta Ja się kieruję potrzebami transportowymi auta w danej chwili nie finansami. W swoim 42 letnim życiu miałem już ze 35 aut nie licząc sprowadzonych na sprzedaż. Twoja spostrzegawczość też cię oszukuje. Radzę więcej przebywać z autem niż przy kompie. Wyjdzie Ci to na dobre "Jarząbek" :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
jjg-jarek
Posty: 614
Rejestracja: czw mar 26, 2009 5:14 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Autokamping-VW LT

Post autor: jjg-jarek » ndz mar 14, 2010 10:15 am

Opinie o silniku wzięte chyba z kosmosu jak go nie przegrzejesz -długa głowica 6 garów, będziesz zmieniał olej nie dolewał wymieniał pasek filtr oleju i filtr paliwa zrobi ci 700 tys końcówki się we wtryskach wymienia i nie dymni...auto jeździ na turbinie co najmniej sprawnie no iterculer super...co do zawieszeń zgadzam się przód padaka...wszystko zależy od koga kupisz auto...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość