Żuk - wersja leśna półterenowa.

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Żuk - wersja leśna półterenowa.

Post autor: Misiek Cypr » sob sty 07, 2012 11:56 pm

Silnik S21 dostaniesz po taniosci, jak chcesz mu przedni naped zakladac, to lepiej kup zarejestrowanego. Szkoda nafty, bo koszta juz duze wychodza, jak auto bez rejestracji.

Tylny most z blokada, to rozwiazanie dla ciebie. Zuki z lacznosci takie mialy i jakies tam Tarpany.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Damiankulak
 
 
Posty: 174
Rejestracja: ndz sty 09, 2011 10:03 pm

Re: Żuk - wersja leśna półterenowa.

Post autor: Damiankulak » sob sty 07, 2012 11:59 pm

SIlnik to ja mam, stoi od kilku lat w miarę zakonserwowany, a napęd faktycznie drogo już wychodzi z reduktorem, taniej wyjdzie zbudować sama albo kupić uaza byle jakiego syfa byle tylko układ przeniesienia napędu działał i na to można postawić kabinę żuka.
Ale na razie to muszę go jakoś wskrzesić.

Awatar użytkownika
sebeks
 
 
Posty: 6315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...

Re: Żuk - wersja leśna półterenowa.

Post autor: sebeks » ndz sty 08, 2012 5:42 pm

Zaspawywania dyfra oryginalnego bym nie polecał, albo rozsadzi kosz albo ukręci półoś. W poldku po zaspawaniu dyfra średnio co pół roku - 8 miesięcy któraś półoś jest do wymiany. Po za tym za 1500zł można wyrwać most z blokadą z patrola :wink:
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: Żuk - wersja leśna półterenowa.

Post autor: A.F. » pn sty 09, 2012 8:04 pm

Autko z załączaną blokadą dyfra :)2
http://www.youtube.com/watch?v=MGg4jsnvGKg
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

zenekcholka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: ndz sty 31, 2010 10:11 am
Lokalizacja: Lebork

Re: Żuk - wersja leśna półterenowa.

Post autor: zenekcholka » ndz lut 12, 2012 6:11 pm

Kup Żuczka z Andorią, przedni most Uaz z resorami i wałem, reduktor Uaz.
Przerobienie na 4x4 zajmuje dosłownie 1 dzień.
Na pojedynczych kołach też powiezie 2 albo i 3 tony.
byl Gaz 69,Uaz 452,Uaz 469 x 3, Zuk 4x4,Nissan King Cab x3
jest Terrano I 3d 2.7 TD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość