
PJERO VS TLC
Moderator: Marcin-Kraków
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: PJERO VS TLC
ToyToy tyż już tego i owego mieć nie będzie
Wsiądź do toyki, kopsnij parę kilometrów, potem powtórz to samo z pojarką i sam sobie odpowiedz, bo ani pajero, ani toyota nie są ideałami. Te samochody są po protu inne.

Wsiądź do toyki, kopsnij parę kilometrów, potem powtórz to samo z pojarką i sam sobie odpowiedz, bo ani pajero, ani toyota nie są ideałami. Te samochody są po protu inne.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: PJERO VS TLC
Wowos pisze:Blokada srada - pajerok w tym wieku nie ma już ramy
Moja jeszcze jest i trzyma się dobrze

Ale w ferci to już inna bajka

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: PJERO VS TLC
Ufff jak to dobrze, że patrolowe ramy nie mają problemu z rudą.... 

y60 autobus, czerwony.
Re: PJERO VS TLC
Kolego kup Grand Vitare i będziesz Pan zadowolony z silnikiem 2.0 lub 2.7 l V6 w gazie ma ramę ,nie żle wygląda i do tego rodzaju jazdy się nada .Ma reduktor i jest tańsza od pozostałych a jeśli bardziej hardcorowo to kup Samuraja !Pozdro!
byle do przodu ale z rozwaga GG 4567396
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości