Bremach GR/NGR
Moderator: Marcin-Kraków
Re: Bremach GR/NGR
są dłuższe?
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Bremach GR/NGR
no cieńsze są, co zrobić 
będą lżejsze

będą lżejsze

Re: Bremach GR/NGR
na Bile B6 po 600 za sztukę mi szkoda pieniędzy 

Re: Bremach GR/NGR
dobry amor to spora część sukcesu. Szczególnie jak skatujesz go na wschodnich tarkach i potem zechcesz zrobić stromy i wymagający podjazd
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Bremach GR/NGR
co ty mówisz mroczuć...to bremach...legenda...nie musi mieć amortyzatorów-tak zajebiście robi w terenie 

#noichuj
Re: Bremach GR/NGR
eee, to resorak chyba jest....
to i obędzie się bez amortyzatorów...
to i obędzie się bez amortyzatorów...

UAZ 78 r (dawno temu)>czerwona niva 91r>biała niva 98 r >Disco 300, 98 r
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- sebeks
-
- Posty: 6315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
- Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...
Re: Bremach GR/NGR
No.. w Tarpanie szyba przednia się na tym odcinku odkleiła podczas powrotu ze Szkocji. Ale żeśmy poniżej 120 nie schodzili wtedyczesław&jarząbek pisze:jasne jasne. szczególnie polecam płytówkę od olszyny w stronę kraju

Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Bremach GR/NGR
w Jelczu mi się śruby poodkręcały 

Re: Bremach GR/NGR
no resorak resorak niestety - wiem jak taki zawias pracuje..mały skok i odbija się jak piłka, no ale przerabiać nie będę, za duża rzeźba..właśnie dziś zawiozłem resory do podniesienia..
Ostatnio zmieniony sob gru 21, 2013 4:43 pm przez nuri, łącznie zmieniany 1 raz.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Bremach GR/NGR
w ldv jak latałem na zachód w 90tych latach za każdym razem mi się amortyzator skrętu odkręcał i sypał iskrami szorując o betonTołdi pisze:w Jelczu mi się śruby poodkręcały

#noichuj
Re: Bremach GR/NGR
Ja w tym wypadku naprawde bym jak najmniej oszczedzal wlasnie na amortyzatorach. Niewazne ze sa to resory piorowe harakteryzujace sie inna praca niz sprezyna srubowa. Tutaj mamy doczynienia z resorami parabolicznymi. Projekt tak czy inaczej ciekawy. Powodzenia
FORTITUDINE VINCIMUS
Re: Bremach GR/NGR
No też mam taką myśl gdzieś z tyłu głowy..no zobaczymy, może się z czasem skuszę na te beszóstki..
Re: Bremach GR/NGR
Nie ma sie co upierac na te B6. Amortyzator musi byc dobrany do maksymalnych wychylen zawieszenia, masy pojazdu oraz przewidywanych tras podrozy - drogi, zmainy temperatur, a co za tym idzie jego konstrukcja - mocowania i wnetrze.
FORTITUDINE VINCIMUS
Re: Bremach GR/NGR
a znasz kogoś, kto dorobi wg mojej specyfikacji za w miarę rozsądne pieniądze i nie będzie to Bilstein (oprócz tego pana Henia co robił moje znam tylko ich)?
Re: Bremach GR/NGR
przede wszystkim dobierasz amortyzator do masy nieresorowanej..
ja bym policzył masy i szukał... może j6
ja bym policzył masy i szukał... może j6
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: Bremach GR/NGR
A tak poza protokołem, na cholerę chcesz go w ogóle podnosić? Bremach jest w standardzie wąski i wysoki, na moje oko to tylko pogorszysz sytuację...
Na tym filmiku dobrze widać jak zachowuje się na przechyłach, a nie jest podniesiony.
http://www.youtube.com/watch?v=yoNoLEcYWbA

Na tym filmiku dobrze widać jak zachowuje się na przechyłach, a nie jest podniesiony.
http://www.youtube.com/watch?v=yoNoLEcYWbA
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Bremach GR/NGR
odwieczne prawo przyrody: pierwszy projekt zazwyczaj udaje się skutecznie...spierdolić


#noichuj
Re: Bremach GR/NGR
Dla kurażu 4-5cm + koło 2cm większe, żadne szaleństwo. Zwłaszcza, że felgi, które dorabiam poszerzą auto o 20cm a wbrew pozorom prześwit (i odległość reduktora od ziemi) nie jest jakiś powalający.rudypajero.koszalin pisze:na cholerę chcesz go w ogóle podnosić?
W pierwszym poście napisałem dosyć wyraźnie, że sugestie mile widziane - może dla odmiany udzielisz kilku konkretnych wskazówek? Nie jest to mój pierwszy projekt samochodowy, ale pierwszy terenowy.czesław&jarząbek pisze:pierwszy projekt zazwyczaj udaje się skutecznie...spierdolić
Re: Bremach GR/NGR
Mam nadzieje ze te felgi ktos rozsadnie robi. Wez pod uwage obciazenia samochodu, ET jakie zastosujesz, spawy na feldze pozniej w gre wchodzi jeszcze zywotnosc lozysk w mostach itp. itd. Szkoda pasc ofiara peknietej felgi gdzies na stepie bez mozliwosci dobrania lub naprawienia w okolicy.
FORTITUDINE VINCIMUS
Re: Bremach GR/NGR
wiem wiem, dzięki..dużo już przemyśleń miałem na ten temat, ale nie mam za bardzo wyjścia jeśli chcę zmienić na szersze i bezdętkowe. ET będzie zero - dzięki temu około 10cm koła "wyjdzie" na zewnątrz a od wewnątrz felga odsunie się kilka cm od ramy i innych elementów, co pozwoli założyć w zasadzie dowolna oponę..
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Bremach GR/NGR

w tym tez przesady też nie będzie - seryjnie jest koło 190-200mm a będzie 265, o węższe ciężko na rynku nawet :/
Re: Bremach GR/NGR
Tu musi byc kompromis pomiedzy wieloma czynnikami. Masa, trasa, rzezba, dostepnosc, cena i komfort 

FORTITUDINE VINCIMUS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości