
chyba visa
edit
mg metro
Moderator: Marcin-Kraków
Oj jednak chyba AXwojo02 pisze:Citroen AX
chyba visa
edit
mg metro
stały napęd miał być.. bo z dopinanym przodem/tyłem to jest znacznie tego więcej..Marcingalloper pisze:Starsze BMW E30, E34
Stary Opel Vectra A
Stare Toyoty Corolle no i klasyk Celica GT4
Nie wiem czy podpina się pod to pierwsza Octavia
Subaru Justy, Impreza, Forester, Legacy, SVX
Lancia Delta
Renault Safrane 3.0 Bi-Turbo, 21![]()
Z Fordów jeszcze Mondeo
Mercedes 190, W124
Daihatsu Charade![]()
Alfa Romeo 33, 75, 164
Starsze Porsche 911 (993)
Citroen AX
To ja nie rozumiem, bo w 90% przypadków które napisałem jest stały napęd, jeśli nie to wyprowadźcie mnie z błędu.TomaszRT pisze:stały napęd miał być.. bo z dopinanym przodem/tyłem to jest znacznie tego więcej..Marcingalloper pisze:Starsze BMW E30, E34
Stary Opel Vectra A
Stare Toyoty Corolle no i klasyk Celica GT4
Nie wiem czy podpina się pod to pierwsza Octavia
Subaru Justy, Impreza, Forester, Legacy, SVX
Lancia Delta
Renault Safrane 3.0 Bi-Turbo, 21![]()
Z Fordów jeszcze Mondeo
Mercedes 190, W124
Daihatsu Charade![]()
Alfa Romeo 33, 75, 164
Starsze Porsche 911 (993)
Citroen AX
Faktycznie przepraszam mój błądTomaszRT pisze:no pomieszałeś stałe napędy (Subaru <> Justy, Delta, Tujoty, Alfa) z dopinanymi (Subaru = Justy, Vectra, Mondeo, Octavia, AX, Charade, 911).. co było w BMW, Mercach i Safrane to nie wiem, ale chętnie się dowiem..
mogła mieć faktycznie stały podobnie jak stara 21 ale ręki odrąbać nie dam.stały układ napędowy typu 4x4 z blokadą mostu różnicowego na pierwszym i wstecznym biegu
żeby niesymetrycznie rozdzielić moment (w/w więcej na tył) musi być planetarny.. tzn w teorii da się zrobić taki dyfer stożkowy, aczkolwiek w praktyce nikt nie stosował..Szarbia pisze:Sierra/Scorpio mialy fajowo chodzacy. Planetarny z wisko.
Wot, maładiec!wojo02 pisze:http://www.fotosik.pl/u/rl23/zdjecie/1/album/296147
ale temat jest ciekawy..Marcingalloper pisze:Człowiek chciał błysnąć a wyszło jak zawsze
Nie mówię że nie, z tego wszystkiego szukałem o wisco i torsenie i jak zwykle nie zawiodłem się na RosjanachTomaszRT pisze:ale temat jest ciekawy..Marcingalloper pisze:Człowiek chciał błysnąć a wyszło jak zawsze
To z BMWMroczny pisze:badziew proszę pana był..
tylny napęd, bez centralnego dyfra z dopędzanym - za pomocą sprzęgła wielopłytkowego - przodem.. nic specjalnego..
mnie to w XJ zawsze dziwiło.. po co? tak czy inaczej kręcą się wszystkie bebechy, z tą różnicą, że raz napędzane od strony reduktora a raz od strony kół.. chyba, że RWD z myślą o drifcie po łące..Grabo pisze:Różnica jest taka, że można jeździć cały czas z napędem na 4 koła na każdej nawierzchi, ale nie trzeba, bo można przód odpiąć.
to chyba teżSzarbia pisze:Sierra/Scorpio mialy fajowo chodzacy. Planetarny z wisko.
Układ stabilizacji DSC ciągle dbał o to, by auto trzymało się zadanego toru jazdy. Zaduszał silnik w krytycznych sytuacjach, dźgał koła hamulcami i trzymał moc w ryzach, przez co 650-ątka była potulna i spokojna jak łosoś na kanapce.Szarbia pisze:To z BMWMroczny pisze:badziew proszę pana był..
http://www.bmwklubmazowsze.pl/post63722.html
tez masz na mysli?
nie liczy się, ma być stały napędkwiatkowawies pisze:PANDA, DUSTER
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości