
fiat 500/600/600D/zastava 750
Moderator: Marcin-Kraków
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Szacun, świetna robota 

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Nie wszystko jednak bez zastrzeżeń
Tylna oś nie bardzo trafia w nadkole i trochę za wysoki

Tylna oś nie bardzo trafia w nadkole i trochę za wysoki
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Pochwale sie Panowie, a jednoczesnie prosze o wsparcie.
Poszukuje wszelkich materialow dotyczacych ponizszego wozu. Zwlaszcza danych regulacyjnych, moze jakis workshopow serwisowych ?
Wygrzebalem pojazd z jednej z OSP i za niewielkie pieniadze udalo sie to od nich wytargac w stanie wlasciwie idealnym.
Do zrobienia slownie jedna latka w blasze, jeden klosz kierunkowskazu, przelacznik kierunkow, tlumik.
Reszta dzialajaca. Oplacona, zarejestrowana.
Protoplasta Tranzita , Ford FK1250 lub inaczej Ford Taunus

Poszukuje wszelkich materialow dotyczacych ponizszego wozu. Zwlaszcza danych regulacyjnych, moze jakis workshopow serwisowych ?
Wygrzebalem pojazd z jednej z OSP i za niewielkie pieniadze udalo sie to od nich wytargac w stanie wlasciwie idealnym.
Do zrobienia slownie jedna latka w blasze, jeden klosz kierunkowskazu, przelacznik kierunkow, tlumik.
Reszta dzialajaca. Oplacona, zarejestrowana.
Protoplasta Tranzita , Ford FK1250 lub inaczej Ford Taunus

Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Nie wiem czy powinienem glosno mowic 
Rok '60 za 8 kzl

Rok '60 za 8 kzl
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
gdybyś napisał 3k to zepsuł byś wszystkim święta
ale i tak kapitalny deal.
dawaj foty.

ale i tak kapitalny deal.
dawaj foty.
#noichuj
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750



Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
- jarekstryszawa
-
- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Klimatyczny sprzęt. Zostawisz z całym szpejem czy ogołocisz?
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Tylko teraz musze dobrze przepatrzec co tam strazoki przez kilka lat narobili. Bo nie wierze zeby gdzies polskiej technologi z Zuka nie zastosowali.
Wiem tez ze mieli problem z glowica bo byla sciagana. Ale co dokladnie bylo powodem, tego sie pewnie nie dowiem. Tyle wiem, ze dostalem namiar na chlopa co tam grzebal motor, i on zeznaje ze uszczelke dorabial u nas na ul. Katarzyny (znane miejsce w Kraku) i ze skrecal to na czuja na wzor momentow oczywiscie z Zuka
No ciekawe co z tego bedzie.
Auto wyciagane jedynie na dni paradne, bo wiadomo ze to juz nie jest woz do dzialan codziennych. Ale zapala, jedzie, hamuluje, normalnie na rolkach przeglad przeszlo
Wiem tez ze mieli problem z glowica bo byla sciagana. Ale co dokladnie bylo powodem, tego sie pewnie nie dowiem. Tyle wiem, ze dostalem namiar na chlopa co tam grzebal motor, i on zeznaje ze uszczelke dorabial u nas na ul. Katarzyny (znane miejsce w Kraku) i ze skrecal to na czuja na wzor momentow oczywiscie z Zuka

No ciekawe co z tego bedzie.
Auto wyciagane jedynie na dni paradne, bo wiadomo ze to juz nie jest woz do dzialan codziennych. Ale zapala, jedzie, hamuluje, normalnie na rolkach przeglad przeszlo

Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Zostaje ze szpejem. Strazacy nawet obiecali, ze dwa helmy i weze mi dorzuca.jarekstryszawa pisze:Klimatyczny sprzęt. Zostawisz z całym szpejem czy ogołocisz?
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
student dawniej w fordach tylnonapędowych dłubał. może jeszcze co pamięta o silnikach...
#noichuj
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
kondony z brezentu można uszyć albo szkła zmienić na żółte.Albert_N pisze:![]()
![]()
zajebisty. Ciekawe czy wolno teraz z kogutami jezdzic w zabytku ? Kiedys sie czepiali.
#noichuj
- misialek
-
- Posty: 1414
- Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
To budżet na trampka poszedł się... gasić
Ja pierdziu, niezłą maszynę znalazłeś
Jutro na ściemie się tym meldujesz??

Ja pierdziu, niezłą maszynę znalazłeś

Jutro na ściemie się tym meldujesz??

Ranger, XC70, XTZ660
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Budzet na 2oo, w planach do zamkniecia do nastepnego sezonu, czyli mysle marzec.
A ten pomysl jest niejako drugim torem
Nie ma ktos pomyslu jak dobe rozciagnac na wiecej niz 24 godz ?
Kurde powoli brakuje czasu, zeby wszystko pogodzic miedzy rozne hobby i robote.
No chyba ze rzucic robota
, tylko skad wtedy kase brac 
A ten pomysl jest niejako drugim torem

Nie ma ktos pomyslu jak dobe rozciagnac na wiecej niz 24 godz ?

Kurde powoli brakuje czasu, zeby wszystko pogodzic miedzy rozne hobby i robote.
No chyba ze rzucic robota


Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
W temacie wozów strażackich. W Stalowej Woli na złomowisku stał sobie bardzo ładny amerykański Ford. Odstawiony był poza strefę niszczarki i stert złomu więc chwilowo wyrok odroczony. Stan z za płotu wyglądał bardzo dobrze. może go ktoś uratuje.
Dzwoniłem do muzeum pożarnictwa w Mysłowicach ale nie byli specjalnie zainteresowani

Dzwoniłem do muzeum pożarnictwa w Mysłowicach ale nie byli specjalnie zainteresowani


Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
fajny.
w puławach jest prywatne muzeum pomocy drogowej. wozy bojowe straży też typ przytula. może tam poszukaj zrozumienia?
bo na państwowe instytucje nie ma co liczyć.
w puławach jest prywatne muzeum pomocy drogowej. wozy bojowe straży też typ przytula. może tam poszukaj zrozumienia?
bo na państwowe instytucje nie ma co liczyć.
#noichuj
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
fajny, gratulacje dealuMarcin-Kraków pisze:Pochwale sie Panowie, a jednoczesnie prosze o wsparcie.
Poszukuje wszelkich materialow dotyczacych ponizszego wozu. Zwlaszcza danych regulacyjnych, moze jakis workshopow serwisowych ?
Wygrzebalem pojazd z jednej z OSP i za niewielkie pieniadze udalo sie to od nich wytargac w stanie wlasciwie idealnym.
Do zrobienia slownie jedna latka w blasze, jeden klosz kierunkowskazu, przelacznik kierunkow, tlumik.
Reszta dzialajaca. Oplacona, zarejestrowana.
Protoplasta Tranzita , Ford FK1250 lub inaczej Ford Taunus

Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Fantastyczny. Gratulacje 
W pierwszej sekundzie myślałem że to Renault - mieli podobne busiki.
w kwestii silnika poprostu poszukaj manuala do ktorejs fordowskiej osobowki z tamtego czasu, silnik bedzie praktycznie taki sam - z ktoregos taunusa pewnie. Nawet jak będą drobne zmiany to momenty dokręcania itp będą identyczne.
Ja właśnie znalazłem zródło zaopatrzenia w części do 2CV - nowe i przypuszczam jakości lepszej niz oryginały. Więc do forda nie powinieneś mieć problemów.

W pierwszej sekundzie myślałem że to Renault - mieli podobne busiki.
w kwestii silnika poprostu poszukaj manuala do ktorejs fordowskiej osobowki z tamtego czasu, silnik bedzie praktycznie taki sam - z ktoregos taunusa pewnie. Nawet jak będą drobne zmiany to momenty dokręcania itp będą identyczne.
Ja właśnie znalazłem zródło zaopatrzenia w części do 2CV - nowe i przypuszczam jakości lepszej niz oryginały. Więc do forda nie powinieneś mieć problemów.
Praca na warsztacie jest zdrowa. Spaceruje się w poszukiwaniu narzędzi które przed chwilą tu były...
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750

Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
czesław&jarząbek pisze:student dawniej w fordach tylnonapędowych dłubał. może jeszcze co pamięta o silnikach...
pamięta...
co to ma za silnik?
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
od wuja stron po niemiecku wyskakuje...
po naszemu ni chu chu
ale tak czy siak pewne rozwiązania muszą być standardowe dla fordów tamtego okresu... zresztą... rozwiązania te są stosowane w niektórych modelach do dnia dzisiejszego, z jakąś tam mniejszą lub większą modyfikacją unowocześniającą
zupełnie jak w volvo
po naszemu ni chu chu

ale tak czy siak pewne rozwiązania muszą być standardowe dla fordów tamtego okresu... zresztą... rozwiązania te są stosowane w niektórych modelach do dnia dzisiejszego, z jakąś tam mniejszą lub większą modyfikacją unowocześniającą

zupełnie jak w volvo

Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
a i jeszcze tak wtrącę, bo mi od dłuższego czasu z przerwami temat po głowie chodzi i rozchodzić go nie mogę...
jakby komu wpadła w oko gdzieś sierra do oddania za półdarmo
w stanie blacharskim rokującym to polecam się łaskawej pamięci
a, ważne żeby nie była kombi
może być sedan czetrodrzwiowy, lub dowolnodrzwiowy hedżbeg
byle nie kombi... u mojej teściowej pod blokiem kwitnie fajna ale dziadek emeryt pozbyć się nie chce...
ważne, żeby była cała i kompletna z kwitem... silnik może być w ostateczności wybuchnięty, ważne żeby była tania.
jakby komu wpadła w oko gdzieś sierra do oddania za półdarmo


a, ważne żeby nie była kombi


byle nie kombi... u mojej teściowej pod blokiem kwitnie fajna ale dziadek emeryt pozbyć się nie chce...

ważne, żeby była cała i kompletna z kwitem... silnik może być w ostateczności wybuchnięty, ważne żeby była tania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości