
fiat 500/600/600D/zastava 750
Moderator: Marcin-Kraków
- jarekstryszawa
-
- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Wiedziliśta o takim? http://allegro.pl/dwusuwowy-maluszek126 ... 65622.html
- sebeks
-
- Posty: 6315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
- Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
ale że co ? Bo nie rozumiem. Typowy maluch na eksport między innymi do DE 

Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- jarekstryszawa
-
- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Zweitaktmotor według Ciebie to standard w eksportowym maluchu?
Jeśli tak to wtedy faktycznie nic ciekawego
Jeśli tak to wtedy faktycznie nic ciekawego

- sebeks
-
- Posty: 6315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
- Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Ok, nie zwróciłem na to uwagi, mój błąd
Pomijając silnik, to w zasadzie typowy eksport. Miejsce nabicia vinu, tabliczka na nadkolu, wykończenie wnętrza.
A co do silnika to już był kiedyś taki ale chyba czerwony na alledrogo do sprzedania.
Osobiście oglądałem 6 maluchów w DE, wszystkie eksportowe. Co ciekawe, FL'e miały maglownicę zamiast zwykłej przekładni. I to było standardowe rozwiązanie na eksport. Nie pojmuję czemu na PL ładowali tą gównianą zwykłą przekładnię

Pomijając silnik, to w zasadzie typowy eksport. Miejsce nabicia vinu, tabliczka na nadkolu, wykończenie wnętrza.
A co do silnika to już był kiedyś taki ale chyba czerwony na alledrogo do sprzedania.
Osobiście oglądałem 6 maluchów w DE, wszystkie eksportowe. Co ciekawe, FL'e miały maglownicę zamiast zwykłej przekładni. I to było standardowe rozwiązanie na eksport. Nie pojmuję czemu na PL ładowali tą gównianą zwykłą przekładnię

Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- jarekstryszawa
-
- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Ciekawe w jakim celu ćwiczyli swap silnika- bo chyba nie dla ekologii...
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Dla zmotoryzowania tych co to kategorii nie mieli.
Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
- jarekstryszawa
-
- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Fakt- o tym nie pomyślałem.
Lepszy byłby jednak mały dieselek, pomimo małej mocy by nadganiał momentem. Niemniej fajna ciekawostka dla fanatyka modelu dla zadziwienia gawiedzi na zlotach- tylko pytanie czy to w ogóle chce jechać...
Lepszy byłby jednak mały dieselek, pomimo małej mocy by nadganiał momentem. Niemniej fajna ciekawostka dla fanatyka modelu dla zadziwienia gawiedzi na zlotach- tylko pytanie czy to w ogóle chce jechać...
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
To chyba jednak był projekt pt. nie co jest lepsze, jeno co jest od ręki i tanio
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
To byl samochód dla weteranów wojennych w Austrii. Wielu z nich została specjalna kategoria prawka (bez prawka, tak jak u nas na motorowery bylo do niedawna) z jakichś przejściowych przepisów, uprawniająca do latania cwierclitrowym sprzętem. Jako inwalidzi nie mieli szans na dopuszczenie lekarskie do kat. B. Do tego czasu jeździli zdownsizowanyymi Isettami, starymi wersjami Oskara z silnikiem z Jawy Kaczki i innymi mikrosamochodami. Po latach jazdy krzyzowka motocykla z lekkim mysliwcem z I W.Ś., Malacz byl dla nich wybawieniem. Steyr robił to cudo z prawie gotowych 126p z silnikami Pucha.
Spawanie MAG/TIG, przeróbki pojazdów, akcesoria "na miarę", ślusarstwo, elektryka itp.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
A dużo tych kaszlakow splodzono ?
(pierwszy raz o takim słyszę)
(pierwszy raz o takim słyszę)
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Parę tysięcy sztuk, z tego co pamiętam. Kiedyś Zbigniew Łomnik o nich pisał. Steyr robił sporo 126 (włochów) z dwucylindrowym bokserem 650. To był podobno znakomity silnik, rozwiert Steyr-pucha 500, zupełnie jak 126 600 był następcą powojennego Fiata pięćsetki. Także miał doświadczenie z fabrycznymi swapami do 126.
Spawanie MAG/TIG, przeróbki pojazdów, akcesoria "na miarę", ślusarstwo, elektryka itp.
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Steinwinter znany był jeszcze z tego projektu:
http://moto.onet.pl/duza-rzecz/aktualno ... rtu/33r1dx
Przejechałbym się takim koniem.
http://moto.onet.pl/duza-rzecz/aktualno ... rtu/33r1dx
Przejechałbym się takim koniem.
- jarekstryszawa
-
- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
Ciekawa sztuka http://allegro.pl/jeepster-commando-uni ... ml#thumb/7 (choć fotka oferowanego egzemplarza weltklasse).
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: fiat 500/600/600D/zastava 750
teraz taka hipsterska fura ma szansę zaistnieć.
mam gdzieś oryginał tego folderu z którego zdjęcia wykroił.
mam gdzieś oryginał tego folderu z którego zdjęcia wykroił.
#noichuj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości