
Kupić Hummera czy nie kupić :)
Moderator: Marcin-Kraków
- Duży kloss
- Posty: 501
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:45 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
jestes tego pewien ?czy tak sobie gadasz bzdurygkozi pisze:co Wy z tą odpornością hummera na miny/granaty rakiety
to normalna ciężarówka/terenówka i taką też ma odporność - jak sens ładować do wersji transportowej działającej na tyłach opancerzenie?
jaki sens ładowac do wersji rakietowej opancerzenie? skoro to z czym ma walczyć i tak jest przystosowane do niszczenia czołgów?
są specjalne opancerzone wersje hummera [i oczywiście specjalnie kosztowne, nazywa się chyba eagle]
jedyne co może być uznane za jakiś extras to system regulacji ciśnienia w kołach i same koła umożliwiające jazdę bez ciśnienia
ale mina go rozwala tak jak każde inne auto i załoga bynajmniej nie wychodzi z tego obronną ręką
za dużo filmów...

M1114 ( Expanded Capacity) - Nadwozie hard-top . Zmodyfikowane w stosunku do M1109 (przez O'Gara-Hess&Eisenhardt) opancerzenie połączone elastycznie z nadwoziem, chroniące przed pociskami przeciwpancernymi kal. 7,62 mm , odłamkami pocisków art. o kal. do 155 mm , wybuchem miny o masie ładunku do 4,5 kg (pod przednimi kołami) i do 1,8 kg (pod tylnymi kołami). Nowa obrotnica posiada właz chroniący jednocześnie plecy strzelca, zastosowano wodoszczelne akumulatory i klimatyzację. Silnik 8-cylindrowy, w układzie V, wysokoprężny o pojemności 6,5 l , o mocy 139,7 kW ( 190 KM ) przy 3400 obr/min. Produkcję rozpoczęto w 1996 r
king cab 2.4
ramcharger 5,9
ramcharger 5,9
zwykle nie piszę jeśli nie jestem pewien przynajmniej w 90%
tak - sa opancerzone modele, przecież napisałem, co nie zmienia faktu, że większość nie jest, a te które są i tak mają zasadnicze wady konstrukcyjne
http://www.windsofchange.net/archives/008317.php
tu jest właściwie wszystko łącznie z tym jak powinien wyglądać opancerzony pojazd
"Contrary to popular belief, TOW carriers are only spall resistant and cannot withstand direct small arms fire"
[przed odłamkami to chroni nawet maluch wg mojej skromnej opinii - wszystko zależy od tego co to za odłamek]
http://hummer.off-road.com/hummer/artic ... ?id=263707
jest tam też coś o tym jak to zawieszenie nie wytrzymuje ciężaru pancerza [niektóre pancerze to 1,3 tony]
no i kto tu opowiada bzdury??
"...armoring Humvees is like trying to put a band-aid on a sucking chest wound. The spirit of it is fantastic. The application of it is ridiculous."
hehehehehe dobre

tak - sa opancerzone modele, przecież napisałem, co nie zmienia faktu, że większość nie jest, a te które są i tak mają zasadnicze wady konstrukcyjne
http://www.windsofchange.net/archives/008317.php
tu jest właściwie wszystko łącznie z tym jak powinien wyglądać opancerzony pojazd
"Contrary to popular belief, TOW carriers are only spall resistant and cannot withstand direct small arms fire"
[przed odłamkami to chroni nawet maluch wg mojej skromnej opinii - wszystko zależy od tego co to za odłamek]
http://hummer.off-road.com/hummer/artic ... ?id=263707
jest tam też coś o tym jak to zawieszenie nie wytrzymuje ciężaru pancerza [niektóre pancerze to 1,3 tony]
no i kto tu opowiada bzdury??
"...armoring Humvees is like trying to put a band-aid on a sucking chest wound. The spirit of it is fantastic. The application of it is ridiculous."
hehehehehe dobre
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
bylo o minach i to co napisales jest nieprawdagkozi pisze:
ale mina go rozwala tak jak każde inne auto i załoga bynajmniej nie wychodzi z tego obronną ręką
za dużo filmów...
chroniące przed pociskami przeciwpancernymi kal. 7,62 mm , odłamkami pocisków art. o kal. do 155 mm , wybuchem miny o masie ładunku do 4,5 kg (pod przednimi kołami) i do 1,8 kg (pod tylnymi kołami).
king cab 2.4
ramcharger 5,9
ramcharger 5,9
jak z dzieckiem...
zacytowałeś opis jednego z modeli których były znikome ilości przed drugą wojną w Iraku, potem na gwałt zaczeli je robić, faktycznie jest opancerzony (ale i tak nie chroni całkowicie załogi) ale cała reszta nie jest! kumasz? tak jak może być opancerzona BMW ale cała reszta tych jeżdżacych po naszych drogach nie jest
a mina 4,5 kg?
rakieta hellfire , która jak twierdzą niszczy prawie każdy czołg [to "prawie" to ja dodałem bo pewności nie mam] ma masę głowicy bojowej 8-9 kg
rakieta TOW masa głowicy od 4 do 6 kg (przebijalność pancerza 700-1000 mm)
czy wiedząc o tym naprawdę wierzysz, że jakiś samochodzik może wytrzymać wybuch 4,5 kg głowicy kumulacyjnej??

zacytowałeś opis jednego z modeli których były znikome ilości przed drugą wojną w Iraku, potem na gwałt zaczeli je robić, faktycznie jest opancerzony (ale i tak nie chroni całkowicie załogi) ale cała reszta nie jest! kumasz? tak jak może być opancerzona BMW ale cała reszta tych jeżdżacych po naszych drogach nie jest
a mina 4,5 kg?
rakieta hellfire , która jak twierdzą niszczy prawie każdy czołg [to "prawie" to ja dodałem bo pewności nie mam] ma masę głowicy bojowej 8-9 kg
rakieta TOW masa głowicy od 4 do 6 kg (przebijalność pancerza 700-1000 mm)
czy wiedząc o tym naprawdę wierzysz, że jakiś samochodzik może wytrzymać wybuch 4,5 kg głowicy kumulacyjnej??
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
Też chętnie bym nabył, nawet tylko po to żeby powqrwiać internetowych specjalistów..mudder pisze:ee tam się nie nadaje doskonale się nadaje do wkórwiania ludzi zwłaszcza sąsiadów i napewno w przyszłości sobie takiego sprawieczarny bielsko pisze:hummer do lasu czy w gory nie nadaje sie wogole... zostal zaprojektowany do innych zadan... a to ze nie nadaje sie na nasze warunki to juz inna sparawa...

Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
chyba prawie od wynalezienia ładunku kumulacyjnego
http://www.ioh.pl/pelne.php?Art=1016&Strona=5
jeszcze jakieś pytania?
PS
http://www.belma.com.pl/index.php?optio ... 89&lang=pl
http://www.militarium.net/forum/viewtop ... fc271a6759
http://www.saperland.republika.pl/minyppanc.html
zwróćcie uwagę na miny przeciwburtowe, chociaż miny to raczej głównie z nazwy
http://www.ioh.pl/pelne.php?Art=1016&Strona=5

jeszcze jakieś pytania?

PS
http://www.belma.com.pl/index.php?optio ... 89&lang=pl
http://www.militarium.net/forum/viewtop ... fc271a6759
http://www.saperland.republika.pl/minyppanc.html
zwróćcie uwagę na miny przeciwburtowe, chociaż miny to raczej głównie z nazwy
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
No akurat, wiekszośc min na tej ostatniej stronie to miny konwencjonalne o działaniu fugasowym. Miny kumulacyjne to zupełnie inna broszka. No i miny przewiburtowe, które nie maja z minami nic wspólnego oprócz nazwy...
Kończe temat.
Kończe temat.
Ford- Family of fine cars.
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150
- Duży kloss
- Posty: 501
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:45 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
marmoo pisze:No akurat, wiekszośc min na tej ostatniej stronie to miny konwencjonalne o działaniu fugasowym. Miny kumulacyjne to zupełnie inna broszka. No i miny przewiburtowe, które nie maja z minami nic wspólnego oprócz nazwy...
Kończe temat.
tzn. co właśnie przekazałeś? że skoro na tej stronie większość min to miny fugasowe to znaczy, że kumulacyjne nie występują?
może i zupełnie inna broszka dla Ciebie [bo najwyraźniej nie znasz tematu

ale faktycznie zboczyliśmy z tematu hummer to normalne auto jeśli chodzi o odporność na trafienia/miny itp. - koniec
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
- lesio jeep
-
- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Opancerzony pojazd to powinien wyglądać tak:gkozi pisze:jak powinien wyglądać opancerzony pojazd
http://www.amw.com.pl/zos_product_info. ... ducts_id=2
Zasadniczo - gabaryty i osiągi podobne, zużycie paliwa porównywalne, widoczność do tyłu też, odporność na gwoździe gwarantowana, kól też się nie da przestrzelić.
Dla mnie bomba.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości