Moje Buggy zrobione na 126p

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
dzordz17
Posty: 334
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 7:32 pm
Lokalizacja: sucha beskidzka [malopolska]
Kontaktowanie:

Post autor: dzordz17 » czw sty 10, 2008 7:54 am

dzieki :)2

ziele
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: śr gru 12, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: ziele » czw sty 10, 2008 11:39 pm

wysyłam na bierząco, jak by ktoś nie dostał to prosze piszcie!

Awatar użytkownika
NumeR
 
 
Posty: 235
Rejestracja: pt cze 09, 2006 11:54 pm
Lokalizacja: L-ctwo Jakubowo\Chojnice

Post autor: NumeR » pt sty 11, 2008 12:25 am

możesz mi też przesłać? tuwandal@interia.pl
z góry dzięki
nie ważne jak! ważne że w teren

Awatar użytkownika
krzysdl
 
 
Posty: 117
Rejestracja: pt paź 21, 2005 11:35 am
Lokalizacja: Węgorzewo
Kontaktowanie:

Post autor: krzysdl » pt sty 11, 2008 7:03 am


Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » pt sty 11, 2008 4:22 pm

dyfer od bmw e30 posiadam nie sztywny, już kilku chetnych na niego było, no ale lezy dalej, bo sam chce motać


spulka666@gmail.com jeżeli można to też poprosze


a ten silnik motocyklowy to hmmmm wszystko sie da zrobic tylko trzeba pomyslec, skoro robi sie gogardy z silnikami od wsk to czemu nie buggy z silnikiem od r1 :)21
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
pajero.v60
 
 
Posty: 167
Rejestracja: pn cze 18, 2007 8:31 pm
Kontaktowanie:

Post autor: pajero.v60 » pt sty 11, 2008 8:28 pm

Ale kombinujecie..
robi się to tak..
osie napędowe w formie rury i wału robią za wahacz, przy tak ustawionym silniku problem z wyosiowaniem silnika i dyfra no i oczywiście brak możliwości doboru przełożenia.
Upieram się przy skrzyni rozdzielczej od nivy - załatwia wszelkie problemy.
Jeżeli dyfer od od e36 jest lżejszy od rozdzielczej od nivy to ja jestem święty..

Obrazek

pozdrawiam

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pt sty 11, 2008 11:15 pm

Tylko przy dyfrze od e30 wyprowadzenie mocy mamy wzdloz pojazdu a przy zastosowaniu reduktora nivy w poprzek pojazdu wiec odpada problem napedu silnikiem od motoru.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » pt sty 11, 2008 11:32 pm

pajero.v60 pisze: Jeżeli dyfer od od e36 jest lżejszy od rozdzielczej od nivy to ja jestem święty..

powiedziałem ze jest lzejszy? :o



a dyfer od bejcy ma słuzyc jako dyfer taak jak ie jest jego przeznaczenie :)

i silnik umieszczony z przodu, skrzynia biegów i reduktor przód taki sam dyfer, tylko półosie ze zwrotnicami cobym mogł skręcac :)21

jednym słowem 4x4 8)

planowana waga 500 -700 kg :D ze mna sporo wiecej :roll:
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Mart
Posty: 306
Rejestracja: czw paź 07, 2004 7:33 pm
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Kontaktowanie:

Post autor: Mart » sob sty 12, 2008 9:24 am

witam,
o ile to jeszcze możliwe to prosiłbym o wysłanie mi tych planów mart4x4@wp.pl .
Też mi chodzi po głowie budowa jakiegoś potworka, więc każdy rysunek, czy zdjęcie coś nowego wniesie do koncepcji sprzęta.
Miałem buggy z malucha, ale taki trochę kartoflany był (gotowego kupiłem)
pozdr.
motanie...

Awatar użytkownika
JarekM
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn paź 02, 2006 12:53 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz/Nakło/Minikowo
Kontaktowanie:

Post autor: JarekM » ndz sty 13, 2008 6:28 pm

to i ja poproszę na
jarek@marecik.pl
Pozdrawiam
JarekM
Discovery 2 Td5, '1999
GG:1390529
Obrazek

powa

Post autor: powa » śr sty 16, 2008 7:38 pm

ziele pisze:ależ oczywiscie :lol: poszło na meila, gdyby ktoś jeszcze chciał to piszcie bo dałem za to grosze wiec niema co sie czaic bede rozdawal moze wreszcie wiecej tego bedzie bo jak narazie to siek azdy czai z wykonaniem!
Plany, którymi tak ochoczo się dzielicie, nie są darmowe. Wejdźcie na http://www.edge.au.com/ i chociaż jakiegoś maila miłego napiszcie za to że z nich za darmo korzystacie.

Awatar użytkownika
Mart
Posty: 306
Rejestracja: czw paź 07, 2004 7:33 pm
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Kontaktowanie:

Post autor: Mart » śr sty 16, 2008 9:15 pm

kto korzysta to korzysta, ja ich jeszcze nie widziałem :)18
motanie...

ziele
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: śr gru 12, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: ziele » śr sty 16, 2008 9:18 pm

wiem że nie są darmowe, ale chyba to użytek własny nie? :)21 z rodziną wrecz :lol: a tak na poważnie to własnie wysyłam je do wszystkihc. a jak ktoś za nie zapłacił spory chajs to po co mam teraz was na koszty narażać? jak ktoś mnie podpierdoli to sie bede tłumaczył 8)

powa

Post autor: powa » śr sty 16, 2008 9:36 pm

ziele pisze:wiem że nie są darmowe, ale chyba to użytek własny nie? :)21 z rodziną wrecz :lol: a tak na poważnie to własnie wysyłam je do wszystkihc. a jak ktoś za nie zapłacił spory chajs to po co mam teraz was na koszty narażać? jak ktoś mnie podpierdoli to sie bede tłumaczył 8)
to nie chodzi o podpierdzielanie czy podobne.

A o to, że kolesie odwalają kawał porządnej roboty dosyć bliskiej sercu każdego motacza/zapaleńca/offrołdera. I chwała im za to. Z tego też żyją. Spróbuj zmotać cokolwiek od "zera" a docenisz gotowe plany i zaoszczędzone dzięki nim fundusze.

To kwestia stylu. :wink:

ziele
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: śr gru 12, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: ziele » śr sty 16, 2008 9:42 pm

rozumiem bo stowrzenie takiego projektu to styl sam w sobie, ale kupiłem je więc pomyślałem że nci się nie stanie jeśli ktoś rzuci okiem albo i nawet wykona coś takiego z tych planów. Musze przyznać że doceniam te plany a zacząłem dopiero ogarniać projekt bo dla mnei wiele rozwiązań z tamtąd to poprostu ostra jazda, ale ja dopiero raczkuje w motaniu i konstruowaniu.

Awatar użytkownika
dzordz17
Posty: 334
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 7:32 pm
Lokalizacja: sucha beskidzka [malopolska]
Kontaktowanie:

Post autor: dzordz17 » śr sty 16, 2008 10:27 pm

Czemu na niego najeżdżasz ?/ :-? przecież nie wszyscy wykorzystają te plany do budowy . Ja np zbieram każde ilości materiałów o pojazdach buggy.

ziele
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: śr gru 12, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: ziele » śr sty 16, 2008 10:31 pm

dokładnie wiekszosc ludzi którzy to chca nie zrobi tego. jak chociaz 2 zrobią to bedzie sukces.
P.S
ktoś nie dostał? bo jakies problemy ma chyab serwer i sie dziwnie mi poczta zachowuje.

powa

Post autor: powa » czw sty 17, 2008 7:50 am

dzordz17 pisze:Czemu na niego najeżdżasz ?/ :-? przecież nie wszyscy wykorzystają te plany do budowy . Ja np zbieram każde ilości materiałów o pojazdach buggy.
jakie tam znowu najeżdżanie. Zaproponowałem napisanie maila i już. Przecież nic nikomu nie narzucam ani nie nakazuje. nie rób ze mnie jakiegoś strażaka miejskiego. :wink:

@Ziele: może to palec boży :)21

ziele
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: śr gru 12, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: ziele » czw sty 17, 2008 3:24 pm

no mam nadzieje ze nie :lol:

bynio204
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt sty 17, 2006 1:13 am
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bynio204 » sob sty 19, 2008 9:47 am

a co myslicie o dyfrze np z e30 + szpera i silniczek z yamahy v-maxa lub ventury ,ktore maja wyjscie napedu kardanem :)
moc 100km z poteznym momentem z 1200ccm , 150km vmax z turbo boostem

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » sob sty 19, 2008 9:52 am

a ja bym zaproponował dyfer od starej audi 80(B2) quattro z blokadą :)21,
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

powa

Post autor: powa » sob sty 19, 2008 11:49 am

Wydaje mi się, że ze względu na wagę Buggiego nie warto rezygnować z napędu łańcuchowego. Rozwiązanie napędu łańcuchem jest tańsze, prostsze w adaptacji oraz daje możliwość sporej regulacji przełożenia poprzez zmianę zębatek - a jak podejrzewam przełożenie i tak będzie w większości przypadków dobierane doświadczalnie.

Most z Audi czy podobne wydaje się być lux alternatywą pod warunkiem, że jest popularny/łatwo dostępny i tani oraz łatwo podłączyć go do silnika :)21

ziele
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: śr gru 12, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: ziele » śr sty 30, 2008 9:26 pm

czy ktoś może wzioł się za budowe buggiego? ciekawi mnie czy ktoś namotał coś z tych planów, a i czy do wszysktich chętnych doszły plany?

bynio204
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt sty 17, 2006 1:13 am
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bynio204 » śr sty 30, 2008 11:35 pm

ja nie dostalem:(,
moge prosic jeszcze raz ?
bynio204@wp.pl

Awatar użytkownika
FAT ASS
Posty: 779
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 8:40 pm
Lokalizacja: OPOLE

Re: Moje Buggy zrobione na 126p

Post autor: FAT ASS » śr sty 30, 2008 11:49 pm

Bogdan 4x4 pisze:
Marcin-Kraków pisze:
kirov pisze: super maszynka
niedaleko mnie jeździ buggy z maluszka
Zasatanawiam sie co Was tak fascynuje w popierdulce z rurek, z silniczkiem jak od kosiarki :-?
Do tego pojazd nie dopuszczony do ruchu i wrecz niebezpieczny :)3
Co jest bardziej fascynujące:
- Siedzenie na trzepaku przed blokiem, z kapturem na łbie i rozmyślanie komu zaj,ebać, coby na trawę i piwo dzisiaj stykło :)3
- znaleźć sobie płatne zajęcie w dzień (mig, drut i garaż kosztuje), a wieczorami "żelazo ciąć, iskry krzesać" :)2 :)21
Od czegoś trzeba zacząć. Nikt od razy "tomkatóf" nie budował :lol:
Szacuneczek dla młodych, któtym się chce chcieć :)2
Dobrze gadasz !

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości