Strona 1 z 4
Passat 1.9 TDI
: ndz sty 09, 2005 8:19 pm
autor: MOC
Jak w temacie, mam male pytanko a ze samochodzik 4 motion czyli nawet pasuje
Pytanie jest nastepujace co oznaczaja w silnikach VW kolory bo spotykam i TD
I i T
DI. Cos tam w serwisie starali sie powiedziec ale jakos im nie wyszlo, wiec moze szanowna gawiedz bedzie bardziej zorientowana niz caly ten o pozal sie Boze serwis...

: ndz sty 09, 2005 8:23 pm
autor: czesław&jarząbek
: ndz sty 09, 2005 8:27 pm
autor: MOC
tam jako jedyny masz kod dostepu...

: ndz sty 09, 2005 8:28 pm
autor: anatol
jak ty robisz te czerwone i ,passat z czerwonym i ma jeszcze pompę i 110 km , natomiast z czerwonym DI ,pompowtryski i 115 , lub 130 koników , osobiście miałem 110 plus chip chiptronika co dało 140 km , sprawdzone na hamowni , daje to lepszy efekt niż fabryczne 130 km ,a taniej wychodzi , został mi nawet chip do opchnięcia , z tym że nie pasuje do pompowtrysków .Passata nie polecam ma chorą konstrukcję zawieszenia , remont co ok 50 tyś km , zapodaj se golfa .
: ndz sty 09, 2005 8:31 pm
autor: MOC
w instrukcji pisze ze 136 KM
a wracajac do kolorow to tylko i wylacznie tym ze z jednym czerwonym standard a z dwoma pompowtryskiwacze
no i co tak pada po tych 50 tys km
golf mi sie nie podoba to po pierwsze, a ze za maly to po drugie....

: ndz sty 09, 2005 9:01 pm
autor: sciba
jak ty robisz te czerwone i ,passat z czerwonym i ma jeszcze pompę i 110 km , natomiast z czerwonym DI ,pompowtryski i 115 , lub 130 koników , osobiście miałem 110 plus chip chiptronika co dało 140 km , sprawdzone na hamowni , daje to lepszy efekt niż fabryczne 130 km ,a taniej wychodzi , został mi nawet chip do opchnięcia , z tym że nie pasuje do pompowtrysków .Passata nie polecam ma chorą konstrukcję zawieszenia , remont co ok 50 tyś km , zapodaj se golfa .
Swieta racja.......................ale nie kupuj sobie VW jak to wogole wyglada......i w srodku tez do bani

: ndz sty 09, 2005 9:03 pm
autor: MOC
co ty kolego pierdolisz

: ndz sty 09, 2005 9:24 pm
autor: jose
jeszcze jest TDI (gdzie literka I jest niebieska)
a co do paska to uzywanego chcesz czy nowego?
bo jak nowy to spoko,
a uzywany to zawsze uzywany
Subaru Impreza jest tez fajna, chociaz nie grzeszy uroda (ale kazdy ma inny gust)
pozdr
jose
: ndz sty 09, 2005 9:24 pm
autor: anatol
MOC pisze:w instrukcji pisze ze 136 KM
a wracajac do kolorow to tylko i wylacznie tym ze z jednym czerwonym standard a z dwoma pompowtryskiwacze
no i co tak pada po tych 50 tys km
golf mi sie nie podoba to po pierwsze, a ze za maly to po drugie....

136 to ma nowy silnik 2.0 tdi, podane wcześniej moce dotyczą silników 1.9 tdi .padają natomiast wachacze , niestety nie można kupić samych swożni , tylko całe wachacze aluminiowe , wachaczy o ile dobrze pamiętam jest po cztery na stronę , jak wykręcisz koła na maxa to zobaczysz jak pracują jeden "karczy " drugi , stąd ich słaba trwałość , a cena kompletu orginałów to ok 5 tyś ,
: ndz sty 09, 2005 9:53 pm
autor: sciba
co ty kolego pierdolisz
Dlaczego tak nie kulturalnie

Ja tylko chcialem wyrazic swoja opinie..........ze VW sa po prostu brzydkie......mozna sie przeciez nie zgodzic...............przepraszam wiecej nie bede

: ndz sty 09, 2005 10:38 pm
autor: MOC
powaznie nie podobaja cie sie

jak dla mnie sa naprawde ladne
a co do mocy to powaznie w instrukcji podaja 136KM

: ndz sty 09, 2005 11:01 pm
autor: jose
MOC pisze:powaznie nie podobaja cie sie

jak dla mnie sa naprawde ladne
a co do mocy to powaznie w instrukcji podaja 136KM

z ta moca to kasztania.
tak jak ze spalanie wg. fabryki
nigdy sie takich wynikow nie da osiagnac w praktyce.
a w teorii to mozna nawet powiedziec, ze 200KM latwo wycisnac:)...z UAZa np:)
pozdr
jose
: ndz sty 09, 2005 11:02 pm
autor: danielpoz
nie ma takiego 1.9tdi co ma 136KM
1.9 na pompie VP to 64-68KM(sdi),90,110
1.9 na PD 100-101,115,130,150
oczywiscie nie wszystkie silniki byly w passatach
i oczywiscie moze ja latwo chipowac lub boxowac
: ndz sty 09, 2005 11:06 pm
autor: danielpoz
jose pisze:MOC pisze:powaznie nie podobaja cie sie

jak dla mnie sa naprawde ladne
a co do mocy to powaznie w instrukcji podaja 136KM

z ta moca to kasztania.
tak jak ze spalanie wg. fabryki
nigdy sie takich wynikow nie da osiagnac w praktyce.
a w teorii to mozna nawet powiedziec, ze 200KM latwo wycisnac:)...z UAZa np:)
pozdr
jose
diesle z VAGa najczesciej maja moc wyzsza niz podaje producent i nie ma problemu z podniesieniem mocy rzedu 30% sama elektronika i nie ma to wiekszego wplywu na jednostke pod warunkiem przestrzegania kilku spraw-poprostu dbania o silnik
wzrost okolo 30% to normalny standart i nikogo to nie dziwi a tym bardziej nie szokuje
znam tdi(w Polsce) ktore maja wzrost nawet o 100% ale to tylko na strit
: ndz sty 09, 2005 11:10 pm
autor: danielpoz
anatol pisze:jak ty robisz te czerwone i ,passat z czerwonym i ma jeszcze pompę i 110 km , natomiast z czerwonym DI ,pompowtryski i 115 , lub 130 koników , osobiście miałem 110 plus chip chiptronika co dało 140 km , sprawdzone na hamowni , daje to lepszy efekt niż fabryczne 130 km ,a taniej wychodzi , został mi nawet chip do opchnięcia , z tym że nie pasuje do pompowtrysków .Passata nie polecam ma chorą konstrukcję zawieszenia , remont co ok 50 tyś km , zapodaj se golfa .
golf jest tanszy w utrzymaniu jesli chodzi o zawieszenie
ale no wlasnie naped!!!! on ma chory haldex a passat torsen
PS chiptronik wkladal boxy a nie pisal progarmow(chip) a to wielka roznica
: ndz sty 09, 2005 11:44 pm
autor: BABCIA I
Kocham przednie aluminiowe wachacze w VW Passat. W ciagu ostatnich trzech miesiecy drugi raz ten sam samochod holowalem do warsztatu.Powod: pekniety wachacz.Audi ma rowniez ten sam problem. Oryginalne sa drogie,a wloskie podrobki pekaja szybciej niz wybite oryginaly. VW - samochod dla ludu.
: pn sty 10, 2005 12:21 am
autor: sciba
No nie wiem jakos ta marka nigdy mi nie podchodzila no moze oprocz T2 i T4 no ILTIS hehehe ktorego ma moj kumpel.............wiem ze dziki nim mamy tdi ale jakos te samochody mi sie nie podobaja................moze inaczej powiem.........nie sa warte swojej ceny......ale to tylko moje subiektywne zdanie.pozdrawiam
: pn sty 10, 2005 12:32 am
autor: BABCIA I
Sam bym kupil np. VW T 3 Camping Syncro z silnikiem 2.5TDI.Kola: 31cali.
: pn sty 10, 2005 12:59 am
autor: sciba
: pn sty 10, 2005 2:32 am
autor: moralez
BABCIA I pisze:Sam bym kupil np. VW T 3 Camping Syncro z silnikiem 2.5TDI.Kola: 31cali.
rozumiem ze to nie jest ogloszenie

: pn sty 10, 2005 8:43 am
autor: BABCIA I
Tommi ( kiedys dzialal na forum) przyslal mi adres niemieckiego warsztatu,ktory z VW T 2 lub 3 robi prawdziwe terenowe wozki.Kola 31 lub 33 cale,wyciagarki,blokady itd.Silniki 1.9 lub 2.5TDI.O cenach nie bede pisal.
: pn sty 10, 2005 10:45 am
autor: anatol
danielpoz pisze:anatol pisze:jak ty robisz te czerwone i ,passat z czerwonym i ma jeszcze pompę i 110 km , natomiast z czerwonym DI ,pompowtryski i 115 , lub 130 koników , osobiście miałem 110 plus chip chiptronika co dało 140 km , sprawdzone na hamowni , daje to lepszy efekt niż fabryczne 130 km ,a taniej wychodzi , został mi nawet chip do opchnięcia , z tym że nie pasuje do pompowtrysków .Passata nie polecam ma chorą konstrukcję zawieszenia , remont co ok 50 tyś km , zapodaj se golfa .
golf jest tanszy w utrzymaniu jesli chodzi o zawieszenie
ale no wlasnie naped!!!! on ma chory haldex a passat torsen
PS chiptronik wkladal boxy a nie pisal progarmow(chip) a to wielka roznica
No właśnie ja mam boxa , którego nazywam sobie chipem , bo jak powiem że mam boxa to zaraz laik zapyta a co to jest box , a jak powiem chip to wszyscy wiedza o co chodzi
: pn sty 10, 2005 2:07 pm
autor: MOC
danielpoz pisze:anatol pisze:jak ty robisz te czerwone i ,passat z czerwonym i ma jeszcze pompę i 110 km , natomiast z czerwonym DI ,pompowtryski i 115 , lub 130 koników , osobiście miałem 110 plus chip chiptronika co dało 140 km , sprawdzone na hamowni , daje to lepszy efekt niż fabryczne 130 km ,a taniej wychodzi , został mi nawet chip do opchnięcia , z tym że nie pasuje do pompowtrysków .Passata nie polecam ma chorą konstrukcję zawieszenia , remont co ok 50 tyś km , zapodaj se golfa .
golf jest tanszy w utrzymaniu jesli chodzi o zawieszenie
ale no wlasnie naped!!!! on ma chory haldex a passat torsen
PS chiptronik wkladal boxy a nie pisal progarmow(chip) a to wielka roznica
rozumiem ze wciaz dyskutujemy o modelu z napedem na 4 kola
I czy w tych modelach rowniez wystepuja te same problemy z wachaczami
Kolena sprawa powiedzieli w serwisie zeby sie nie przejmowac bo litro oleju na 1000 km to jest norma i nikogo to nie dziwi

: pn sty 10, 2005 2:37 pm
autor: sciba
Zaraz zraz to te nowe passaty tyle oleju siorbia

..............moj staruszek ma mercedesa 190 2.0 91r 220 tys przelotu i mu wciaga okolo 0,7 litra na 1000 i jest wkur..ony hehehe

: pn sty 10, 2005 6:04 pm
autor: jose
Sa takie co wciagaja tudziez wypuszczaja 90% tego co sie wleje
pozdr
jose