Strona 1 z 1
Optymalny extremalista
: sob maja 21, 2005 6:43 pm
autor: Maciek-K
Jaki samochodzik należałoby zbudować chcąc powalczyc w Pucharze Off-Road

?
Jakie mosty, jaki silnik , nadwozie

?? itp.
Dzięki za wszelkie pomysły.
: sob maja 21, 2005 6:52 pm
autor: Mag69
Mosty: laplander lub maxi-drive ,
silnik:duża benzyna (pow. 5l)
nadwozie : plastik
wyciągarka: przód-star,tył -elektryk
opony: simex lub swamper
papier: Aro

: sob maja 21, 2005 7:55 pm
autor: ryba
Mag69 pisze:
silnik:duża benzyna (pow. 5l)
a ja myśle, że duży TD

: sob maja 21, 2005 8:00 pm
autor: tomekuaz
a ja mysle, że jakbyś pojeździł "trochę", to sam byś wiedział
zresztą auto to nie wszystko
: ndz maja 22, 2005 7:44 am
autor: pavvel
tomekuaz pisze:a ja mysle, że jakbyś pojeździł "trochę", to sam byś wiedział
zresztą auto to nie wszystko
no bo trzeba miec fantazje

: ndz maja 22, 2005 8:07 am
autor: Marcin
poszedlbym w strone konstrukcji rurowej + plexa jakby komus wyglad nie pasil, mosty GR, mocny diesel, zdecydowanie im lzejszy i zwinniejszy sprzet tym ma wiecej szans na sprawne pokonanie roznych dziurodolkow. Ciezkie samochody tez sie beda spisywac, ale to juz nie to co taki lekki pomykacz, spojrz ile razy lekki woz objechal potwora na 35' z blokadami....
: ndz maja 22, 2005 10:44 pm
autor: CLIMBER
W nieregularniku o ile dobrze pamietam były opisane samochody Polowca i Gadmowskiego i innych którzy z powidzeniem startuja w pucharze . Poczytaj i bedziesz wiedział

: ndz maja 22, 2005 10:51 pm
autor: Drako
jezeli sie ma duze fundusze , a nie ma sie doswiadczenia - a chce sie startowac w ciezszych rajdach.. najlepszym rozwiazaniem jest kupienie juz przygotowanego auta. i po paru rajdach bedzie sie wiedziec jaka strona modyfikacji najbardziej odpowiada.
: ndz maja 22, 2005 11:00 pm
autor: BABCIA I
Czasami wystarcza bardzo mały samochód z wielką wyciągarką !

: ndz maja 22, 2005 11:23 pm
autor: Dragunov
ale nie wazne czy duze czy male auto - glowny parametr to i tak pojemnosc......
...portfela

: pn maja 23, 2005 12:36 pm
autor: Discotheque
BABCIA I pisze:Czasami wystarcza bardzo mały samochód z wielką wyciągarką !

I duzym pilotem

: pn maja 23, 2005 12:50 pm
autor: Bartas
ryba pisze:Mag69 pisze:
silnik:duża benzyna (pow. 5l)
a ja myśle, że duży TD

do extremu to mnie na dislaka by nikt nie namówił, bena duża i najlepiej wściekła na wkręcanie. Dislaki nie nawidzą wysokich obrotów, na extreme tylko benzo benzo. Na przeprawówkę to owszem dizlok

: pn maja 23, 2005 1:07 pm
autor: BABCIA I
.... i co impreza wymiana silnika w śmietniku ?

: wt maja 24, 2005 9:20 pm
autor: Mih
w pazdzierniku na ostaniej rundzie off-ro...... w stalowej woli 1 miejsce tomcat, blokady zwolnice windyx2, 2 miejsce prawie zwykly samuraj blaszak na max 30' koleczkach z 1 winda,

: wt maja 24, 2005 10:40 pm
autor: CLIMBER
A co kiedys na kaszubii wyprawiali kolesie suzuczka 1,0, mieli 2 wyciagary, koła chyba 30' i zamaiatali wszystkich
: wt maja 24, 2005 11:49 pm
autor: Discotheque
CLIMBER pisze:A co kiedys na kaszubii wyprawiali kolesie suzuczka 1,0, mieli 2 wyciagary, koła chyba 30' i zamaiatali wszystkich
Srebrna czy zolta?
: śr maja 25, 2005 12:59 am
autor: Albert_N
szwedzi mieli na sztywno zaspawane mosty w tych suzukach.
Jesli zuzuka nie jest obciazona stosem szpejow to nadrabia lekkoscia brak mocy w stosunku do mega zmot.. a i tak podstawa w pucharze OR to wyciagarka i tyle

: śr maja 25, 2005 6:25 am
autor: Mih
Taa, bez porzadnej windy to tam ani rusz, mega zmoty to od razu mechaniki.
: śr maja 25, 2005 7:11 am
autor: Nahen
Hmm to moze zapodac jakąś maszynę do kładzenia kabli na dnie morza i dorobić do niej 4 kółka?

: śr maja 25, 2005 10:34 am
autor: CLIMBER
Discotheque pisze:CLIMBER pisze:A co kiedys na kaszubii wyprawiali kolesie suzuczka 1,0, mieli 2 wyciagary, koła chyba 30' i zamaiatali wszystkich
Srebrna czy zolta?
Ja mówie o tej srebrnej/szarej co miała 2 alternatory, jeden na winche jeden na reszte. Jechała nia szwedzka załoga i zreszta wygrali wtedy
: śr maja 25, 2005 6:24 pm
autor: Discotheque
Fakt wymiatali i to na spokojnie.
Ten fakt wstrzasnal psychika wielu
