Strona 1 z 1

Hagglund

: śr cze 01, 2005 8:55 pm
autor: Mih
Witam, czy ma ktos jakies doswiadczenie z takim sprzetem jak Hagglund, vel Bandvagen, to takie cos 2 wagoniki polaczone na stale na specjalnym przegubie, na 4 gasiennicach, produkcji szweckiej, interesuje mnie glownie eksploatacja, z gory wielkie wielkie dzieki. :D :D :D :D :D :D

: śr cze 01, 2005 8:56 pm
autor: czesław&jarząbek
widziałem coś takiego pod remizą strażacką w miejscowości rytro...ma dorobiony pług i chyba robi zimą za odsnieżałke

: śr cze 01, 2005 9:04 pm
autor: Mih
ale to zagramanica??

: śr cze 01, 2005 9:45 pm
autor: czesław&jarząbek
noo...pod nowym sączem
:)21

: czw cze 02, 2005 6:29 am
autor: Mih
czesław&jarząbek pisze:noo...pod nowym sączem
:)21
a masz moze jakies namiary na wlasciciela?? bo z tego co wiem jest ich max 3 w polsze, i nie wiem czy to normalne ze ze 2 wpada dopiero przy ok4500tys obr, czy mozna to jakios zmniejszyc.

: czw cze 02, 2005 7:56 am
autor: Biga
Standardowo ma to wg. specyfikacji

silnik Mercedes -Benz OM 603.950
automatyczna skrzynia biegow Mercedes -Benz W4A-040

wiec kazdy maczo od klunkiertow powinien to w tri miga rozkminic.

PS. strasznie mi sie ten pojazd podoba :)21

: czw cze 02, 2005 9:16 am
autor: czesław&jarząbek
Mih pisze:
czesław&jarząbek pisze:noo...pod nowym sączem
:)21
a masz moze jakies namiary na wlasciciela?? bo z tego co wiem jest ich max 3 w polsze, i nie wiem czy to normalne ze ze 2 wpada dopiero przy ok4500tys obr, czy mozna to jakios zmniejszyc.
ustal se telefon do straży pozarnej w rytrze i przesłuchaj typów...powinni coś wiedzieć skoro stoi przed głównym wejściem do remizy, nie?
:)21

: czw cze 02, 2005 9:41 am
autor: mdeja
czesław&jarząbek pisze:noo...pod nowym sączem
:)21
Chopy - jaj se nie róbcie..... My jeszcze Polska, aczkolwiek 1 linia oporu przeciwko infiltracji Czajenów :lol:
Zapytam koleżanki z pracy co mieszka w Rytrze, ale jej dziś nie ma w arbajcie

: czw cze 02, 2005 8:39 pm
autor: Mih
dzieki za info, ale mysle ze kazdy pisze o innym stwoze, motor to v6 forda, skrzynia biegow automat(specjalna do tego sprzeta) gumowe gasiennice, skreca przegubowo, wagoniki 2 na stale zlaczone z tworzywa, urzywane przez wojsko szweckie, interesuje mnie glownie czy mozna cos zrobicv aby 2 bieg wskakiwal przy np. 3500 a nie 4500 bo to troche meczy zwlaszcza na szosowych bioegach. pozdro

: czw cze 02, 2005 8:50 pm
autor: Biga
Znaczy sie masz jedna z pierwszych wersji, gdzie rzeczywiscie byly silniki Ford'a - 2.8L Ford V6 OHV - benzyniak, ale jaka tam skrzynia automat szla to nie wiem :oops: Tak siak najlepiej podjedz :lol: :lol: :lol: pod jakis warsztat co automatyczne skrzynie robi :lol: :lol: :lol: i sie dowiesz. Moze oleju za malo, albo za rzadki, albo sie sprzeglo skonczylo. :)21

I tak mi sie to cos podoba :)21

: czw cze 02, 2005 8:54 pm
autor: Mih
fenks, olej niby OK, sie obaczy a moze to tak ma byc z tymi obrotami, nastepne biegi wpadaja juz nizej, sprzet zapierdziela niezle, a do warsztatu nie podjade szkoda "opon" na szose,

: czw cze 02, 2005 9:03 pm
autor: Biga
Normalnie musze sie do Ciebie wybrac, zeby sie przejachac. Fascynuje mnie ten sprzet :)2 Ma mniejszy nacisk na cm2 niz wiekszosc pojazdow. W luznym sniegu podaja fabrycznie kat podjazdu :)2 Gdzies to wyhaczyl ??

: czw cze 02, 2005 9:10 pm
autor: Mih
na razie robie mu serwis ma przebieg 200km, na pewno bedzie mozna sie nim przewiezc, do tego celu zostal sprowadzony,