Opel Kapitan 1962r
Moderator: Marcin-Kraków
Opel Kapitan 1962r
Witam moze nic związanego z "off ro," ale może komus się spodoba a moze nie?. Włożyłem w auto wiele pracy czasu i kasy ale sami ocencie.
http://www.daniel.control.slupsk.pl/mal ... tan/01.jpg
http://www.daniel.control.slupsk.pl/mal ... tan/02.jpg
http://www.daniel.control.slupsk.pl/mal ... tan/03.jpg
http://www.daniel.control.slupsk.pl/mal ... tan/04.jpg
http://www.daniel.control.slupsk.pl/mal ... tan/05.jpg
http://www.daniel.control.slupsk.pl/mal ... tan/06.jpg
http://www.daniel.control.slupsk.pl/mal ... tan/01.jpg
http://www.daniel.control.slupsk.pl/mal ... tan/02.jpg
http://www.daniel.control.slupsk.pl/mal ... tan/03.jpg
http://www.daniel.control.slupsk.pl/mal ... tan/04.jpg
http://www.daniel.control.slupsk.pl/mal ... tan/05.jpg
http://www.daniel.control.slupsk.pl/mal ... tan/06.jpg
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Łza się w oku kręci
dobra robota
Silniczek rzędowa 6 i 2600cmm chodzi jak marzenie tylko cewka zapłonowa nie w tym miejscu i instalacja 12V a oryginał 6V (było z tym trochę kłopotu)
Co do zewnątrz to wypier...l te lusterka tam były okrągłe na błotnikach lub stożek (wersja lux) też na błotnikach podobne do dostania czasami na allegro świetla tylne bardziej od skody niż wołgi przednie ujdą .Masz wersję z dwoma stacyjkami ( nie wszystkie to miały) ta przy kierownicy blokuje kierownicę i odcina prąd a do zapalania ta na dole
Na prawdę fajne auto


Silniczek rzędowa 6 i 2600cmm chodzi jak marzenie tylko cewka zapłonowa nie w tym miejscu i instalacja 12V a oryginał 6V (było z tym trochę kłopotu)
Co do zewnątrz to wypier...l te lusterka tam były okrągłe na błotnikach lub stożek (wersja lux) też na błotnikach podobne do dostania czasami na allegro świetla tylne bardziej od skody niż wołgi przednie ujdą .Masz wersję z dwoma stacyjkami ( nie wszystkie to miały) ta przy kierownicy blokuje kierownicę i odcina prąd a do zapalania ta na dole
Na prawdę fajne auto

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
OOO widze znawce tematu wiec powiem tak instala na 12 V to tylko dla wygody i braku kilku detali < co do stacyjek i innych bajerów to to jest wersja PL, (kiedys jezdził w polskim rządzie), Lampy i inne detale mam ale niektóre w chromie a inne czekaja na wene twórczą i przypływ gotówki. Kupiłem drugi egzemplaż na organy więc jest pole do popisu.klucz13 pisze:Łza się w oku kręcidobra robota
![]()
Silniczek rzędowa 6 i 2600cmm chodzi jak marzenie tylko cewka zapłonowa nie w tym miejscu i instalacja 12V a oryginał 6V (było z tym trochę kłopotu)
Co do zewnątrz to wypier...l te lusterka tam były okrągłe na błotnikach lub stożek (wersja lux) też na błotnikach podobne do dostania czasami na allegro świetla tylne bardziej od skody niż wołgi przednie ujdą .Masz wersję z dwoma stacyjkami ( nie wszystkie to miały) ta przy kierownicy blokuje kierownicę i odcina prąd a do zapalania ta na dole
Na prawdę fajne auto
http://tcs.mystat.net/etc/jarek/002.jpg
http://tcs.mystat.net/etc/jarek/003.jpg
Było tego w polsce nie tak dużo i nie słyszalem żeby jakaś sztuka jaździła rządowo może w korpusie dyplomatycznym
a wersje ze stacyjkami tak jak napisałem dolna do jazdy a na noc lub dluższe stanie ta przy kierowniku albo tylko dolna częściej spotykane z ciekawostek to biodrowe pasy bezpieczeństwo na przodzie i te wspaniałe pokrętła do szybek przednich małych

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Stacyjka w kierownicy daje prąd na zapłon i zwalnia blokade, natomiast ta mizej jest dodatkowa, i pokręcenie czarnym elementem powoduje rozruch, mozna ja zamknać i nie bedzie mozliwe pokręcenie rozrusznikiem. Pokrętła szybek faktycznie przypominaja bardziej kurek od kranu jak gałke otwierania szyb, wersja PL (tak jak moja) posiada dodatkowo duży orwierany dach (del sol) i pare innych luksusowych drobiazgów. Pasów bezpieczeństwa nie było. Ogólnie wyprodukowano 162 tyś egzemplaży wiem ze w polsce jest jeszcze 2 jeżdzące oprucz mojego . Dwa lata temu dokupiłem egzemplaz na organy wiec mam "zestaw naprawczy".klucz13 pisze:Było tego w polsce nie tak dużo i nie słyszalem żeby jakaś sztuka jaździła rządowo może w korpusie dyplomatycznyma wersje ze stacyjkami tak jak napisałem dolna do jazdy a na noc lub dluższe stanie ta przy kierowniku albo tylko dolna częściej spotykane z ciekawostek to biodrowe pasy bezpieczeństwo na przodzie i te wspaniałe pokrętła do szybek przednich małych
Auto naprawde jeżdziło gdzieś w warszawie tak jak mówisz być moze w jakiejś ambasadzie ale poprzedni właściciel zarzekał sie ze w rządzie , i osobiście kupił je na przetargu. Kupiłem je po dwudziestu latach lezakowania w krzakach i renowacja zajeła mi cztery lata. Wszystko zrobiliśmy wspólnie z ojcem , jedynym podwykonawca był tapicer.
P.S To nie jest ogłoszenie , nie wiedział bym nawet jak to zacenić , a klakson jet załozony bez ingerencji w nadwozie.
- Mateusz Woj
- Posty: 329
- Rejestracja: ndz maja 30, 2004 7:56 pm
- Lokalizacja: Września/Poznań
Widze że jesteś byłym posiadaczem modeluklucz13 pisze:klujjarosław jakbyś wybierał się do wrocka to daj znać znalazłem w garażu lusterko stan ideał tylko nie pamiętam czy to oryginał z tego rocznika

- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Cudeńko! Podziwiam i gratuluje! Jedno malutkie pytanie- czemu tak nisko siedzi? Jak przeglądałem fotki (kiedyś ojciec chciał takiego kupić odbudowanego) to jakos tak wyższe to zawieszenie było. Zresztą może mi się wydaje. Pozdrawiam i raz jeszcze gratuluje zapału i przepięknego weterana szos! 

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
Jak jest cyfra to niet lustra jak jest lustro to aparat w domu a pocztą to się brzydzę jak wchodzę to żygam lustrrko leży i nie zawadza a jakoś nie trybię żeby miało nr. katalogowy choć przyjżę się dokładniej a co do opelka to stawiałem pierwsze kroki jako furman i pomykałem nim bez prawojazdy wyjątkowo zacna maszynaklujjarosław pisze:Widze że jesteś byłym posiadaczem modeluklucz13 pisze:klujjarosław jakbyś wybierał się do wrocka to daj znać znalazłem w garażu lusterko stan ideał tylko nie pamiętam czy to oryginał z tego rocznika, zasadniczo nabyłem juz jakieś wizualnie identyczne do oryginału, ale jak masz mozliwość zrobienia foty i ew spisania numeru części to bardzo bym prosił ... w sumie mamy poczte polską bo wrocław to niestety grugi koniec polski ale to nic pilnego.

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości