iveco
Moderator: Marcin-Kraków
-
-
- Posty: 946
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 6:35 pm
- Lokalizacja: Lublin
iveco
warto zanabyc takowy?
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=65219210
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=65219210
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
-
-
- Posty: 946
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 6:35 pm
- Lokalizacja: Lublin
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
-
-
- Posty: 946
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 6:35 pm
- Lokalizacja: Lublin
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
ja serwisuję parę takich sztuk...ręce opadają...ceny części są tak wysokie, że maybach chyba się chowa...
reduktor 15 cm nad ziemią
przód na drążkach - wahacze non stop pękają
tuleje przedniego zawieszenia to temat na 35 stron
przykładowe ceny - wahacz wielkości puszki po browcu - 820 netto
odbój (tzw bycze jajo) do wahacza - 390 netto...wielkość pół puszki...
rozjebane reduktory to norma
spalone instalacje norma
moim zdaniem, jeden z najsłabszych wyborów jakie można popełnić
reduktor 15 cm nad ziemią
przód na drążkach - wahacze non stop pękają
tuleje przedniego zawieszenia to temat na 35 stron
przykładowe ceny - wahacz wielkości puszki po browcu - 820 netto
odbój (tzw bycze jajo) do wahacza - 390 netto...wielkość pół puszki...
rozjebane reduktory to norma
spalone instalacje norma
moim zdaniem, jeden z najsłabszych wyborów jakie można popełnić

jak mam szczery to: pierdolenie kotka za pomoca mlotkaElmer75 pisze:tekst znajomego: "od iveca lepiej się trzymac z daleka"

Z 35-10 4x4 nie mialem doswiadczenia ale 35-10 i nie jest jakis mega awaryjny pojazd po warunkiem normalnego używania i znajomosci oraz zrozumienia pierwszej cyfry 35 ....

BTW gdyby porownac nowe Iveco do Sprintera to o tym 2 mozna bybylo taka napisać .Myśle to wypowiedź Vandala ogulnie podsumowuje i tlumaczy wiele oponi nie tylko o iveco ale o wszytskich autach.Jak sie dba tak sie ma
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
czy takie modele sa dostępne z napedem 4x4 http://www.marcar.com.pl/Iveco/Info/sam ... dwozie.php
ponadto przydalo by mi sie jeszcze wyjscie mocy ze skrzyni rozdzielczej. Pewnie Iveco czegos takiego nie robi ale zapytac nie zaszkodzi
ponadto przydalo by mi sie jeszcze wyjscie mocy ze skrzyni rozdzielczej. Pewnie Iveco czegos takiego nie robi ale zapytac nie zaszkodzi

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
U nas pogotowie elektryczne takimi pomyka, a przynajmniej pomykali (nie widać ich ostatnio, szczezły?), oponki MT i te sprawy. Chłopaki mają z nimi nie lada problemy, jadą biedaki takim do transformatora na 4WD z odpiętymi sprzęgiełkami (ręczne) i tak potwornie wklejają że trzeba sie pomęczyć coby to z całym tym osprzętem w środku wyrwać z wtopy
Do ciężkiego terenu sie nie nadaje, wystarczy spojżeć na podwozie, i ta masa
Ale jako dostawczak o zwiększonej mobilności jest OK


same starocie
Co do Iveco Daily 4x4, owszem spotkałem się z naruszoną obudową reduktora, jednak nie było ono takie awaryjne strasznie, tak jak zwykle trafiali sie oszczędnisie i rwali paski rozrządu. W terenie wpadał przód dość ciężki, zawiecho niezależne, sprzęgiełka chyba nawet miał i dołączany przód.
Zalety to dobry silnik 2,5 turbodiesel o momencie 240Nm, miał też cosik w dyfrze jak lsd, niektóre za dopłatą miały blokadę jeszcze przedniego dyfra, no i solidna rama bo nigdzie nie słyszałem o pękniętej w daily, w końcu w Servipolu ASO Iveco miałem praktyki
Zalety to dobry silnik 2,5 turbodiesel o momencie 240Nm, miał też cosik w dyfrze jak lsd, niektóre za dopłatą miały blokadę jeszcze przedniego dyfra, no i solidna rama bo nigdzie nie słyszałem o pękniętej w daily, w końcu w Servipolu ASO Iveco miałem praktyki

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
Z autopsji:
- super silnik
- genialne przełożenia
- blokada 100% tył
- sprzęgiełka przód dobra sprawa na większe przebiegi po szosie
- pozycja za kierownicąciekawa - dobra widoczność
- duzo miejsca na bagaże
- tragedia zawieszenie przód:, niezależnie, nisko
- duża masa na samym przodzie(silnik, reduktor, skrzynia) - samochód szybko zapada sie w błocie.
Samochód dośc ciekawy, ale raczej na twarde podłoża, zawieszenie z przodu jest miękkie a z tyłu twarde, stad samochód prowadzi się dośc dziwacznie.
- super silnik
- genialne przełożenia
- blokada 100% tył
- sprzęgiełka przód dobra sprawa na większe przebiegi po szosie
- pozycja za kierownicąciekawa - dobra widoczność
- duzo miejsca na bagaże
- tragedia zawieszenie przód:, niezależnie, nisko
- duża masa na samym przodzie(silnik, reduktor, skrzynia) - samochód szybko zapada sie w błocie.
Samochód dośc ciekawy, ale raczej na twarde podłoża, zawieszenie z przodu jest miękkie a z tyłu twarde, stad samochód prowadzi się dośc dziwacznie.
FORTITUDINE VINCIMUS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość