
Silnik GM 5,7 lub 8,2 D V8
Moderator: Marcin-Kraków
-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Silnik GM 5,7 lub 8,2 D V8
Szukam jakiś wiadomości na temat, ewentulanie gdzie tego szukać celem nabycia 

Złoty Lis w budowie (będzie jednak czarny)
-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
8.2 D ??
W czym były 8.2D
????
Ale z tego co sie orientuje to były 6.2D i 6.5TD jezeli chodzi o GM no i oczywiscie 5.7 bezin takiego 5.7 bym kupil w niemczech bo lepszy stan niz u nas i brał bym pod uwage motor 4 bolt czyli czopy glowne wału korbowego
podparte na 4 srubach mocniejszy motor do roznych tuningów np mozna na nim smialo zbudowc 383 strooker
A co do 6.2D to mulasty motor w sensie obrotów no i cieżki wiadmo ze miał zatosowanie np. w : chevy blazer K5 chevy G20 G 30 chevy pick up no i hummer . ale przy tej cenie paliw i tak bym wolał 5.7 bezin na wtrysku + gaz ewentualnie gazniku ale nowym z summitracing przystosowanym do przechyłow bo sa takie gazniczki produkowane do fur uprawiających rockcrawlering no i takie 5.7 mozna zdobyc na aluminowych glowicach i osprzecie z aluminium co troche poprawi stosunek masy .
Najwazniejsze jest zeby niekupic czasem 5.7 Diesel bo słaby blok i awaryjny bardzo motor .





podparte na 4 srubach mocniejszy motor do roznych tuningów np mozna na nim smialo zbudowc 383 strooker

A co do 6.2D to mulasty motor w sensie obrotów no i cieżki wiadmo ze miał zatosowanie np. w : chevy blazer K5 chevy G20 G 30 chevy pick up no i hummer . ale przy tej cenie paliw i tak bym wolał 5.7 bezin na wtrysku + gaz ewentualnie gazniku ale nowym z summitracing przystosowanym do przechyłow bo sa takie gazniczki produkowane do fur uprawiających rockcrawlering no i takie 5.7 mozna zdobyc na aluminowych glowicach i osprzecie z aluminium co troche poprawi stosunek masy .
Najwazniejsze jest zeby niekupic czasem 5.7 Diesel bo słaby blok i awaryjny bardzo motor .
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
I dobrze wsumie zalezy do czego to ma byc ten motor i co przewidujesz pozatym z jaka skrzynia ma to współpracować , z tego co sie orientuje takie 6.2 kupisz tez za granicą jak dobrze pogrzebiesz to nawet z demobilu wyciagniesz taki motor , bo jako woł roboczy do pracy w terenie to sie nada a przedewszystkim wes pod uwage ceny czesci w razie awarji do tego motoru czesci niemaja az tak kosmicznych cen , zgadza sie sa wieksze silniki diesla w ukladzie V 8 ale jezeli to bedzie motor np Forda to czesci do niego sa okrutnie drogie i chyba oile sie niemyle taki motor 6.2 niema zadnej elektroniki a te nowsze 6.5 napewno juz cos mają , spruboj sie skontaktowac z ludzmi z klubu vanow amerykanskich oni maja zazwyczaj zapasowe graty do swoich aut i wiedza skad brac bo czesc tych vanow jezdzi w dieslu . I jeszcze jedno a moze najwazniejsze nigdy pod zadnym pozorem gdyby oferta byla niewiadomo jak dobra nierob interesow z Rafałem S. z zabrza bo to oszust w branzy motoryzacji amerkanskiejHacjenda pisze:Dzięki, w grę wchodzi tylko diesel więc tego 5.7D sobie odpuszczę a poszukam 6.2D lub większe pojemności.
@Darkmanie tej trudności tobym dzisiaj na bank nie szafnął


UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
były 5.7 albo 5.2 dokładnie nie pamiętam, bo chciałem szybko o nich zapomnieć...pompy wtryskowe padają jak głupie i problemy ze smarowaniem mają....do dupy silnik....a generuje całe 120 koni....
a te wielkoludy to były w długich chevy i były też ze sprężarkami, ale nie miałem styczności oprócz kontaktu wzrokowego
a te wielkoludy to były w długich chevy i były też ze sprężarkami, ale nie miałem styczności oprócz kontaktu wzrokowego

-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Serdeczne dzięki @Tymon... oczywiście zdecydowanie wolę silnik bez elektroniki, miejsce ze skrzynią ma to znaleźć w GAZie 51. Reduktor i mosty z GAZa 66.tymon4x4 pisze:I dobrze wsumie zalezy do czego to ma byc ten motor i co przewidujesz pozatym z jaka skrzynia ma to współpracować , z tego co sie orientuje takie 6.2 kupisz tez za granicą jak dobrze pogrzebiesz to nawet z demobilu wyciagniesz taki motor , bo jako woł roboczy do pracy w terenie to sie nada a przedewszystkim wes pod uwage ceny czesci w razie awarji do tego motoru czesci niemaja az tak kosmicznych cen , zgadza sie sa wieksze silniki diesla w ukladzie V 8 ale jezeli to bedzie motor np Forda to czesci do niego sa okrutnie drogie i chyba oile sie niemyle taki motor 6.2 niema zadnej elektroniki a te nowsze 6.5 napewno juz cos mają , spruboj sie skontaktowac z ludzmi z klubu vanow amerykanskich oni maja zazwyczaj zapasowe graty do swoich aut i wiedza skad brac bo czesc tych vanow jezdzi w dieslu . I jeszcze jedno a moze najwazniejsze nigdy pod zadnym pozorem gdyby oferta byla niewiadomo jak dobra nierob interesow z Rafałem S. z zabrza bo to oszust w branzy motoryzacji amerkanskiejHacjenda pisze:Dzięki, w grę wchodzi tylko diesel więc tego 5.7D sobie odpuszczę a poszukam 6.2D lub większe pojemności.
@Darkmanie tej trudności tobym dzisiaj na bank nie szafnął!!! Niby sprzedaje rzeczy z demobilu a sie okazuje ze to sa zajezdzone uzywki
Złoty Lis w budowie (będzie jednak czarny)
O TyHacjenda pisze:Serdeczne dzięki @Tymon... oczywiście zdecydowanie wolę silnik bez elektroniki, miejsce ze skrzynią ma to znaleźć w GAZie 51. Reduktor i mosty z GAZa 66.tymon4x4 pisze:I dobrze wsumie zalezy do czego to ma byc ten motor i co przewidujesz pozatym z jaka skrzynia ma to współpracować , z tego co sie orientuje takie 6.2 kupisz tez za granicą jak dobrze pogrzebiesz to nawet z demobilu wyciagniesz taki motor , bo jako woł roboczy do pracy w terenie to sie nada a przedewszystkim wes pod uwage ceny czesci w razie awarji do tego motoru czesci niemaja az tak kosmicznych cen , zgadza sie sa wieksze silniki diesla w ukladzie V 8 ale jezeli to bedzie motor np Forda to czesci do niego sa okrutnie drogie i chyba oile sie niemyle taki motor 6.2 niema zadnej elektroniki a te nowsze 6.5 napewno juz cos mają , spruboj sie skontaktowac z ludzmi z klubu vanow amerykanskich oni maja zazwyczaj zapasowe graty do swoich aut i wiedza skad brac bo czesc tych vanow jezdzi w dieslu . I jeszcze jedno a moze najwazniejsze nigdy pod zadnym pozorem gdyby oferta byla niewiadomo jak dobra nierob interesow z Rafałem S. z zabrza bo to oszust w branzy motoryzacji amerkanskiejHacjenda pisze:Dzięki, w grę wchodzi tylko diesel więc tego 5.7D sobie odpuszczę a poszukam 6.2D lub większe pojemności.
@Darkmanie tej trudności tobym dzisiaj na bank nie szafnął!!! Niby sprzedaje rzeczy z demobilu a sie okazuje ze to sa zajezdzone uzywki



O patrzaj na linka http://cgi.ebay.de/Chevrolet-6-2-L-V8-D ... dZViewItem

http://cgi.ebay.de/Automatikgetriebe-TH ... dZViewItem

a ta napewno by sie niezajechała http://cgi.ebay.de/Chevrolet-Automatikg ... dZViewItem
w każdym bądz razie gdybys nabył autmat skrzynie jedna z wyżej wymienionych i trzebaby było ja naprawic to mam kolege ktory Ci to zrobi profesjonalnie i nie za cene z kosmosu jaką podają servisy .
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
no bomba Tymon! Ja się juz przekonałem do automatu. Całe życie jeździlem na manualu ale każda następna skrzynia ma być automatem. Przejrze te linki ale muszę młodego porosić o tłumaczenie bo stara gdańska szkoła to w niemieckim deutchu wychowywała. Teraz przerabiam temat regeneracji wałków (przez napawanie i szlifowanie, w sumie ma wytrzymać do wiosny a potem jakby co to i tak ściagnę ze stanów) skrzyni w HJ-cie.
A co do V8 w GAZie 51 to rzeczywiście podniecający temat
. Gazon pięknie podsumował ceny a rozwiązanie: silnik, skrzynia , napędy to pomysł Krzysia. Wiesz, zebyś widział jak to kupowałem
Własnie grzmotnąłem po Włoszech 5000km, wpadam do warsztatu Krzysia i mówię, że chyba kupię krótkie ARO do zmotania na zabawy w terenie (coś tam stało za 400zł, więc mosty od Patrola, silnik 3.3 itd) a ten mi pokazał GAZa 51 pomiatanego na jakimś podwórku w Łodzi. Patrzymy na siebie... i tak jak staliśmy tak do samochodu i z powrotem do Łodzi. Nie miałem już siły trzymać kierownicy w drodze powrotnej i Krzyś dowiózł nas szczęśliwie do Gdańska.
Jutro ściągamy na lawecie GAZa i powoli zabieramy się do roboty. Dzięki serdeczne za Twoje uwagi
A co do V8 w GAZie 51 to rzeczywiście podniecający temat


Jutro ściągamy na lawecie GAZa i powoli zabieramy się do roboty. Dzięki serdeczne za Twoje uwagi

Złoty Lis w budowie (będzie jednak czarny)
-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
A propos rozwiązań to zostaniemy przy mostach od 66 i reduktorze (z PTO) bo rzeczywiście jak na ruską myśl techniczną to cieszą się dobrą opinią
Do roziąwiąznia pozostaje jeszcze kwestia zawieszenia... resory plus wzocnione amory (trzeba je odpowiednio ustawić) albo jakieś pneumatyczne rozwiąznie. Na razie to koncert życzen, może masz jakiś ciekawy pomysł?
Całość ma służyć docelowo jako Camper i zap... po ruskich bezdrożach


Do roziąwiąznia pozostaje jeszcze kwestia zawieszenia... resory plus wzocnione amory (trzeba je odpowiednio ustawić) albo jakieś pneumatyczne rozwiąznie. Na razie to koncert życzen, może masz jakiś ciekawy pomysł?
Całość ma służyć docelowo jako Camper i zap... po ruskich bezdrożach

Złoty Lis w budowie (będzie jednak czarny)
-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Tak u nas chodza taniej ale stan faktyczny bywa gorszy , bo ci wszyscy fanatycy ameryki to co hu....... sprzedaja w polsce a co ciekawe biorą z tamtąd możliwe że cos pomogę mam kontaktyHacjenda pisze:Jezu, mylę juz angielski z niemieckimtoż to linki z niemieckiego ibaja. Jestem w domu. Z tego co się juz zorientowałem to u nas taniech chodzą.
Pozdrawiam

Ja bym zrobił tak zostawil bym orginalne zawieszenie i dobrał amory normalne lub troche twardsze a cała reszte czyli kabina + zabudowa dał na amoratyzatorach ze sprezynami od kabiny cieazrówki lub jakis lepszych , ewentualnie na pneumatycznych poduszkach to by było bardzo komfortowe rozwiazanie natomiast w terenie w przypadku poduszek zastosawał bym zawory do regulacji przechyłu budy wzgledem podwozia zeby na przechyłach przenosic mase jezdzilo by sie podobnie jak ciagnikiem siodłowym reno magnum i trzebaby sie przyzwyczasic do bujania albo usatwic wszystko na zaworach ze raz masz twardo na twardym miekko na wybojach

P.S. Trza było napisac ze szukasz Gaza 51 na zmote bym Ci podesłał foty u nas pelno tych parchow stoji sam sie przymierzam do odrestaurowania takiego od paru lat ale narazie brak warunków i zaczete inne projekty

UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
W kwestii rozwiązan zawieszenia to i Twój wariant też biorę pod uwagę, zeby zaadaptować coś z ciężarówek. Tradycyjne rozwiązanie to resory z dodaniem wzmocnionych amorów. Teraz po głowie mi lata ten 6.2D i ie daje spokoju. Jeszcze bardziej ten 8.2D. Gdzieś tam znajomi mają takiego. Co ciekawe zawieszenie z mostami i reduktorem (wsio nowe) nie powinno wyjśc więcej niż 3 tysie do tego silnik z ze skrzynią za jakieś 3 do 4 tysi więc nie ma specjalnie makabry. Auto jest zarejestrowane jako specjalistyczne więc też nie ma problemu.
Tu daje sobie zresztą rok czasu na dopracowanie go jako Campera. Zajebiście wdzięczny materiał do takich działań
Tu daje sobie zresztą rok czasu na dopracowanie go jako Campera. Zajebiście wdzięczny materiał do takich działań

Złoty Lis w budowie (będzie jednak czarny)
a ten 8.2D to jest silnik GM czy forda ?U mnie w miescie za niedługo bedzieHacjenda pisze:W kwestii rozwiązan zawieszenia to i Twój wariant też biorę pod uwagę, zeby zaadaptować coś z ciężarówek. Tradycyjne rozwiązanie to resory z dodaniem wzmocnionych amorów. Teraz po głowie mi lata ten 6.2D i ie daje spokoju. Jeszcze bardziej ten 8.2D. Gdzieś tam znajomi mają takiego. Co ciekawe zawieszenie z mostami i reduktorem (wsio nowe) nie powinno wyjśc więcej niż 3 tysie do tego silnik z ze skrzynią za jakieś 3 do 4 tysi więc nie ma specjalnie makabry. Auto jest zarejestrowane jako specjalistyczne więc też nie ma problemu.
Tu daje sobie zresztą rok czasu na dopracowanie go jako Campera. Zajebiście wdzięczny materiał do takich działań
przetarg na te gazy 66 z zeorku i ceny będa podane jako złomowe ale auta z kwitami kompletne niezawsze ładne stany ale jezdzace czasami nie od pary opony ale da sie wybrac najlepszego i kupic w granicach 1.4-2 tys pln , auta z wyciagarkami takie co blacharsko sa zmeczone bedą w tej chwili 4 takie auta no i mozna sie dowiedziec od chlopców z warsztatów który jest w najlepszym stanie i co miał przez cała swoją sluzbe u nich wymieniane .
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Panowie a jak z dokumentacją mysle ze warto by było zarejestrowac takie auto na dokumentach 51 bo znizki z tytułu weterana szos będą
Odnosnie rozeznania porobie foty popytam mechaników i dowiem sie szegółów przetargowych
A co myslicie o takim projekcie cale podwozie poza silnikiem od 66 a na to kabina od GMC 6x6 odkryta z czassow drugiej wojny + ładna drewniana paka z brezentem .
Mam do kupienia taką cała kabine w dobrym stanie za smieszne pieniadzory . Jest podobno czesc tego podowozia orginalnego ale cos tam zpatentowane jest .

Odnosnie rozeznania porobie foty popytam mechaników i dowiem sie szegółów przetargowych

A co myslicie o takim projekcie cale podwozie poza silnikiem od 66 a na to kabina od GMC 6x6 odkryta z czassow drugiej wojny + ładna drewniana paka z brezentem .
Mam do kupienia taką cała kabine w dobrym stanie za smieszne pieniadzory . Jest podobno czesc tego podowozia orginalnego ale cos tam zpatentowane jest .
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Mój GAZ jest zarejestrowany jako auto specjalistyczne i to robi git
, jako zabytek po tych zmianach to nie wyda, bo zbyt duży % od oryginału odległy. Nas o takie projekty nie pytaj bo świr musi też mieć swoje miejsce. Realizuj i będziemy się wymieniać wiadomościami oraz patentami
Pomysł super


Złoty Lis w budowie (będzie jednak czarny)
-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
- dark_zdzich
- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości