Przeprawowa zmota - sprężyny
Moderator: Marcin-Kraków
Przeprawowa zmota - sprężyny
Zapadła decyzja o budowie zmoty na bazie Patrola tzn. rama parcha , co do reszty to jeszcze nie wiadomo , na razie [CENZURA], oraz wymiarów sprężym : średnicy i wysokośći G , Defendera , najlepiej HD , [CENZURA]. Chciałbym zmotac cos typu Luberda tyle że z motorem diesla .
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Ja motam tez cos takiego tyle ze mosty bez zwolnic ale silnik benzynka. co bys chcial konkretniej wiedziec??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
ten silnik mozna bezproblemu " poczipowac" i zapierdala strasznie- znam takie dwa auta(plaskacze) . kosmos.anatol pisze:o motorze jeszcze nie zdecydowałem , ale wstępnie mam nagrany 2,5 tdi V6 z audi 180 kucy , moment 400Nm , lżejszy od parcholowego a mocniejszy , przeraza mnie elektronika , dlatego sie jeszcze wstrzymuje .
Też go znam z osobówki , zaimponował mi , dlatego myśle ze powinien sie bardziej sprawdzić niz benzynowy ze względu na moment obrotowy i przede wszystkim zuzycie paliwa , mam kolegę co się ściga na 1/4 mili , twierdzi ze nie opłaca sie chipowac , podobno w tych samych pieniądzach mozna dostroic własny komputer na hamowni koszt ok 3 tyś . wie ktoś co na ten temat .Drako pisze:ten silnik mozna bezproblemu " poczipowac" i zapierdala strasznie- znam takie dwa auta(plaskacze) . kosmos.anatol pisze:o motorze jeszcze nie zdecydowałem , ale wstępnie mam nagrany 2,5 tdi V6 z audi 180 kucy , moment 400Nm , lżejszy od parcholowego a mocniejszy , przeraza mnie elektronika , dlatego sie jeszcze wstrzymuje .
Wiedzieć to bym chciał wszystko ,tak żeby tylko poskładac autko bez kombinowania , ale tak sie nie da , na razie mam parcholowa rame i bude z K 260 , kilka skrzyń i reduktorów ale wszystko patrolowe , szukam jakiejś z wyjsciem na przystawke do wciągary .tiger pisze:Ja motam tez cos takiego tyle ze mosty bez zwolnic ale silnik benzynka. co bys chcial konkretniej wiedziec??
kolega
Jeden nasz kolega z forum buduje zmote zastsowujac silnik 3.0V6 bezyna
maximy połczony ze skrzynia od k160 + wyjscie na PTO(wlasnej konstrukcji ale za to solidnie wykonana zarowno kryza montazowa silnika ze skrzynia jak i reszta a pomysl jest dobry )
rama i mosty GR z tym ze gorne wachacze poddane modyfikacji
. Ja mysle ze jak sie ujawni moze da Ci skorzystac z jego patentów lub coś Ci podpowie . Widzailem to podwozie na zywo i robi dobre wrażenie , przy tym jest tam masa dobrze wykonanej roboty
maximy połczony ze skrzynia od k160 + wyjscie na PTO(wlasnej konstrukcji ale za to solidnie wykonana zarowno kryza montazowa silnika ze skrzynia jak i reszta a pomysl jest dobry )
rama i mosty GR z tym ze gorne wachacze poddane modyfikacji
. Ja mysle ze jak sie ujawni moze da Ci skorzystac z jego patentów lub coś Ci podpowie . Widzailem to podwozie na zywo i robi dobre wrażenie , przy tym jest tam masa dobrze wykonanej roboty
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Ja z dieselkiem to mialem reduktor z Gaza z PTO i dziala super targal dwa auta naraz przez dosyc duze bagno ale chce cos lepszego. Mosty tez od k-260 masz??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
mam ale chcę zmienic na Volvo , pare razy GR mimo 35" powiesiłem na mostach , postanowiłem ze albo Volvo albo nic , na razie mam problem ze znalezieniem . kolega twierdzi ze mozna znależć w niemcowni , na razie szukam bezskutecznie , jak macie jakies linki to prosze na priw , tylko niemieckie bo troche szprecham , po angielsku ni w ząb , unimogowe mogę miec za dobre pieniądze ,ale sa za ciężkie , myślałem już o zmocie na podwoziu unimoga ,czyli rama mosty skrzynia , oprócz silnika , buda patrolowa , ale jakoś tego nie widzę , poza tym będzie za cięzki . Potrzebuję duzo dobrych porad na temat skrzyń biegów lub reduktorów z wyjściem na przystawke , poza tym ogólnie duużżoo porad , za wszystkie z góry dzięki
No widzisz tego nie wiedziałem , jak pisałem wcześniej co kto wie bardzo prosze niech pisze , nie chce popełnic błędu bo sa to niemałe pieniądze , dziękiDrako pisze:pamietaj ze volvo masz dwa przelozenia 1/5 i 1/7 tych 1/7 w szwecji jest duzo, jednakze na biegach drogowych osiaga sie 60-70 km / h a co dopiero na reduktorze.

-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
ciekaw jestem jak robi ta galenda na mostach od unimoga co w nieregularniku byla ostatnio. Ja myslalem o mostach od pragi ale mi przeszlo. jak bedzie dobra lycha to i bez zwolnic przejedzie. Reduktor to robur albo kombinuj cos w strone luberdy ale to musisz miec duzo pieniedzy.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
w sumie ciekawe zestawienie . albo robur za 500 zl albo atlas II za trzy tysiace dolcowtiger pisze: Reduktor to robur albo kombinuj cos w strone luberdy ale to musisz miec duzo pieniedzy.

Wybaczcie ale troche mnie szmieszy jak ktos mowi ze " zbuduje auto podobne do luberdy"
Jego auto to jest perfekcyjna konstrukcja , ktora ewoluuje z rajdu na rajd. Juz nie chodzi o same czesci Ohlinsy , laplandery , atlas, tarczowki ,silnik hemi ( ktory bedzie wsadzany w miejsce 4,7). nie da sie tak o zbudowac takiego auta. zalozenie tego samochodu wydaje sie banalne , no wlasnie wydaje sie

tzn. też coś motam ite przełożenia 1/7 nie nadają się? mam koleżków w Szwecji więc nie chciałbym popełnić błędu w zamawianiuDrako pisze:pamietaj ze volvo masz dwa przelozenia 1/5 i 1/7 tych 1/7 w szwecji jest duzo, jednakze na biegach drogowych osiaga sie 60-70 km / h a co dopiero na reduktorze.
SIARRA
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Wiadomo ze luberda nie zrobil tego auta odrazu w takiej postaci jak jest teraz. Ja tez co chwile cos zmieniam ale sprobowac zawsze mozna.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Nawet nas nie rozsmieszaj ze chcesz mu dorownac zaraz po zbudowaniu auta.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
Kolego ja nie twierdze ze ot tak chce zbudowac takie autko jak Luberda , to że jest to moze nie perfekcyjna ale bardzo dobra konstrukcja to wiem , "zwymiarowałem " sobie jego autko na ostanim orlenie , rozmawiałem z Gościem który robił ten samochód i wiem ze to b dobre autko , tak jak mówisz ewoluawało z mostów unimoga , na laplandery , z tyłu miał pojedyncze wahacze kute patrola , teraz sa podwójne rurowe własnej konstrukcji , jest tego więcej , ja nie chce co chwilę coś zmieniać chce zbudowac dobre auto i nie musze co pół roku wymieniać silnika na nowszy model , mam przeznaczone na budowe bryczki pewną sumę pieniędzy i zamierzam się w niej zmieścić to że nie bedzie miał silnika HEMI za x tysięcy dolarów mnie nie przeraża , ja akurat chce 2,5 tdi V6 i decyzji raczej nie zmienię bo prawie go mam . A z reduktora robura raczej nie skożystam .Drako pisze:w sumie ciekawe zestawienie . albo robur za 500 zl albo atlas II za trzy tysiace dolcowtiger pisze: Reduktor to robur albo kombinuj cos w strone luberdy ale to musisz miec duzo pieniedzy.![]()
Wybaczcie ale troche mnie szmieszy jak ktos mowi ze " zbuduje auto podobne do luberdy"
Jego auto to jest perfekcyjna konstrukcja , ktora ewoluuje z rajdu na rajd. Juz nie chodzi o same czesci Ohlinsy , laplandery , atlas, tarczowki ,silnik hemi ( ktory bedzie wsadzany w miejsce 4,7). nie da sie tak o zbudowac takiego auta. zalozenie tego samochodu wydaje sie banalne , no wlasnie wydaje sie
Mozesz mi oblukac po ile takie skrzynie chodzą , oczywiscie w stanie jak nie idealnym to przynajmniej bdb , mam 2 reduktory od GR , będzie pasował do skrzyni K160 , no i jeszcze jedno czy K 160 ma wyjście na przystawke z reduktora czy ze skrzyni biegów .DŁUGI pisze:Pomyśl nad reduktorem i skrzynią 5 od Patrola 160 tki. Przełożenie 2,02 a więc wolniejsze od Robura. Przystawki są dostępne w Zielonej Górze za 1500PLN. Do tego podwójny Big Star ...
aq
K160 ma wyjscie z reduktora i zazwyczaj robi sie to na głównym walku ktorym laczysz reduktor ze skrzynia , z tego co sie orientuje to reduktor od Gr do skrzyni K160 niepasi ale niejestem tego pewnien na 100% ale mozna zastosowac kryze montazowa i bedzie pasił .A i z tego co wiem sa bardzo tanie skrzynie od K160 ale 4 biegowe .
P.S. a reduktor z przystawką od Gaza 66 dobry czy lipa ?
P.S. a reduktor z przystawką od Gaza 66 dobry czy lipa ?
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
wlałbym skrzynię biegów z wyjściem na przystawke , są w ogóle takie , oczywiscie łatwo dostępne a nie zza oceanu , ktoś się kiedys ogłaszał z mercedesem G z mechanikiem , nie wiecie jak ma mercedes ze skrzyni czy z reduktora , pewnie będzie łatwiej dostepny niż do innych bryczek , do gebelsowa jeżdżę dosyc czesto potrzebuje tylko namiarów .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości