Mazda B2500 - jak to podnieść
Moderator: Marcin-Kraków
- Pablos
- Posty: 513
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 7:56 am
- Lokalizacja: Bełchatów/Porąbka/Bielsko Biała
Mazda B2500 - jak to podnieść
Witam
Po ostatnich zabawach w terenie stwierdziłem, że czas załóżyć jakieś porządne MT do mojej zabawki. Z tyłu jak to w pickupie - luzik i to spory, za to przód - troche niskawo. Podobno da się nieco podnieść poprzez regulację samymi drążkami skrętnymi + wymiana amorka.
Pytań kilka:
- Ile moge w ten sposób dźwignąć 5 cm? wiecej?
- W jaki sposób moge dobrać jakis amorek - moge sobie sfocić sposób mocowania ale jak/gdzie szukać odpowiednika
- Czy 5 cm w górę jakos znacząco wpłynie na jazdę po czarnym?
- Może ewentualnie ktoś zna jakiś fajny warsztacik na terenie łódzkiego gdzie moga mi pomóc ?
Po ostatnich zabawach w terenie stwierdziłem, że czas załóżyć jakieś porządne MT do mojej zabawki. Z tyłu jak to w pickupie - luzik i to spory, za to przód - troche niskawo. Podobno da się nieco podnieść poprzez regulację samymi drążkami skrętnymi + wymiana amorka.
Pytań kilka:
- Ile moge w ten sposób dźwignąć 5 cm? wiecej?
- W jaki sposób moge dobrać jakis amorek - moge sobie sfocić sposób mocowania ale jak/gdzie szukać odpowiednika
- Czy 5 cm w górę jakos znacząco wpłynie na jazdę po czarnym?
- Może ewentualnie ktoś zna jakiś fajny warsztacik na terenie łódzkiego gdzie moga mi pomóc ?
Mazda B2500 TD
Mazda Tribute 3.0 V6
Mazda Tribute 3.0 V6
Pablos, jak sam powiadasz są dwa takie auta w polsce..
zapytaj tego drugiego gościa
p.s. a na powaznie to podaj zamiennik czyli do czego to twoje jest podobne, bo do czegoś jest.. do hilluxa
do eplorera
(nie zapamietałem ale na jakimś tam czyimś podwoziu)
p.s.2
a w ogóle to mozna jz kasztanić


p.s. a na powaznie to podaj zamiennik czyli do czego to twoje jest podobne, bo do czegoś jest.. do hilluxa


p.s.2
a w ogóle to mozna jz kasztanić

Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
- Pablos
- Posty: 513
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 7:56 am
- Lokalizacja: Bełchatów/Porąbka/Bielsko Biała
Bliźniak Forda Rangera ale to też chorobcia u nas unikat. Wymyśliłem, że wymontuje amorka i bede próbował coś spasować u jakiegoś obcykanego w temacie mechaniora. Chciałem żeby mi tam 33'' wlazło i zaczeło to jakos robić w terenie, bo na razie to sam widziałeś
bida.
A podnieśc podobno można
ciekawe o ile.

A podnieśc podobno można

Mazda B2500 TD
Mazda Tribute 3.0 V6
Mazda Tribute 3.0 V6
- Pablos
- Posty: 513
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 7:56 am
- Lokalizacja: Bełchatów/Porąbka/Bielsko Biała
Dużo nie chcę - tyle by mi wystarczyło
http://www.4x4styling.com/Cars/Ford/S_F ... ot03_S.htm tylko cena
(((


Mazda B2500 TD
Mazda Tribute 3.0 V6
Mazda Tribute 3.0 V6
- Pablos
- Posty: 513
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 7:56 am
- Lokalizacja: Bełchatów/Porąbka/Bielsko Biała
No dobra ale co to za jaja http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-03-FO ... 9511QQrdZ1
pare blaszek, śrubeczek i co? nie doczytałem czegoś?
pare blaszek, śrubeczek i co? nie doczytałem czegoś?
Mazda B2500 TD
Mazda Tribute 3.0 V6
Mazda Tribute 3.0 V6
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Zapomnij o oponach 33'' - masz za słabe mosty i zniszczysz je na asfalcie. Max to 31'' - do tego potrzebujesz: 3cm podniesienie budy i podkręcenie na drążkach. Tył - sprężyna do wymiany na dłuższą o jakieś 6cm. Nie warto podkręcać na drazkach więcej niż 5cm dlatego,że zawieszenie zaczyna bardzo źle pracować. Równoczesnie powinno się podciąć odboje dolne o 1/2 aby zachować proporcje skoku w dół. Możesz odpuścić sobie podniesienie budy ale jak podciągniesz na drążkach o 7-10cm (da radę) to samochód będzie miał komfort i prowadzenie kalekiego Samuraja.
- Pablos
- Posty: 513
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 7:56 am
- Lokalizacja: Bełchatów/Porąbka/Bielsko Biała
No to opony 33'' już sobie z głowy wybiłem 
Zatem na razie kupuję zwykłe MT31 i zobaczę, jak sie na tym jeździ.
Rozumiem, że dla podniesenia o 5 cm , same podkładki pod swożnie załatwiły by mi sprawę?

Z tyłu mam resory, poza tym nie chce go ruszać,bo tył jak to w pickupach siedzi wysoko na pustym, a z toną na pace sie raczej w teren nie wybieram.Tył - sprężyna do wymiany na dłuższą o jakieś 6cm
Zatem na razie kupuję zwykłe MT31 i zobaczę, jak sie na tym jeździ.
Rozumiem, że dla podniesenia o 5 cm , same podkładki pod swożnie załatwiły by mi sprawę?
Mazda B2500 TD
Mazda Tribute 3.0 V6
Mazda Tribute 3.0 V6
za szerokie jest, ale z samej rury frontowej, jak mocna, to możesz pokombinować osłonę progów - miałem tak w pajero i było ok (uwaga będzie informacja dla kpiarzy: z.. czarnej rury miałem.. od razu dodam,no 
p.s. Przemo, ale ty to masz chyba dokręcane, to sobie odkręć
(w dysko toto jest na śrubach do podłużnic przytrąbione )

p.s. Przemo, ale ty to masz chyba dokręcane, to sobie odkręć
(w dysko toto jest na śrubach do podłużnic przytrąbione )
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
- Pablos
- Posty: 513
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 7:56 am
- Lokalizacja: Bełchatów/Porąbka/Bielsko Biała
Nie no, jedyne co myślałem to zmotać to od początku, to te blaszki i śrubki co to teraz na nich jest to sie pod moim cięzarem wyginają 
Wnioskuję z uwagi dla kpiarzy
, że kolor srebrny powinienem przykładnie zamalować jedynie słuszną czernią by nie być palcami wytykanym


Wnioskuję z uwagi dla kpiarzy




Mazda B2500 TD
Mazda Tribute 3.0 V6
Mazda Tribute 3.0 V6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości