pontiac TransSport 2.3 (lpg)

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
vladimir
 
 
Posty: 122
Rejestracja: pn gru 27, 2004 3:18 pm
Lokalizacja: centre,lodz i okolice

pontiac TransSport 2.3 (lpg)

Post autor: vladimir » wt lis 15, 2005 3:17 pm

Znajomy z włoch chce mi podarować ww. auto (cos mu padło, trzeba sciągac głowicę, nie opłaca mu sie robić).
auto jest z 96r z gazem.
Co prawda to amerykan :roll: ale ja nic o nim niewiem- bo i skąd.
Moze ktos cos słyszal co tam nawala i czy opłaci sie to ciagnąć.
Auto serwisowane 200kkm przebiegu było by dobre bo mógłbym wysyłać ludzi do roboty we francji. (7 miejsc)
Obliczyłem ze koszty sciągnięcia rejestracji to 3-4k, no i jaszcze naprawa?

Jakby ktos takim jeżdził to prosze parę uwag.
XJ90 ltd 4.0

Gaz 69M 2.2D (wspomnienie)
w poszukiwaniu k160 3.3d

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Post autor: bandzior » wt lis 15, 2005 3:25 pm

przyjemne autko do jazdy ale silniki 2,3 to porazka, silniki 3,8l fajnie chodza ale maja jakas wade bo obracaja panewki na wale, najlepszy moim zdaniem silnik to 3,1l wlasciwie bez wad i ladnie chodzi na gazie.pontiac 2,3l 94r z padnietym silnikiem stoi w wloclawku juz jakis czas za 4tys zl
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

wrc
 
 
Posty: 237
Rejestracja: śr cze 11, 2003 8:27 am
Lokalizacja: szczecin

Post autor: wrc » wt lis 15, 2005 3:46 pm

moj ojciec mial biucka z motorem 3.8 mielismy go od nowosci zrobilismy 200000 i nic sie nie stalo duzo nie palil jak sie umialo z nim obchodzic nawet nie myslelismy o zakladaniu lpg

Awatar użytkownika
JAREK Ż
Posty: 319
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 6:23 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: JAREK Ż » wt lis 15, 2005 7:04 pm

To fajne autko ale dość awaryjne :)3 (mam na stanie 3,8 i ma nieziemskiego buta chociaż automat). Ciągle problemy z elektroniką :evil: a ostatnio z klimą :)16 a ma ok 60 tys. km.

Awatar użytkownika
vladimir
 
 
Posty: 122
Rejestracja: pn gru 27, 2004 3:18 pm
Lokalizacja: centre,lodz i okolice

Post autor: vladimir » wt lis 15, 2005 10:30 pm

A jest sens wywalic to 2.3 na 3.1 czy 3.8? Finansowy!
XJ90 ltd 4.0

Gaz 69M 2.2D (wspomnienie)
w poszukiwaniu k160 3.3d

Awatar użytkownika
JAREK Ż
Posty: 319
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 6:23 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: JAREK Ż » czw lis 17, 2005 4:18 pm

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=71772075
3,1 z Chevroleta


http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=71744699

2,3 z Pontiaca

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C633243

3,8 z Pontiaca (nie polecam mam ten silnik w aucie zwróć też uwagę na plastikowy kolektor dolotowy prostego gazu nie założysz :evil: )

Silniki Chevroleta i Pontiaca są na 95% identyczne ale musisz liczyć też koszt skrzyni bo one tylko z automatami współpracują 8)

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt lis 18, 2005 10:16 am

3.8 to najlepszy silnik do tego auta :)2
Pali tyle samo albo mniej :wink: niż 2.3 - ten z kolei trochę słaby jest

:D
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
JAREK Ż
Posty: 319
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 6:23 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: JAREK Ż » pt lis 18, 2005 10:34 am

techmark pisze:3.8 to najlepszy silnik do tego auta :)2
Pali tyle samo albo mniej :wink: niż 2.3 - ten z kolei trochę słaby jest

:D


:)1 Jak już pisałem mam taki silnik w Chevrolecie Lumina i z osiągów jestem zadowolony :P . Ale drażni mnie awaryjność tego silnika poza tym można mu założyć tylko sekwencyjny gaz (co tanie nie jest).

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt lis 18, 2005 11:03 am

JAREK Ż pisze:
techmark pisze:3.8 to najlepszy silnik do tego auta :)2
Pali tyle samo albo mniej :wink: niż 2.3 - ten z kolei trochę słaby jest

:D


:)1 Jak już pisałem mam taki silnik w Chevrolecie Lumina i z osiągów jestem zadowolony :P . Ale drażni mnie awaryjność tego silnika poza tym można mu założyć tylko sekwencyjny gaz (co tanie nie jest).
U mnie w rodzinie jeździ bezawaryjnie od 8lat i nic :)2

Pali to niedużo - bez gazu też da radę

:D
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
JAREK Ż
Posty: 319
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 6:23 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: JAREK Ż » pt lis 18, 2005 11:07 am

techmark pisze:
JAREK Ż pisze:
techmark pisze:3.8 to najlepszy silnik do tego auta :)2
Pali tyle samo albo mniej :wink: niż 2.3 - ten z kolei trochę słaby jest

:D


:)1 Jak już pisałem mam taki silnik w Chevrolecie Lumina i z osiągów jestem zadowolony :P . Ale drażni mnie awaryjność tego silnika poza tym można mu założyć tylko sekwencyjny gaz (co tanie nie jest).
U mnie w rodzinie jeździ bezawaryjnie od 8lat i nic :)2

Pali to niedużo - bez gazu też da radę

:D


To fajnie :)2 może ja mam poprostu jakiś pechowy egzemplarz :roll: bo cięgle są jakieś problemy z elektroniką :cry:

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt lis 18, 2005 11:18 am

A ile pali Twój ??

U nas wychodzi średnio 12l/100km :)2
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
JAREK Ż
Posty: 319
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 6:23 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: JAREK Ż » pt lis 18, 2005 11:24 am

W mieście potrafi nawet 18 potrafi łyknąć, na trasie na overdrivie to też ok 11-12. Jak dla mnie to za dużo przy dzisiejszych cenach dlatego chyba będzie gaz.

Awatar użytkownika
vladimir
 
 
Posty: 122
Rejestracja: pn gru 27, 2004 3:18 pm
Lokalizacja: centre,lodz i okolice

Post autor: vladimir » pt lis 18, 2005 11:58 am

Ten o którym piszę ma lpg włoskie i faktycznie mało palił do czasu az sie nie popsuł, bez rozbierania silnika nie wiadomo co poszło mozliwe że uszczelka pod głowica albo chłodzeni głowicy nawala (to podobno pada czesto w tym aucie).
Jesli możecie poradzic czy warto to sciągać zakładajac naprawe bądź wymiane silnika?
XJ90 ltd 4.0

Gaz 69M 2.2D (wspomnienie)
w poszukiwaniu k160 3.3d

Awatar użytkownika
JAREK Ż
Posty: 319
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 6:23 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: JAREK Ż » pt lis 18, 2005 12:08 pm

vladimir pisze:Ten o którym piszę ma lpg włoskie i faktycznie mało palił do czasu az sie nie popsuł, bez rozbierania silnika nie wiadomo co poszło mozliwe że uszczelka pod głowica albo chłodzeni głowicy nawala (to podobno pada czesto w tym aucie).
Jesli możecie poradzic czy warto to sciągać zakładajac naprawe bądź wymiane silnika?
Ciężko cos doradzić skoro nie wiesz na czym stoisz, może właściciel pozwoli rozebrać Ci silnik na miejscu wtedy będzie wszystko jasne. Jeżeli chodzi o wymianę silnika to ceny widziałeś ale musisz doliczyć cene skrzyni bo to 2,3 chodzi na manualu a silniki v6 niebyły łączone w tych autach z manualem.

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt lis 18, 2005 12:09 pm

Ja bym się na to nie pisał ale na szczęście to nie mi ktoś chce podarować to "cudo"

Jak chcesz takie autko to w Polsce za małą kasę kupić sprawne a ten "Twój" boję się że taniej Cię nie wyjdzie :-?

Druga sprawa że 2.3 jest do bani :)3
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości