Strona 1 z 1
pontiac TransSport 2.3 (lpg)
: wt lis 15, 2005 3:17 pm
autor: vladimir
Znajomy z włoch chce mi podarować ww. auto (cos mu padło, trzeba sciągac głowicę, nie opłaca mu sie robić).
auto jest z 96r z gazem.
Co prawda to amerykan

ale ja nic o nim niewiem- bo i skąd.
Moze ktos cos słyszal co tam nawala i czy opłaci sie to ciagnąć.
Auto serwisowane 200kkm przebiegu było by dobre bo mógłbym wysyłać ludzi do roboty we francji. (7 miejsc)
Obliczyłem ze koszty sciągnięcia rejestracji to 3-4k, no i jaszcze naprawa?
Jakby ktos takim jeżdził to prosze parę uwag.
: wt lis 15, 2005 3:25 pm
autor: bandzior
przyjemne autko do jazdy ale silniki 2,3 to porazka, silniki 3,8l fajnie chodza ale maja jakas wade bo obracaja panewki na wale, najlepszy moim zdaniem silnik to 3,1l wlasciwie bez wad i ladnie chodzi na gazie.pontiac 2,3l 94r z padnietym silnikiem stoi w wloclawku juz jakis czas za 4tys zl
: wt lis 15, 2005 3:46 pm
autor: wrc
moj ojciec mial biucka z motorem 3.8 mielismy go od nowosci zrobilismy 200000 i nic sie nie stalo duzo nie palil jak sie umialo z nim obchodzic nawet nie myslelismy o zakladaniu lpg
: wt lis 15, 2005 7:04 pm
autor: JAREK Ż
To fajne autko ale dość awaryjne

(mam na stanie 3,8 i ma nieziemskiego buta chociaż automat). Ciągle problemy z elektroniką

a ostatnio z klimą

a ma ok 60 tys. km.
: wt lis 15, 2005 10:30 pm
autor: vladimir
A jest sens wywalic to 2.3 na 3.1 czy 3.8? Finansowy!
: czw lis 17, 2005 4:18 pm
autor: JAREK Ż
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=71772075
3,1 z Chevroleta
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=71744699
2,3 z Pontiaca
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C633243
3,8 z Pontiaca (nie polecam mam ten silnik w aucie zwróć też uwagę na plastikowy kolektor dolotowy prostego gazu nie założysz

)
Silniki Chevroleta i Pontiaca są na 95% identyczne ale musisz liczyć też koszt skrzyni bo one tylko z automatami współpracują

: pt lis 18, 2005 10:16 am
autor: SławekXJ
3.8 to najlepszy silnik do tego auta
Pali tyle samo albo mniej

niż 2.3 - ten z kolei trochę słaby jest

: pt lis 18, 2005 10:34 am
autor: JAREK Ż
techmark pisze:3.8 to najlepszy silnik do tego auta
Pali tyle samo albo mniej

niż 2.3 - ten z kolei trochę słaby jest


Jak już pisałem mam taki silnik w Chevrolecie Lumina i z osiągów jestem zadowolony

. Ale drażni mnie awaryjność tego silnika poza tym można mu założyć tylko sekwencyjny gaz (co tanie nie jest).
: pt lis 18, 2005 11:03 am
autor: SławekXJ
JAREK Ż pisze:techmark pisze:3.8 to najlepszy silnik do tego auta
Pali tyle samo albo mniej

niż 2.3 - ten z kolei trochę słaby jest


Jak już pisałem mam taki silnik w Chevrolecie Lumina i z osiągów jestem zadowolony

. Ale drażni mnie awaryjność tego silnika poza tym można mu założyć tylko sekwencyjny gaz (co tanie nie jest).
U mnie w rodzinie jeździ bezawaryjnie od 8lat i nic
Pali to niedużo - bez gazu też da radę

: pt lis 18, 2005 11:07 am
autor: JAREK Ż
techmark pisze:JAREK Ż pisze:techmark pisze:3.8 to najlepszy silnik do tego auta
Pali tyle samo albo mniej

niż 2.3 - ten z kolei trochę słaby jest


Jak już pisałem mam taki silnik w Chevrolecie Lumina i z osiągów jestem zadowolony

. Ale drażni mnie awaryjność tego silnika poza tym można mu założyć tylko sekwencyjny gaz (co tanie nie jest).
U mnie w rodzinie jeździ bezawaryjnie od 8lat i nic
Pali to niedużo - bez gazu też da radę

To fajnie

może ja mam poprostu jakiś pechowy egzemplarz

bo cięgle są jakieś problemy z elektroniką

: pt lis 18, 2005 11:18 am
autor: SławekXJ
A ile pali Twój
U nas wychodzi średnio 12l/100km

: pt lis 18, 2005 11:24 am
autor: JAREK Ż
W mieście potrafi nawet 18 potrafi łyknąć, na trasie na overdrivie to też ok 11-12. Jak dla mnie to za dużo przy dzisiejszych cenach dlatego chyba będzie gaz.
: pt lis 18, 2005 11:58 am
autor: vladimir
Ten o którym piszę ma lpg włoskie i faktycznie mało palił do czasu az sie nie popsuł, bez rozbierania silnika nie wiadomo co poszło mozliwe że uszczelka pod głowica albo chłodzeni głowicy nawala (to podobno pada czesto w tym aucie).
Jesli możecie poradzic czy warto to sciągać zakładajac naprawe bądź wymiane silnika?
: pt lis 18, 2005 12:08 pm
autor: JAREK Ż
vladimir pisze:Ten o którym piszę ma lpg włoskie i faktycznie mało palił do czasu az sie nie popsuł, bez rozbierania silnika nie wiadomo co poszło mozliwe że uszczelka pod głowica albo chłodzeni głowicy nawala (to podobno pada czesto w tym aucie).
Jesli możecie poradzic czy warto to sciągać zakładajac naprawe bądź wymiane silnika?
Ciężko cos doradzić skoro nie wiesz na czym stoisz, może właściciel pozwoli rozebrać Ci silnik na miejscu wtedy będzie wszystko jasne. Jeżeli chodzi o wymianę silnika to ceny widziałeś ale musisz doliczyć cene skrzyni bo to 2,3 chodzi na manualu a silniki v6 niebyły łączone w tych autach z manualem.
: pt lis 18, 2005 12:09 pm
autor: SławekXJ
Ja bym się na to nie pisał ale na szczęście to nie mi ktoś chce podarować to "cudo"
Jak chcesz takie autko to w Polsce za małą kasę kupić sprawne a ten "Twój" boję się że taniej Cię nie wyjdzie
Druga sprawa że 2.3 jest do bani
