Fiat magnum- ale cudak!!
Moderator: Marcin-Kraków
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Fiat magnum- ale cudak!!
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=73041940
Cholera pierwszy raz widze i słysze o czymś takim wogóle! W necie prawie żadnych informacji o tym nie ma. Cóż to takiego jest? Ktoś coś o tym wie??
Cholera pierwszy raz widze i słysze o czymś takim wogóle! W necie prawie żadnych informacji o tym nie ma. Cóż to takiego jest? Ktoś coś o tym wie??
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Z częsciami to raczej problemu by nie było- np do 1100 millecento z lat 60tych pasuje sporo gratów od cienkasa- fiat chyba specjalnie się nie rozwinął
Ale cholera straszna ciekawostka- trafiłem na jakąś australijską stronę na której były fotki tego wynalazku, ale zero danych technicznych. Ta wajcha co wygląda jak od automatu to od napędów jest. Pełen bajer- nawet skóra!
Ciekawe czy coś takiego robi w terenie?? Spoko- nie zamierzam tego kupować! 



Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
hm...chyba cos podobnego jest produkowane,nazywa sie Laforza, http://www.laforza.com (aktualnie nie działa-przynajmniej u mnie
)

"Chcesz być zdrowy i bogaty, nie pij wódy-idź do chaty" - Dzieci Kapitana Klossa
Oj hyba nigdy nie widziałeś Fiata Compagnolaborman pisze:a może to jakaś wersja fiata co zwał się ,,companiola ''czy cóś - ze względu na rzadkość występowania -omijałbym to z daleka

To ni pachnie fiatem Uno kombi z Brazyli, oczywiście po mutacji.
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.
Alfa Romeo Sprint.
Magnum to nie Fiat, tylko zmota jakiejś małej firemki (zdaje się Fissore, dość znany we Włoszech nadwoziowiec, pełna nazwa auta - Ryton Fissore Magnum 4x4), z wykorzystaniem niektórych podzespołów fiatowskich. Jeśli coś więcej znajdę w archiwum, to zapodam 

Ostatnio zmieniony czw lis 24, 2005 10:58 am przez zu-tec, łącznie zmieniany 1 raz.
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów 

zu-tec pisze:Magnum to nie Fiat, tylko zmota jakiejś małej firemki (zdaje się Fissore, dość znany we Włoszech nadwoziowiec, pełna nazwa auta - Ryton Fissore Magnum 4x4), z wykorzystaniem niektórych podzespołów fiatowskich. Jeśli coś więcej znajdę w archiwum, to zapodam


Zgadza się
W reportażach prasowych z Turynu z lat 80 będzie.
Nie pamiętam, na czym było budowane, ale raczej mało z Fiata, bo to dosyc duże jest (Iveco?). No i poza Włochami chyba nie istnieje. Tez muszę poszukac.
No więc tak:
- nadwozie samonośne własnego pomysłu, wielkości +/- Range/Disco;
- przód niezależny na drążkach skrętnych;
- z tyłu oś sztywna na resorach piórowych;
- przód dołączany, skrzynia rozd. Borg Warner z solidną redukcją 2,74;
- silniki montowano różniaste, nawet szóstki BMW benzyna i diesel, ale najczęściej poczciwe VM
Wygląda na to, że auto wytwarzano małoseryjnie, ale dość regularnie od 1984 prawie do końca lat 90-tych, a i potem były jakieś reanimacje (wzmiankowana wyżej LaForza 2001-2002). Ostatnio w katalogach nie figurowało.

- nadwozie samonośne własnego pomysłu, wielkości +/- Range/Disco;
- przód niezależny na drążkach skrętnych;
- z tyłu oś sztywna na resorach piórowych;
- przód dołączany, skrzynia rozd. Borg Warner z solidną redukcją 2,74;
- silniki montowano różniaste, nawet szóstki BMW benzyna i diesel, ale najczęściej poczciwe VM

Wygląda na to, że auto wytwarzano małoseryjnie, ale dość regularnie od 1984 prawie do końca lat 90-tych, a i potem były jakieś reanimacje (wzmiankowana wyżej LaForza 2001-2002). Ostatnio w katalogach nie figurowało.


JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów 

-
-
- Posty: 946
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 6:35 pm
- Lokalizacja: Lublin
Zgadza się, pisali że podwozie na bazie Iveco. Tylko, że to było w 1984 - nie wiem czy Iveco robiło już wtedy wersje 4x4?Muchozol pisze:A mosty napedowe i reduktor, to nie czasem z Iveco ? Widzialem w DE wlasnie busy Iveco z napedem 4x4, a po kolach tego wynalazku na to chyba wyglada.
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów 

http://www.laforzafissore4x4.bravehost.com/
tez strona na temat - duzo zdjec. Niektóre całkiem ubłocone
tez strona na temat - duzo zdjec. Niektóre całkiem ubłocone

Trooper. Isuzu Trooper.
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
ostatnio widziałem takowego fiacika jak jechał sobie od warszawki w kierunku siedlec
był koloru zielonego i chyba na belgijskich :"jeszcze:" blachach
poruszał się nieśpiesznie
jechałem obok niego plaskaczem i wydawał mi się ten fiacik dość duży a la Honker "w sensie gabarytów"
poza tym to taki sobie
był koloru zielonego i chyba na belgijskich :"jeszcze:" blachach
poruszał się nieśpiesznie
jechałem obok niego plaskaczem i wydawał mi się ten fiacik dość duży a la Honker "w sensie gabarytów"
poza tym to taki sobie
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość