Strona 1 z 1

Lancia Delta HF Integrale

: wt lis 29, 2005 8:24 pm
autor: Bartas
Generalnie takie autko to rodzynek, ceny kosmiczne, jakość Fiata z lekką nutą kontroli jakości. Mogę kupić bardzo tanio model HF Turbo 1,6 z 1989 roku, bardzo dobra jednostka 1,6 Turbo-140KM i 195Nm i wmiarę z przyzwoitym apetytem na benzynkę(6,5/8,4/10), ale nestety wersja ta ma 4X2 :cry: pewnie dlatego tak mało pali, reszta jak w Integrale+ zawieszenie Koni. Ogólnie stan blach i techniczny dość dobry jak za ową cenę, jedynie turbo już domaga się regeneracji. Autko z rajchu, już w Polsce.
O legendzie tego auta nie muszę wspominać.
Czy ktoś miał wogóle jakąś Delte, inne modele podstawowe np: G.T.I.e?? Jakieś doświadczenia ?? Czy omijać wielkim łukiem według waszej oceny ?? Kasa oczywiście poniżej 2,000 zł
Jakiegoś smykacza na czarnym bym poczebował a nudnych szarych wozów nie znoszę :)3 Fakt że ta Delta może się okazać zestawem majsterkowicza jak każdy "wynalazek". Coś za coś w tej przyrodzie :)23 .

: wt lis 29, 2005 8:47 pm
autor: marcinsokol
integrale do normalnej ma sie tak jak rajdowka do cywila czyli nijak inne blahcy zawiecha . a wersja 1.6 to normalny sprzet czyli slaba zawiecha nie wytrzymuje polskich dziur blacha tez lubiaca ruda

: wt lis 29, 2005 9:06 pm
autor: Wiechu
no dokładnie.

Integrale to inna bajka.

to zaden rodzynek. Ritmo Abarth też mialo te silniki ( aczkolwiek jak w dobrym stanie, to przyjemność z jazdy duża).
Poza tym słabe skrzynie ,a zawias jeśli nawet sprawny, tu w tym wieku lubi wyjśc razem z kielichami :)21 .

Jeśli włożyć w auto serce i portfel, to fajny samochód. Tylko żeby mieć frajdę i móc bez strachu wykorzystywać jego możliwości, to pakiet startowy będzie dużo większy niż kwota zakupu.

: wt lis 29, 2005 9:10 pm
autor: Drako
znajomy ma taka integralke 16v 4x4 zriobna jako replike martini racing.
klatka kubly.
na koniec zabraklo mu troche kasy na zawiecho, ale auto jest wsprost genialnie piekne. mam zamontowane w G fotele ktore wycuiagnal z tego auta.

: wt lis 29, 2005 9:26 pm
autor: Bartas
Tak jak w temacie Integrale, to rodzynia + kaska na utrzymanko :)21 . Autko ładne jak za tą kaskę raczej odstąpie. Sprawdzaliśmy vin tej HF-ki i jest to wersja na rynek hamerykański z wtryskiem, i jak wszystkie intercooler też ma, Kolega ją łyknie, w końcu pracuje w ASO Fiata :)21 . Gdyby miało 4WD to bym zaryzykował. Wnętrze ma z Integrale, fotele,deska pełna wskaźników, kierownica i felgi też z Integrale. Co do zawieszeń to prawda, słabiutkie mają. Blacha zdrowa, auto było konserwowane w poprzednich rączkach i garażowane chyba bo blachy nie zgnite, nawet parch trudno znaleźć ale w końcu znalazłem w bagażniku rudą głęboko wżartą.

: śr lis 30, 2005 10:53 am
autor: Biga
Ja jezdzilem troche Integralka i zwykla HF'ka i to rozne auta. Zwykla jakos szybciej rdzewiala i zawiech slabszy. W obu przypadkach zmora jest elektryka.

W Integralce nie szlo z tym zrobic porzadku, czerwone kontrolki najczesciej pokazywaly rozmiar dziury przez ktora przejachalismy przed chwila :)21 Auto wymaga duzej dbalosci i czestych kontroli bo sie lubi rozkrecac :)21 doslownie :)21 ale jest kultowe :)2 Naped 4x4 z rozdzialem 50-50 wymaga duzych umiejetnosci jazdy :)21

: śr lis 30, 2005 11:01 am
autor: Dragunov
w Gliwicach pojawia sie (podobno) oryginalna nawet z naklejkami "martini" z epoki - wszystko ekstra poza cena 100 tys :)21

: śr lis 30, 2005 11:37 am
autor: JAREK Ż
Dragunov pisze:w Gliwicach pojawia sie (podobno) oryginalna nawet z naklejkami "martini" z epoki - wszystko ekstra poza cena 100 tys :)21


Tak stała (może jeszcze stoi :roll: ) i była piękna :)22 tylko cena :)16

Teraz jej miejsce na hali zajeło Ferrari :D

: śr lis 30, 2005 1:47 pm
autor: Drako
Dragunov pisze:w Gliwicach pojawia sie (podobno) oryginalna nawet z naklejkami "martini" z epoki - wszystko ekstra poza cena 100 tys :)21
to jest ta o ktorej ja pisalem :)21 stoi u znajomego w salonie samochodowym.
Cena 100tys wynika glownie z tego ze on nie chce sprzedac tego auta a ma duze problemy z kasa ( a to autko to taka zabawka , ktora dopieszczali przez ostatnie pare lat)
brakuje tam tylko dobrego zawiesznia i sportowych bajerow ( np. fotele ladne sparco a nie bimarco etc)
jak bede nastepnym razem to porobie fotki

: śr lis 30, 2005 1:50 pm
autor: Drako
to ferrari to szefa gliwickiego domu uciech :)21

widzialem jak go kiedys przywiezli rozwalonego - spadl deszcz, i sliska nawierzchnia sponiewierala go na dts.
niesamowicie wysokie koszty utrzymania sa tego auta np. sam przeglad to 2 tys ojro i tylko w salonie ferrari. NIewiarygodnie jak w takim aucie jest malo miejsca

: śr lis 30, 2005 2:24 pm
autor: mdeja
Drako pisze:to ferrari NIewiarygodnie jak w takim aucie jest malo miejsca
Niewiarygodnie piekny jest za to odgłos pracy silnika. U nas jeden kolo ma czerwoną Berlinettę F360 - głos jest fenomenalny - i to w całym zakresie, od pracy na luzie po diaboliczne wycie na wysokuch obrotach

: śr lis 30, 2005 6:54 pm
autor: Drako
dzwiek ferrari przy aston martinie czy maserati to poprostu pierdzenie.
Jak slysze te auta , to nawet nie widzac mam gesia skrorke.

: śr lis 30, 2005 10:36 pm
autor: Discotheque
Eee tam widzialem, w sieci specjalne generatory. Automatycznie wlacza sie po odpaleniu fury, potem na wyswietlaczu wybierasz jaka fure ma nasladowac dzwiek auta i potem np. Matiz zapiernicza po ulicach z dzwiekiem DB9 albo Maserati :)21

http://www.vroombox.com/

: śr lis 30, 2005 10:42 pm
autor: mdeja
Drako pisze:dzwiek ferrari przy aston martinie czy maserati to poprostu pierdzenie.
Jak slysze te auta , to nawet nie widzac mam gesia skrorke.
Wiesz dla mnie też Aston to NR 1 na świecie. Ale nie dane mi było go posłuchać jeszcze.... Ciekawe jak brzmi 650 konny Aston Vantage poprzedniej wersji (ten jeszcze na V8 z lampami od Sierki z tyłu :D )