nie do zajechania...

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

nie do zajechania...

Post autor: STAS » czw sty 19, 2006 1:42 am

poszukuję silnika nie do zajechania.
Wymagania jakie mu stawiam, to:
diesel minimum 2,5 (najlepiej TD)

Po prostu potrzeba mi silnika, na którym mógł bym wybrać się w dalsze zakątki świata i mnie nie zawiedzie, tylko to się liczy. Miło by było, gdyby był w miarę żwawy.
No i jeszcze taka kwestia, że muszę go skądś wykołować, więc musiało by to być w miarę dostępne.

Wszelki rady, aluzje i iluzje mile widziane :)
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » czw sty 19, 2006 1:50 am

jak nie do zajechania to wolnossacy a nie TD. najlepiej 240D z modelu W123, po dobrym remocie przebiegi 300tys to zaden problem. Tylko dynamika nie ta ;)
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » czw sty 19, 2006 7:05 am

toyotowy 2L, 2LT, 2LTII :) 500 tyś no problem, idioto odporne :)

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » czw sty 19, 2006 7:22 am

Mam takowy.... Z MB 124 3.0 TD
baaardzo wytrrzymałe silniki.
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
pavvel
Posty: 2342
Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
Lokalizacja: pod lasem
Kontaktowanie:

Post autor: pavvel » czw sty 19, 2006 9:44 am

to ja polecam z nissana RD28T :)21 nie no zartowalem :)23
Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał mąż,gdy rzucił młotkiem w kota,a trafił w żonę

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw sty 19, 2006 10:05 am

2.7 td, terrano I/II

prosty jak budowa cepa, stworzony do terenówki, odpowiedniej mocy, dośc tani już, duże przebiegi znosi bez problemów,
bez wad RD28T :)21
łoś też człowiek

wodzoo
Posty: 499
Rejestracja: pt maja 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Marki/Sochaczew

Post autor: wodzoo » czw sty 19, 2006 12:27 pm

pavvel pisze:to ja polecam z nissana RD28T :)21 nie no zartowalem :)23
A ja polecam RD28 bez T ,moze "wolniej myslacy" ale twardziel jest :)21
DII

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » czw sty 19, 2006 1:01 pm

3,3 d z K160 - silnik ten był też montowany do ciężarówek więc przebiegi rzędu 500tys też znosi, wół roboczy nie do zajechania i jeździ na byle gnojówce - wszelkiej maści kujawskie, czy inne nawet po frytkach :)2

Poza tym silnik toyoty 4,2 d ale to raczej rzadko dostępny i drogi.

Pozostaje 3,3d z patrola k160. Wejdź w dział nissana tam jest dużo o tym silniku - nie trzeba go reklamować.
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » czw sty 19, 2006 1:28 pm

woow, ale się silników wysypało :)2 dzięki wielkie!
Paszczak, ale z tym 4,2 to przesadziłeś :evil: To ma robić w muscelu a nie w ciągniku artyleryjskim 8)
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » czw sty 19, 2006 1:31 pm

a powiedzcie mi jeszcze, gdzie szukać silniów. Może znacie jakiś dobry kontakt w niemcowni, albo w polsce nie drogo... (z zaznaczeniem NIE DROGO :lol: )
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » czw sty 19, 2006 1:41 pm

hehe, te silniczki 2L, 2LT, 2LTII to w hiluxie pracują tak? Bo hilux to sam w sobie nie do zniszczenia. Nawet w TopGear-rze Klarkson nie mógł się z nią uporać :evil:
a w sumie to czym się od siebie różnią te trzy silniki? Chaos, możesz mi rozszyfrować te skróty?

Jeszcze to terrano 2,7 mi po głowie chodzi. To może być to...

A mercedesy, to wiem że one dobre są ale, jak by nie patrzył, to silnik od plaskacza 8)



wiem już tyle: 2L- dwa litry 8)
2LT- dwa litry turbo
2LTII- nie mam pojęcia :)
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » czw sty 19, 2006 3:18 pm

spoko tak napisałem, bo to dobry motor jest :)2

a co do tego 3,3 z nissana to jest też oczywiście wersja 3,3 TD o taką chyba Ci chodziło.
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » czw sty 19, 2006 3:32 pm

opaopa pisze: 2LTII- nie mam pojęcia :)
2 litry, turbo i 2 intercoolery :)21
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » czw sty 19, 2006 3:58 pm

uuuu, wodotryski :D

Okej, to wiem jakich silników szukać. Idźmy tym tropem dalej.
Do toyoty, to chyba części są mega drogie co? Wydaje mi się że eksploatacja nissana była by tańśza.

No i oczywiście, gdzie szukać silników?
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Post autor: Namdan » czw sty 19, 2006 4:10 pm

pavvel pisze:to ja polecam z nissana RD28T :)21 nie no zartowalem :)23
polecam s33 albo rd28 z patrola ale uzywany bez turbiny. ok 90 KM. Nie występuje problem głowicy a kultura pracy wciąż b.wysoka.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » czw sty 19, 2006 4:12 pm

wspomniane silnki od patrola 3,3 td i bez turbiny można spotkać czasem na tutejszej giełdzie poszperaj.
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
pavvel
Posty: 2342
Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
Lokalizacja: pod lasem
Kontaktowanie:

Post autor: pavvel » czw sty 19, 2006 7:34 pm

mozna sie popytac w ASO moze beda miec slbo sprowadza na zamowienie :)23
Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał mąż,gdy rzucił młotkiem w kota,a trafił w żonę

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw sty 19, 2006 8:03 pm

Wszystko między bajki włożyć NIE MA TAKIEGO SILNIKA !! !! !! każdy mozna zakatować przy odrobinie chęci i umiejętności :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » czw sty 19, 2006 8:19 pm

ale jest całę mnustwo silników, które mimo odpowiedniej eksploatacji padną.
A ja szukam silnika dla siebie, czyli będzie obsługiwany prawidłowo :)2

I wiecie co? chyba założę w miarę proste TD, ale na pewno nie więcej nią 3 litry. 2- 2,5 może 2,7 TD. To już będzie żwawe, a spalanie będzie przyzwoite...
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw sty 19, 2006 8:48 pm

Też polecałbym ten 3.3 TD, faktycznie nie do zajeb@nia. (choć wszystko da się zarżnąć) :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » czw sty 19, 2006 9:15 pm

opaopa pisze:ale jest całę mnustwo silników, które mimo odpowiedniej eksploatacji padną.
A ja szukam silnika dla siebie, czyli będzie obsługiwany prawidłowo :)2

I wiecie co? chyba założę w miarę proste TD, ale na pewno nie więcej nią 3 litry. 2- 2,5 może 2,7 TD. To już będzie żwawe, a spalanie będzie przyzwoite...
LR200/300tdi, ale to 5 tysiakow najmarniej.

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » czw sty 19, 2006 9:16 pm

opaopa pisze:


wiem już tyle: 2L- dwa litry 8)
2LT- dwa litry turbo
2LTII- nie mam pojęcia :)
wiec: pojemnosci maja 2.4-2446 o ile mnie pamiec nie zwodzi :)21
2L to 72KM i Nm/obr->115/2200 - wolnossacy
2LT- 86KM , 139/2400- z turbinką
2LT2- 90KM , 159/2400 tysz z turbinką

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » pt sty 20, 2006 12:17 am

w takim razie może 2,7 TD od nissana terrano I ?
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » pt sty 20, 2006 12:54 am

jak chcesz silnik nissana to kup ze 2-3 głowice przy okazji co by było na rotacje ---> 1 w aucie , 1 w serwisie, 1 w drodze z serwisu :P i tak w kółko :)21

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » pt sty 20, 2006 1:08 am

Panowie, zaraz się pogubię 8)
Popatrzyłem na giełdzie i istotnie te silniczki są, ale zarówno od Nissana jak i od Toyoty 4-5 tysiaczków trzeba szykować. Kurde, ja za to bym pięć musceli kupił :o Poszukam jeszcze innymi źródłami, nie przez internet.
LRa kiedyś też rozważałem, ale ktoś mi nawkręcał że LRy mają marne te silniki.
A co z tymi głowicami nissana? Jak chłopaki piszą że silniki żywotne, to chyba nie bujają.
A o japończykach to wszyscy wiedzą że to mało psotliwe auta, ale jak już się zepsuje to....
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości