Test Poloneza:)

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Test Poloneza:)

Post autor: Bartmann » pt sty 20, 2006 1:14 pm

http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt sty 20, 2006 2:20 pm

Clarkson pokpił sprawę. Znam wiele aut gorszych od Poloneza...
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
mql
 
 
Posty: 215
Rejestracja: śr sie 31, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: mql » pt sty 20, 2006 2:24 pm

Łobuz. :evil:
Gdyby widział warunki w jakich u nas działały fabryki, głupich decydentów i permanentny kryzys, to nie byłby taki madry.
A np. 16V jest cacy - kupa wozu za małą kasę.

Awatar użytkownika
harris
 
 
Posty: 198
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 6:31 am
Lokalizacja: GKA<->WH

Post autor: harris » pt sty 20, 2006 9:11 pm

mql pisze:Łobuz. :evil:
Gdyby widział warunki w jakich u nas działały fabryki, głupich decydentów i permanentny kryzys, to nie byłby taki madry.
A np. 16V jest cacy - kupa wozu za małą kasę.

on jest doopa nie mentor !!
ciekawe jakby wygladal angielski przemysl motoryzacyjny po 50 latach
komuny
nawet teraz nie jest potegą

Awatar użytkownika
mql
 
 
Posty: 215
Rejestracja: śr sie 31, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: mql » pt sty 20, 2006 9:48 pm

Oooops...
A przeciez 16V ma angielski silnik :oops:

W sumie mają podobnie jak u nas. Nic własnego, tylko montownie albo jakies filie.

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » pt sty 20, 2006 10:21 pm

taa, podobnie jak u nas, jasne.
a polonez, no coz, nie jest autem wysokich lotow. A ze nie maja litosci ? dla niektorych Jaguarow tez nie maja, i nadal jest to fajny program.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » sob sty 21, 2006 2:36 pm

było sherghan to już zapodał
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » sob sty 21, 2006 4:05 pm

ma racje.

a poza tym...
trzeba porownac poloneza do kazdej obsranej skody....
kiedys skody 105 czy favoritki byly rownie gowniane jak polonez.... tylko ze czesi sie rozwijaja( nowe sa poprostu super) a u nas... wypuscili pare lat temu poloneza kombi. zenada i wstyd.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » sob sty 21, 2006 4:16 pm

chcialem niesmialo zauwazyc,ze tam testuja model z poczatkow produkcji,a nie ostatnia wersje,wiec obiektywne to to nie jest w dzisiejszych czasach

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » sob sty 21, 2006 4:22 pm

Drako pisze: trzeba porownac poloneza do kazdej obsranej skody....
kiedys skody 105 czy favoritki byly rownie gowniane jak polonez.... tylko ze czesi sie rozwijaja( nowe sa poprostu super) a u nas... wypuscili pare lat temu poloneza kombi. zenada i wstyd.
Skoda to teraz z Czechami ma niewiele wspolnego... :roll:
a tym samym porownywanie jej (a de facto VW) z polska motoryzacja(ktora nie istnieje) jest nie na miejscu

a to juz jest totalny wypas
http://english.people.com.cn/200409/10/ ... 56646.html :)21
Obrazek

Awatar użytkownika
matys
 
 
Posty: 1196
Rejestracja: czw sty 12, 2006 2:32 am
Lokalizacja: Stawiguda/Olsztyn

Post autor: matys » sob sty 21, 2006 4:35 pm

a poldzerek i tak rulez :)
i szkoda ze zniszczyl taki fajny wozik :)
Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy

Awatar użytkownika
ndv
 
 
Posty: 111
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 1:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ndv » ndz sty 22, 2006 10:20 am

ciekawe jak by wyglądał w miejscu biednego poldziera jakiś golf z poczotka la 80 :roll: zakładam, że ciężko by było go rozpoznać :D
http://www.elltry2.republika.pl/as_cras ... index.html test poldka
A Koreańczyków za koniec produkcji Poloneza to powinni na arenę i ... :)3 :evil: :evil: :evil:

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » ndz sty 22, 2006 10:24 am

tylko ze golf sie troszewczke rozwinal ...a poldek. Nie mowie ze jest zlym autem, ale czemu nic z nim nie robili ?zmiany konstrukcyjne byly minimalne od tego co testowal clarkson. podalem przyklad skody, zeby poorownac rozwoj samochodow. polonez tez juz nie byl " polski "

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz sty 22, 2006 10:31 am

Hmm Golf z poczatku lat 80tych koleżko to był MK1, który szczególnie w wersji GTI technicznicznie i technologicznie miażdżył Poldzisława...:)
Natomiast pośród aut bloku wschodniego Poldek to był obiekt porządania...do dziś pamietam ja w czeskiej bajce (Arabella) nagrodą za odnalezienie pierścienia miał być nowy POLONEZ (to też moze nam powiedziec coś o ówczesnej motoryzacji w CZ).
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz sty 22, 2006 10:37 am

Drako pisze:tylko ze golf sie troszewczke rozwinal ...a poldek. Nie mowie ze jest zlym autem, ale czemu nic z nim nie robili ?zmiany konstrukcyjne byly minimalne od tego co testowal clarkson. podalem przyklad skody, zeby poorownac rozwoj samochodow. polonez tez juz nie byl " polski "
Czesi mimo, iż mistrzami designu wówczs nie byli to przyznać trzeba, że auta robili sami nasz szczyt to było rozwinięcie FIATA 125 w Poloneza. I w osobówkach oprócz Syreny i studyjnego Mikrusa nie mamy powodów do dumy.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » ndz sty 22, 2006 11:19 am

przeciez polonez to byl osobny projekt. i to wcale nie Polski ;)
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz sty 22, 2006 12:35 pm

Zdaje się Lancia to była.
Co by nie gadał-kiedyś to był RWPGowski szczyt.
Miałem dwa/prawie od nowości/ i obydwa żarła ruda w tempie strasznym.
Również mechanizmy nie były trwałe.
Pan C to również Maybacha potrafi z.jebać-tak zarabia pieniążki i trzeba patrzeć na to przez palce.

A swoją drogą,to w moim drugim poldku pierwszą rzeczą która padła /na amen/ po tygodniu był silnik. A n g i e l s k i:Rover 1.4 :)20 :)20
Gruchnął rozrząd tak,że tuleje cylindrowe popękały :)20
Owszem,konstrukcja Hondy,ale wykonawstwo wyspiarzy.
Więc:przyganiał kocioł garnkowi....
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » ndz sty 22, 2006 1:01 pm

Przeciętny polski mechanik zreperuje prawie każdego anglika, nie możne tego powiedziec o przeciętnym mechaniku angielskim i polskich wózkach...
I to chyba wszystko wyjaśnia...:)21

Ale program jest fajny !!
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
ndv
 
 
Posty: 111
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 1:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ndv » ndz sty 22, 2006 4:13 pm

Tia, polonez to był FIAT, gdzieś nawet byly zdjęcia prototypu z tabliczką FIAT. Ale za taką gotówkę jaką to chodziło pod koniec lat 90 to można było kupić jeno cienkiego albo tikacza. A po za tym ten tylny napęd :P

Awatar użytkownika
mql
 
 
Posty: 215
Rejestracja: śr sie 31, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: mql » pn sty 23, 2006 9:31 am

Angole chyba jednak maja podobnie - wszystko albo niemieckie (Rolls Royce, Bentley), albo Ford (Jaguar, Aston Martin, Land Rover) Rover - nie wiadomo, Leyland jako taki zniknął, Ford angielski nie ma nic do gadania, została tylko nazwa, Erf, Foden - Man

Burdel, jaki istniał w polskim przemysle chyba tłumaczy wszytsko, nie ma co zwalać na konstruktorów. Czesi tez dreptali w miejscu, dopóki nie dostali kopa od VW.

Awatar użytkownika
mql
 
 
Posty: 215
Rejestracja: śr sie 31, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: mql » pn sty 23, 2006 9:35 am

vandall1 pisze: Owszem,konstrukcja Hondy,ale wykonawstwo wyspiarzy.
Więc:przyganiał kocioł garnkowi....
Rover K16 to nie jest Honda. Oni mieli własna rodzine 1,4 1,6 i 2,0 o podobnej budowie. Zdaje mi się, że to wystartowało razem z Roverem 800 pod koniec lat 80. Tylko V6 był japoński.

Awatar użytkownika
ndv
 
 
Posty: 111
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 1:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ndv » pn sty 23, 2006 2:25 pm

na rozwój polskiej motoryzacji wpływ miały m.in. licencje. Terenowego Poloneza Analoga nie rozwijano, bo byłby konkurencją dle pseudoterenowych daewoo.
Zróbmy dejwo motors na złość. Kupmy jako społeczność forum FSO i bude od Poldziera Kombi postawimy na ramie jak Tieri Niwę, podbijemy rynek, kupimy GM i potem z wielkim hukiem ogłosimy bankructwo :D

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » pn sty 23, 2006 3:02 pm

test jak test... za cos mu zaplacili i musi teraz gadac o tym jakie to piekne i niezawodne auta z jaguarow czy astonow 8)
a co do wizji poldolota analoga i przejecia GM to calkiem mile perspektywy - szczegolnie ogloszenie upadlosci :)21
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
ndv
 
 
Posty: 111
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 1:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ndv » pn sty 23, 2006 7:21 pm

W końcu chodzi o zemste :) Kto upadłością wojuje-ten od upadłości ginie :D

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » wt sty 24, 2006 12:32 pm

wqrwia mnie takie bezmyślne niszczenie. Mam świadomość postępu technicznego i konieczności pozbywania się śmieci ale, aroganckiego spasionego Angola, z chęcią bym do Chin wysłał, gdzie resztę życia by przełaził na nóżkach ew. przejeździł na dachu jakiegoś autobusu, marząc o własnym rowerze. A polonezy w wersji wysyłanej na rynek angielski były naprawdę dobrze robione – z resztą widać – auta pochodzące z połowy lat 80 w nienajgorszym stanie, bez jakiś dramatycznej korozji. Na Polski rynek ta wersja (oczywiście z kierownica po lewej) trafiała głównie jako wersja „C” (taką literkę miał na tabliczce koło napisu POLONEZ 1500 no i prostokątne przednie lampy) zwany był tez obiegowo żebrakiem – ponieważ trafiał chyba wyłącznie w tzw. wersji zubożonej – nie miał bocznych listew, tylnej wycieraczki, obrotomierza itp., jako odpad eksportowy. Trzymał się świetnie – mój ociec miał bardzo długo takiego. Z resztą nawet dzisiaj widzę niekiedy w mieście chyba 2 takie jeżdżące, mimo iż ich młodsi dużo bracia dawno w brązowy pył się zamieniły. Dziwne ale kojarzę je chyba wyłącznie w kolorze pomarańczowym.
Co do polskiej motoryzacji to faktycznie nie ma się czym chwalić. Kultura techniczna południowych sąsiadów zawsze była dużo wyższa. Nie zrzynali jak – Rumuni od Francuzów, Polacy i Jugosłowianie od Włochów. No może Honker jest autonomiczną polską konstrukcją

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość