Test Poloneza:)
Moderator: Marcin-Kraków
Test Poloneza:)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
mql pisze:Łobuz.![]()
Gdyby widział warunki w jakich u nas działały fabryki, głupich decydentów i permanentny kryzys, to nie byłby taki madry.
A np. 16V jest cacy - kupa wozu za małą kasę.
on jest doopa nie mentor

ciekawe jakby wygladal angielski przemysl motoryzacyjny po 50 latach
komuny
nawet teraz nie jest potegą
Skoda to teraz z Czechami ma niewiele wspolnego...Drako pisze: trzeba porownac poloneza do kazdej obsranej skody....
kiedys skody 105 czy favoritki byly rownie gowniane jak polonez.... tylko ze czesi sie rozwijaja( nowe sa poprostu super) a u nas... wypuscili pare lat temu poloneza kombi. zenada i wstyd.

a tym samym porownywanie jej (a de facto VW) z polska motoryzacja(ktora nie istnieje) jest nie na miejscu
a to juz jest totalny wypas
http://english.people.com.cn/200409/10/ ... 56646.html


ciekawe jak by wyglądał w miejscu biednego poldziera jakiś golf z poczotka la 80
zakładam, że ciężko by było go rozpoznać
http://www.elltry2.republika.pl/as_cras ... index.html test poldka
A Koreańczyków za koniec produkcji Poloneza to powinni na arenę i ...



http://www.elltry2.republika.pl/as_cras ... index.html test poldka
A Koreańczyków za koniec produkcji Poloneza to powinni na arenę i ...




Hmm Golf z poczatku lat 80tych koleżko to był MK1, który szczególnie w wersji GTI technicznicznie i technologicznie miażdżył Poldzisława...
Natomiast pośród aut bloku wschodniego Poldek to był obiekt porządania...do dziś pamietam ja w czeskiej bajce (Arabella) nagrodą za odnalezienie pierścienia miał być nowy POLONEZ (to też moze nam powiedziec coś o ówczesnej motoryzacji w CZ).

Natomiast pośród aut bloku wschodniego Poldek to był obiekt porządania...do dziś pamietam ja w czeskiej bajce (Arabella) nagrodą za odnalezienie pierścienia miał być nowy POLONEZ (to też moze nam powiedziec coś o ówczesnej motoryzacji w CZ).
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Czesi mimo, iż mistrzami designu wówczs nie byli to przyznać trzeba, że auta robili sami nasz szczyt to było rozwinięcie FIATA 125 w Poloneza. I w osobówkach oprócz Syreny i studyjnego Mikrusa nie mamy powodów do dumy.Drako pisze:tylko ze golf sie troszewczke rozwinal ...a poldek. Nie mowie ze jest zlym autem, ale czemu nic z nim nie robili ?zmiany konstrukcyjne byly minimalne od tego co testowal clarkson. podalem przyklad skody, zeby poorownac rozwoj samochodow. polonez tez juz nie byl " polski "
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Zdaje się Lancia to była.
Co by nie gadał-kiedyś to był RWPGowski szczyt.
Miałem dwa/prawie od nowości/ i obydwa żarła ruda w tempie strasznym.
Również mechanizmy nie były trwałe.
Pan C to również Maybacha potrafi z.jebać-tak zarabia pieniążki i trzeba patrzeć na to przez palce.
A swoją drogą,to w moim drugim poldku pierwszą rzeczą która padła /na amen/ po tygodniu był silnik. A n g i e l s k i:Rover 1.4
Gruchnął rozrząd tak,że tuleje cylindrowe popękały
Owszem,konstrukcja Hondy,ale wykonawstwo wyspiarzy.
Więc:przyganiał kocioł garnkowi....
Co by nie gadał-kiedyś to był RWPGowski szczyt.
Miałem dwa/prawie od nowości/ i obydwa żarła ruda w tempie strasznym.
Również mechanizmy nie były trwałe.
Pan C to również Maybacha potrafi z.jebać-tak zarabia pieniążki i trzeba patrzeć na to przez palce.
A swoją drogą,to w moim drugim poldku pierwszą rzeczą która padła /na amen/ po tygodniu był silnik. A n g i e l s k i:Rover 1.4


Gruchnął rozrząd tak,że tuleje cylindrowe popękały

Owszem,konstrukcja Hondy,ale wykonawstwo wyspiarzy.
Więc:przyganiał kocioł garnkowi....
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Angole chyba jednak maja podobnie - wszystko albo niemieckie (Rolls Royce, Bentley), albo Ford (Jaguar, Aston Martin, Land Rover) Rover - nie wiadomo, Leyland jako taki zniknął, Ford angielski nie ma nic do gadania, została tylko nazwa, Erf, Foden - Man
Burdel, jaki istniał w polskim przemysle chyba tłumaczy wszytsko, nie ma co zwalać na konstruktorów. Czesi tez dreptali w miejscu, dopóki nie dostali kopa od VW.
Burdel, jaki istniał w polskim przemysle chyba tłumaczy wszytsko, nie ma co zwalać na konstruktorów. Czesi tez dreptali w miejscu, dopóki nie dostali kopa od VW.
na rozwój polskiej motoryzacji wpływ miały m.in. licencje. Terenowego Poloneza Analoga nie rozwijano, bo byłby konkurencją dle pseudoterenowych daewoo.
Zróbmy dejwo motors na złość. Kupmy jako społeczność forum FSO i bude od Poldziera Kombi postawimy na ramie jak Tieri Niwę, podbijemy rynek, kupimy GM i potem z wielkim hukiem ogłosimy bankructwo
Zróbmy dejwo motors na złość. Kupmy jako społeczność forum FSO i bude od Poldziera Kombi postawimy na ramie jak Tieri Niwę, podbijemy rynek, kupimy GM i potem z wielkim hukiem ogłosimy bankructwo

- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
test jak test... za cos mu zaplacili i musi teraz gadac o tym jakie to piekne i niezawodne auta z jaguarow czy astonow
a co do wizji poldolota analoga i przejecia GM to calkiem mile perspektywy - szczegolnie ogloszenie upadlosci

a co do wizji poldolota analoga i przejecia GM to calkiem mile perspektywy - szczegolnie ogloszenie upadlosci

Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
wqrwia mnie takie bezmyślne niszczenie. Mam świadomość postępu technicznego i konieczności pozbywania się śmieci ale, aroganckiego spasionego Angola, z chęcią bym do Chin wysłał, gdzie resztę życia by przełaził na nóżkach ew. przejeździł na dachu jakiegoś autobusu, marząc o własnym rowerze. A polonezy w wersji wysyłanej na rynek angielski były naprawdę dobrze robione – z resztą widać – auta pochodzące z połowy lat 80 w nienajgorszym stanie, bez jakiś dramatycznej korozji. Na Polski rynek ta wersja (oczywiście z kierownica po lewej) trafiała głównie jako wersja „C” (taką literkę miał na tabliczce koło napisu POLONEZ 1500 no i prostokątne przednie lampy) zwany był tez obiegowo żebrakiem – ponieważ trafiał chyba wyłącznie w tzw. wersji zubożonej – nie miał bocznych listew, tylnej wycieraczki, obrotomierza itp., jako odpad eksportowy. Trzymał się świetnie – mój ociec miał bardzo długo takiego. Z resztą nawet dzisiaj widzę niekiedy w mieście chyba 2 takie jeżdżące, mimo iż ich młodsi dużo bracia dawno w brązowy pył się zamieniły. Dziwne ale kojarzę je chyba wyłącznie w kolorze pomarańczowym.
Co do polskiej motoryzacji to faktycznie nie ma się czym chwalić. Kultura techniczna południowych sąsiadów zawsze była dużo wyższa. Nie zrzynali jak – Rumuni od Francuzów, Polacy i Jugosłowianie od Włochów. No może Honker jest autonomiczną polską konstrukcją
Co do polskiej motoryzacji to faktycznie nie ma się czym chwalić. Kultura techniczna południowych sąsiadów zawsze była dużo wyższa. Nie zrzynali jak – Rumuni od Francuzów, Polacy i Jugosłowianie od Włochów. No może Honker jest autonomiczną polską konstrukcją
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość