Strona 1 z 1
Co kupic do 2500 euro?? POMÓŻCIE!!
: ndz sty 29, 2006 7:07 pm
autor: paranoic_killer
Mam problem- chce kupic terenówkę i mam na to fundusze do 2500 euro. Wóz musi byc 5 drzwiowy i w dieslu!! Bedzie uzywany w 70% do jazdy po czarnym, a w 30% do jazdy w terenie- bez extremu. Na początku myslalem o patrolu- ale fundusze zbyt skromne. Potem padło na Mitsu Pajero, lub Troopera. Pominąlem jakiś interesujący model?? Poradźcie co brać?? Mitsu za tą kase może byc dosyc stare (87-89) no i troszkę sie boje o jego stan techniczny. Wiem ze pakiet startowy bedzie konieczny, ale nie chce żeby kosztował drugie tyle co samochód. Troopery są młodsze, ale powiedzcie mi jak jest z awaryjnością i dostępnością części w polsce?? Poradźcie i podsuńcie co jeszcze zakupić mogę!!
: ndz sty 29, 2006 8:14 pm
autor: pavvel
jak juz gdzies pisalem
uaz z andoria

: ndz sty 29, 2006 8:20 pm
autor: paranoic_killer
Uaza to ja mam! Tyle ze sprzedać musze... A po sprzedarzy uaza i plaskacza chce terenówkie kupić. Panowie radźta! Napiszta mi coś więcej o trooperze. Ma toto reduktor(głupie pytanie, ale naprawde nie wiem)? Jak z jazdą w terenie (lekkim)?? Pierwszym zakupem bedą mt-ki bez wzgledu na to co wybiore. Przede wszystkim- czy troopery bardzo awaryjne są (słyszałem o korbowodach w 2.8td, ale to chyba ta sama kwestia co głowice w patrolach i mitsu- poprostu kiedyś padnie, a kiedy to zalezy od farta i poprzednich użytkowników)?? I jak jest z dostępem części? Słyszałem ze troopki mają blokade tylnego mostu- prawda toto? Piszcie! I starajcie się zbytnio nie kasztanić!

: ndz sty 29, 2006 8:24 pm
autor: Zun
paranoic_killer pisze:Uaza to ja mam! Tyle ze sprzedać musze... A po sprzedarzy uaza i plaskacza chce terenówkie kupić. Panowie radźta! Napiszta mi coś więcej o trooperze. Ma toto reduktor(głupie pytanie, ale naprawde nie wiem)? Jak z jazdą w terenie (lekkim)?? Pierwszym zakupem bedą mt-ki bez wzgledu na to co wybiore. Przede wszystkim- czy troopery bardzo awaryjne są (słyszałem o korbowodach w 2.8td, ale to chyba ta sama kwestia co głowice w patrolach i mitsu- poprostu kiedyś padnie, a kiedy to zalezy od farta i poprzednich użytkowników)?? I jak jest z dostępem części? Słyszałem ze troopki mają blokade tylnego mostu- prawda toto? Piszcie! I starajcie się zbytnio nie kasztanić!

Z podpisu wyczuwam wielbiciela Pratchetta

: ndz sty 29, 2006 8:42 pm
autor: paranoic_killer
Raczej Pilipiuka!!

: ndz sty 29, 2006 8:43 pm
autor: vandall1
A se zajdz na forum isuzu.
Za 2.5 kE to cherokasa bym wolał...
A to w dieslu ma byc

?To niee.
Z Tropków to i tak nalepsza jest benzynka 2.6.
Może ten?
http://www.mobile.de/SIDyATI3sfxYxhLIJl ... 1195328245&
Zresztą reszte też przejrzyj.
: ndz sty 29, 2006 9:09 pm
autor: Eskapada
z dwojga złego wybrałbym 3 zło czyli Patrola K160 - ogulnie rzecz biorąc to sam wiesz ze za 10 tys zl cięzko bedzie coś dobrego kupic ale da sie ...
: ndz sty 29, 2006 9:28 pm
autor: Marek
Popieram pomysł, mój parchol (rocznik 82) wprawdzie kupiony w 2000 r. tyle mniej więcej kosztował (a ceny 160-tek nie poszły specjalnie w górę). Oprócz pakietu startowego łącznie ok. 1000 (płyny, klocki ham., paski etc) do tej chwili poza zwykłą eksploatacją włożyłem ok. 3 tys. (łącznie 5 łożysk, tarcza sprzęgła, kilka simmeringów, 1 komplet świec i cylinderek hamulcowy na tylne koło, wymiana akumulatorów, do tego lakier - znaczy sam materiał, pryskałem sam). Przejechałem w tym czasie ok. 190 tys. Może miałem fuksa, i trafiło mi się wyjątkowo dobrze utrzymane autko, ale bez wątpienia nie mam powodów do narzekań.
Pozdrawiam
: pn sty 30, 2006 12:06 am
autor: Paszczak
za taką kasę - czyli ok 2,5 tys euro to porozglądałbym się za nissanem terrano I. Ma oczywiście rame, ma oczywiście reduktor, ma dobry motor w dieslu 2,7 z turbiną, dużo wersji z dodatkami typu - elektryka, szyberdach, nawet klima. Bardzo fajny wygląd, oczywiście ograniczony do extremalnych przeróbek - drążko-wachaczowiec, ale opony do 32" wchodzą ponoć bez motania, za to 31" na luzie. Fajnie ma w środku, nie jest to isuzu - jest to po prostu NISSAN. Miejsca ma wystarczająco, wersja 3d i 5d jest tej samej długości, za to denetwujące są w 3d trójkątne okienka. Spokojnie można sobie zrobić w środku spanko. A jak będzie za gorąco to można uchylić tylnią szybę w bagażniku - naszczęście nie jest elektryczna jak w 4runnerze i nie ma z nią problemów. W standardzie masz oczywiście wspomaganie i LSD w tylnym moście.
Poza tym nadaje się na wyprawówkę a takie auta chyba Cię interesują

: pn sty 30, 2006 12:10 am
autor: Paszczak
: pn sty 30, 2006 12:21 am
autor: paranoic_killer
No dokładnie o to mi chodzi Paszczaku! Wyprawówke chciałbym zmotać, ale taką która mógłbym spokojnie jeździć na codzień po czarnym! Heh- no tak 2w1

Hmmm panowie rzucajcie propozycje- autko musi byc jak najmłodsze- 24 letni parchol lekko mnie przeraża!! Rocznik najlepiej 91-92. Troopery aż tak marną opinie mają czy co??

: pn sty 30, 2006 12:32 am
autor: Paszczak
No właśnie wyprawówki to świetny pomysł na off-raod.
z tąd też moja propozycja terrano I, poza właściwościami terenowymi w wyprawówce ważna też jest niezawodność i dostępność części.
Z taką kasę znajdziesz terrano w przedziale 91-94.
: pn sty 30, 2006 1:09 am
autor: neuro
paranoic_killer ... Miałem podobny do twojego dylemat.
Po tygodniach czytania, pytania, myślenia i takich tam - wybrałem Terrano I . Jeszcze nie kupiłem, ale zrobię to. Przy Twoim budżecie i potrzebach nic lepszego nie znajdziesz.