Jaki samochód za 20-25 tys. ??
Moderator: Marcin-Kraków
Jaki samochód za 20-25 tys. ??
Witam serdecznie,
Pragnę zacząć przygodę z off-roadem i jestem na etapie szukania samochodu. Chodzi mi raczej o samochód którym mógłbym jeździć na codzień, a czasem wybrać się na jakiś rajdzik lub wyprawę. Mam prośbę czy możecie coś zaproponować w granicach do 20-25tys.
pozdrawiam
Przemica
Pragnę zacząć przygodę z off-roadem i jestem na etapie szukania samochodu. Chodzi mi raczej o samochód którym mógłbym jeździć na codzień, a czasem wybrać się na jakiś rajdzik lub wyprawę. Mam prośbę czy możecie coś zaproponować w granicach do 20-25tys.
pozdrawiam
Przemica
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Ja bym proponował patrola gr (gdybym miał taką kase to już bym takim jeździł
). Jeżeli interesują cie wózki takie wygodniejsze na szosie i nadające się do jazdy w terenie to pajero II- dobry wóz i można stale 4x4 pomykać. Lub terrano II. Chcialbym mieć taki fundusz...

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
Tak sobie czytalem rozne fora i mam jeszcze pytanie: co myslicie o LR Discovery (2.5 diesel 1997r) ?
Patrol i Pajero to fajne furki ale za te pieniadze to dostane bardzo stare roczniki, a szczerze zalezy mi zeby nie bylo to cos strasznie starego.
Sportage jest w dobrej cenie ale jak widze raczej nikt jej nie doradza wiec chyb sobie daruje.
Patrol i Pajero to fajne furki ale za te pieniadze to dostane bardzo stare roczniki, a szczerze zalezy mi zeby nie bylo to cos strasznie starego.
Sportage jest w dobrej cenie ale jak widze raczej nikt jej nie doradza wiec chyb sobie daruje.
witaj
to jakie auto wybierzesz, zależy od Twoich gustów jedynie - nie ma złotej recepty na sukces - poczytaj, przeanalizuj - zadaj sobie pytanie "po co?" itd itd, wiele razy na forum było
i nie pędź tak za rocznikiem - jest jakiś powód dla którego kia z rocznika 2001 kosztuje tyle co nissan z rocznika 94
to jakie auto wybierzesz, zależy od Twoich gustów jedynie - nie ma złotej recepty na sukces - poczytaj, przeanalizuj - zadaj sobie pytanie "po co?" itd itd, wiele razy na forum było
i nie pędź tak za rocznikiem - jest jakiś powód dla którego kia z rocznika 2001 kosztuje tyle co nissan z rocznika 94
Dzieki za odpowiedzi,
tak sie zastanawiam , ze kia to raczej odpada, ale bardzo podoba mi sie discovery i sie tak zastanawiam czy to bylby dobry wybór .
Słyszalem różne opinie o LR i dobre i zle wiec mam dylemat.
Jak myslicie czy to dobry wybor. Mysle o roczniku 95-97 2.5 diesel ale , to zalezy ile kaski uzbieram.
tak sie zastanawiam , ze kia to raczej odpada, ale bardzo podoba mi sie discovery i sie tak zastanawiam czy to bylby dobry wybór .
Słyszalem różne opinie o LR i dobre i zle wiec mam dylemat.
Jak myslicie czy to dobry wybor. Mysle o roczniku 95-97 2.5 diesel ale , to zalezy ile kaski uzbieram.
po lewej skrajnej stronie jest JEEP i przepaść a po prawej skrajnej stronie jest LAND ROVER i przepaść a po środku TOYOTA NISSAN MITUSBISHI MERCEDESSławekXJ pisze:Prawda zawsze leży na przeciwległych końcachBartas pisze:prawda jest po środkuprzemica pisze:Słyszalem różne opinie o LR i dobre i zle wiec mam dylemat.

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Landki jeżdżą, moj Jeep też - nawet go teraz w robocie przez okno widzeEskapada pisze: po lewej skrajnej stronie jest JEEP i przepaść a po prawej skrajnej stronie jest LAND ROVER i przepaść a po środku TOYOTA NISSAN MITUSBISHI MERCEDES



Coś ta przepaść nie tam jest gdzie trzeba...

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
WNR ..zdziwisz sie soonSławekXJ pisze:Landki jeżdżą, moj Jeep też - nawet go teraz w robocie przez okno widzeEskapada pisze: po lewej skrajnej stronie jest JEEP i przepaść a po prawej skrajnej stronie jest LAND ROVER i przepaść a po środku TOYOTA NISSAN MITUSBISHI MERCEDESa gdzie Twoje Pajero
![]()
Coś ta przepaść nie tam jest gdzie trzeba...

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Przede wszystkim popatrz na:
1. czy chcesz katowac w terenie czy 50/50-teren/szosa; jak w teren to sprzety "nie gniotsa nie łamiotsa" typu patrol, landryna, samuraj, starsze pajero, wrangler (?); jak 50/50 to bardziej cywlizowane: pajero, disco, monetery, szeroki; jak okazjonalnie w teren: vitara itp (ja bym nie siadał w sportage czy crv....)
ale zrobilem klasyfikacje, chyba mnie niektórzy powieszą....
2. dostepność i CENĘ części zamiennych
3. czy ktos (mechanik) w okolicy zna (naprawiał, klienci są zadowoleni) ten typ wozu
4. popytaj co w których wozach najczęściej sie psuje, skalkuluj koszty napraw
5. jak masz rodzinke/zamierzasz założyć (więcej niż 3 osoby) i bedzie wóz sluzył też do wyjazdów rodzinnych - kupuj długie wersje
6. jak dla mnie: im mniej elektroniki sterującej jazdą tym bardziej niezawodny wóz (łatwiej naprawić na odludziu bez specjalistycznego sprzętu)
7. nie pytaj innych co by kupili bo "każdy swój ogonek chwali"... co najwyżej popatrz punkt 4
8. patrz co Ci sie optycznie podoba (sylwetka)
I tak Ci gwarantuje, że człowiek uczy się na swoich błedach i szybkości czyszczenia "potfela"...
Pozdrawiam i zycze udanego wyboru
PYTON
1. czy chcesz katowac w terenie czy 50/50-teren/szosa; jak w teren to sprzety "nie gniotsa nie łamiotsa" typu patrol, landryna, samuraj, starsze pajero, wrangler (?); jak 50/50 to bardziej cywlizowane: pajero, disco, monetery, szeroki; jak okazjonalnie w teren: vitara itp (ja bym nie siadał w sportage czy crv....)

2. dostepność i CENĘ części zamiennych
3. czy ktos (mechanik) w okolicy zna (naprawiał, klienci są zadowoleni) ten typ wozu
4. popytaj co w których wozach najczęściej sie psuje, skalkuluj koszty napraw
5. jak masz rodzinke/zamierzasz założyć (więcej niż 3 osoby) i bedzie wóz sluzył też do wyjazdów rodzinnych - kupuj długie wersje
6. jak dla mnie: im mniej elektroniki sterującej jazdą tym bardziej niezawodny wóz (łatwiej naprawić na odludziu bez specjalistycznego sprzętu)
7. nie pytaj innych co by kupili bo "każdy swój ogonek chwali"... co najwyżej popatrz punkt 4
8. patrz co Ci sie optycznie podoba (sylwetka)
I tak Ci gwarantuje, że człowiek uczy się na swoich błedach i szybkości czyszczenia "potfela"...
Pozdrawiam i zycze udanego wyboru
PYTON
Pathfinder hula po szosach i bezszosach.... 

...albo popgadaj z leśnikami, którzy otrzymali te samochody do normalnej swojej pracy...ale chyba termin "normalna praca lesników" w umysłach tych co im dawali te wozy oznaczał: podjechac od Dyrekcji do dyrekcji asfaltem, ewentualnie drogą szutrową do lesnika...NIGDY w teren!!! nigdy do lasu!!!
PYTON

PYTON
Pathfinder hula po szosach i bezszosach.... 

Ja już strugam osinowy kołekpyton pisze:Przede wszystkim popatrz na:
1. czy chcesz katowac w terenie czy 50/50-teren/szosa; jak w teren to sprzety "nie gniotsa nie łamiotsa" typu patrol, landryna, samuraj, starsze pajero, wrangler (?); jak 50/50 to bardziej cywlizowane: pajero, disco, monetery, szeroki; jak okazjonalnie w teren: vitara itp (ja bym nie siadał w sportage czy crv....)
ale zrobilem klasyfikacje, chyba mnie niektórzy powieszą....
PYTON
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
ja tam jestem za lr disco
chociaz troche za malo kolega napisale o sso mu chodzi? tak konkretniej...
a jak sie kupuje uzywane auto, ktore tak czy siak bedzie wymagalo nakladow to wg. mnie nie ma co patrzec na rok tylko i wylacznie i lepiej kupic cos starszego ale pakiet startowy zafundowac
chociaz ja sie nie znam....

chociaz troche za malo kolega napisale o sso mu chodzi? tak konkretniej...
a jak sie kupuje uzywane auto, ktore tak czy siak bedzie wymagalo nakladow to wg. mnie nie ma co patrzec na rok tylko i wylacznie i lepiej kupic cos starszego ale pakiet startowy zafundowac
chociaz ja sie nie znam....
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość