Gargamel
Moderator: Marcin-Kraków
Gargamel
Myślę o skleceniu jakiegoś Gargamela, przede wszystkim do ciężkiego ofrołdu. Chciałbym, by był stosunkowo nieduży, lekki i zwinny. No i oczywiście z kopem. Co z czym klecić by było rozsądnie? Lepiej 3mać się jakiejś fabrycznej bazy (np. rama i zawiechy od Samuraia), czy zupełną zmotę robić? Chodziło mi po głowie coś takiego: dobry dieselek do 2l, przeniesienie napedu od lekkiego subaru (Justy, Suza Swift 4x4) odwrócone tył na przód (silnik z tyłu), zwolnice od LUAZa, klatka w postaci dwóch pałąków z rur i kilka blach alu na nadwozie, by dało się to przepchnąć przez rejestrację.
krótkie kanciaste Pajero 2,5TD -było, ale się skończyło
Re: Gargamel
Tak to tylko w erze Panu dopasująbyczy pisze:Myślę o skleceniu jakiegoś Gargamela, przede wszystkim do ciężkiego ofrołdu. Chciałbym, by był stosunkowo nieduży, lekki i zwinny. No i oczywiście z kopem.....

"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
pomysl dobry ale na pomnik, ktory bedzie tylko i wylacznie ozdabial ogrodek i robil ewentualnie za skalniaczek, bo w teren takim czyms to ani rusz 
poszukaj na necie jakis fajnych zmot i zobacz z czego sa zrobione, a potem wez sie za budowe

poszukaj na necie jakis fajnych zmot i zobacz z czego sa zrobione, a potem wez sie za budowe

Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
A jak będzie robiłleszek pisze:gargamela powiadasz
myśle że pomysł masz całkiem do dupy bo ni jak się ma hasło ciężki teren do części które wymieniłeś i silnika na dupie.

I nie dacie się rozwinąć i popróbować

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Dobre znaczy tanie?? Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie
Gieneralnie to ja bym na twoim miejscu zrobił zmote ze standardowego samuraja- pofiluj na necie- sporo fajnych pomysłów można znaleźć, a i koledzy upalający tego małego ryża zapewne się podzielą wiedzą 


Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
- heniu w berecie
-
- Posty: 916
- Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Ty się nie liczyszheniu w berecie pisze:teee mentor mlodych talentowklucz13 pisze:Edisonem to nie zostanieszleszek pisze:rozwijać to sobie możesz papier w kiblu,
a popróbować to se można dobre wino a nie składać pomniki

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- heniu w berecie
-
- Posty: 916
- Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
- heniu w berecie
-
- Posty: 916
- Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
- heniu w berecie
-
- Posty: 916
- Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Najlepsze są pojazdy z silnikiem umieszczonym centralnie. To może silnik ze skrzynią od przednionapędowca obrócić o 90 stopni, umieścić centralnie, tak, by półośki robiły za wały i nimi napędzić dwa napędy. Na przód i na tył zastosować identyczne układy wzięte z tyłu jakichś 4x4. Kierunki obrotów zgadzają się, więc zadnych dyfrów nie trzeba odwracać. w ten sposób można uzyskać 4x4 z centralnie umieszczonym silnikiem (wzdłużnie) i niezależnym zawieszeniem wszystkich kół. Dyfry na przód i tył można wziąć z wiskozami (są takie). Jedyny problem, to brak możliwości zablokowania centralnego dyfra (nie znam żadnego przednionapędowca, który miałby taką blokadę).
Realne?
PS. A może miejsce dla kierowcy zamontować na silniku i będzie hiperquad?
Realne?
PS. A może miejsce dla kierowcy zamontować na silniku i będzie hiperquad?
krótkie kanciaste Pajero 2,5TD -było, ale się skończyło
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
A jak obrócisz o 180 to nawet fotela nie trza siądziesz okrakiem na skrzyni biegów a blok bedzie robić za oparciebyczy pisze:Najlepsze są pojazdy z silnikiem umieszczonym centralnie. To może silnik ze skrzynią od przednionapędowca obrócić o 90 stopni, umieścić centralnie, tak, by półośki robiły za wały i nimi napędzić dwa napędy. Na przód i na tył zastosować identyczne układy wzięte z tyłu jakichś 4x4. Kierunki obrotów zgadzają się, więc zadnych dyfrów nie trzeba odwracać. w ten sposób można uzyskać 4x4 z centralnie umieszczonym silnikiem (wzdłużnie) i niezależnym zawieszeniem wszystkich kół. Dyfry na przód i tył można wziąć z wiskozami (są takie). Jedyny problem, to brak możliwości zablokowania centralnego dyfra (nie znam żadnego przednionapędowca, który miałby taką blokadę).
Realne?
PS. A może miejsce dla kierowcy zamontować na silniku i będzie hiperquad?
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości