mialem 2.8 v6 petrol ale:
1- silniczek zero problemow , przy przebiegu 190 kkm do wymiany poszly popychacze hyd. ,trzeba zwrocic uwage na pasek wielokrotny , pekl mi 2 razy przy przebiegu ok 45kkm (napedza wszystko) pasek rozrzadu przy zerwaniu robi ogromne spustoszenie (kumplowi pekl ) ogolnie silnik bardzo elastyczny i godny polecenia
2-w chwili kasacjii mialem 290 kkm i zadnych problemow z napedem , dobra rada , jednakowy bierznik na 4 kolach , w zakrety wchodzi neutralnie nawet przy duzych predkosciach (ostatni zakret sie nieudal ) zle reaguje na zmiane nawierzchni na zakrecie , ogolnie bardzo wytrzymaly i bezusterkowy
3-jedyny problem to tuleje przednich wachaczy , trzeba wymieniac caly wachacz (aluminium) co ok 80-100kkm i korozja wtyczek el. w komorze silnika
reasumujac bralbym bez zastanowienia , swietny , duzy i bardzo komfortowy samochod , unikaj modeli z GPS , szybko sie psuje i komp. glowny wariuje

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..