duzy fiat o mocy 195 KM
Moderator: Marcin-Kraków
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
duzy fiat o mocy 195 KM
dzisiaj grzebiac po necie znalazlem taki oto artykul o duzym fiacie:
http://motoryzacja.interia.pl/samochody ... 857528,415
http://motoryzacja.interia.pl/samochody ... 857528,415
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
oj to była rakietapiotr oskwarek pisze:a pamiętacie poloneza robionego na bazie lancii stratos
to była rakieta

- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
poldolot bublewicza byl jak na tamte czasy zajebistyJackY61 pisze:a mnie sie ogolnie duze fiaty bardzo podobaja. Maja ladna linie. Jakby dobrze takiego odpicowac, to jezdzilbym tym na codzien.
Na targach samochodowych w poznaniu dawno temu byl pokazany polonez bublewicza. To byla rakieta haha


Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
- JackY61
- Posty: 1558
- Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
- Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
- Kontaktowanie:
jaki bajer...Kojot pisze:oj to była rakietapiotr oskwarek pisze:a pamiętacie poloneza robionego na bazie lancii stratos
to była rakietatu troszkę o nim http://www.polskie-auta.pl/index.php?cel=polonez
http://www.polskie-auta.pl/galeria.php? ... z%20Analog
normalnie polonez x-country
- Najmłodszy_Gazowiec
- Posty: 374
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
- Lokalizacja: Karczew
www.stratopolonez.plpiotr oskwarek pisze:a pamiêtacie poloneza robionego na bazie lancii stratos
to by³a rakieta
a gdzie¶ mia³em filmik jak ten poldek ¶ciga³ siê w³asnie z du¿ym fiatem;)
Gaz 69
ja miałem kiedyś gaza 69 z 130 konnym silnikiem .............i co z tego - licznik zamykał przy połowie otwartej przepustnicy - potem kluczył po drodze , i niesposób było go zatrzymać . nie wspomnę o ukręconych mostach , wałach , i całej reszcie .............fiat i 200 koni - !!???!!!- 230 km/h!!??!! na resorach , z dziwnym zawieszeniem z przodu które nie trzymało geometri zaraz po wyjeżdzie z fabryki , z wiecznie zapieczonymi hamulcami i luzie na kierownicy !!??!! no chyba że z fiata była tylko buda .
- Najmłodszy_Gazowiec
- Posty: 374
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
- Lokalizacja: Karczew
po pierwsze resory o niczym nie ¶wiadcz± corvette jeszcze przedostatni model mia³ z tylu resory:) a po drugie w przypadku poloneza to tam jest buda tylko poloneza silnik ferrari a podzesop³y napedowe/zawieszenie lancii stratos. co do Fiata nie wiem, ale napewno zrobili je tak ¿eby nie wozi³o go na wszystkie strony. Wbrew pozorom nasze wersje rajdowe wcale nie by³y takie z³e,
Gaz 69
- JackY61
- Posty: 1558
- Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
- Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
- Kontaktowanie:
eee, nie czujesz klimatu... pewnie, ze estiaja z tego nie zrobisz, ale nie o to chodzi...borman pisze:ja miałem kiedyś gaza 69 z 130 konnym silnikiem .............i co z tego - licznik zamykał przy połowie otwartej przepustnicy - potem kluczył po drodze , i niesposób było go zatrzymać . nie wspomnę o ukręconych mostach , wałach , i całej reszcie .............fiat i 200 koni -???!!!- 230 km/h!!??!! na resorach , z dziwnym zawieszeniem z przodu które nie trzymało geometri zaraz po wyjeżdzie z fabryki , z wiecznie zapieczonymi hamulcami i luzie na kierownicy
??!! no chyba że z fiata była tylko buda .
- JackY61
- Posty: 1558
- Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
- Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
- Kontaktowanie:
tesc mial dwa fiaty 125p. Jeden wogole nie chodzilborman pisze:pracowałem kiedyś w ,,polmozbycie '' (w czasach świetności polonezów - 125 nie były wtedy rzadkością )- i może dlatego nie czuje ,,klimatu''.................a do dyskusji włączyłem się bo myślałem że rzecz dotyczy orginalnego silnika 125p z którego wyciśnięto tyle mocy .

fiaty poznych serii i polonezy niestety byly podatne na "poniedzialkowe zmiany"... albo trafiales dobrze zrobiony egzemplarz, albo szit. Nawet w starym "Motorze" redaktor na testach poloneza napisal " trafil nam sie wyjatkowo dobrze zmontowany egzemplarz i w trakcie testow zadna czesc nie wymagala dokrecania lub wymiany " 
Fiat 125 sprzed 1979 mnie sie wciaz marzy

Fiat 125 sprzed 1979 mnie sie wciaz marzy

Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości