Potrzebna skrz. rozdzielcza do SUVa - co radzicie?
Moderator: Marcin-Kraków
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Potrzebna skrz. rozdzielcza do SUVa - co radzicie?
Moze byc bez reduktora, oddzielnie od skrzyni biegow, do klasycznego ukladu napedowego (Opel Omega).
Cos jak Dangel zrobil na Peugocie 504.
Prosze o wsparcie.
Cos jak Dangel zrobil na Peugocie 504.
Prosze o wsparcie.
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Dzieki za odzew.RR V8 pisze:jak maly silnik to suzuka, jak wiekszy to z patrol ale wielki jest i jak motasz do osobowki to raczej go niewsadzisz, niva ma staly naped na 4, pozostale dopinany przod, pozdrowionka
Silnik ma byc 3,0 270 Nm a wiec suza odpada.
Mam reduktor GR i wiem, ze jest wielki.
Jestem najblizej NP242 Jeepa, ale sprawa wciaz otwarta.
Pozdr.
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Tak, wiem. Chodzi mi konkretnie o Opla Omege B. Przod pozostanie niezalezny z dyfrem tylnym Omegi. Tam sa i tak cale sanki do przerobienia wiec na razie wszystko jedno z ktorej strony jest wyjscie przedniego walu.tak ale suzuki, nissan i niva ma wyjscie przedniego walu z prawej strony a jeep ma z lewej - musisz wziasc poprawke na to jakie mosty bedziesz zakladal
Znam ten temat. Za duzo motania.A może sierra 4x4 skoro bez reduktora Np z 2.9 V6 lub 2.0 Cosworth
Ostatecznie moge dobrac cos od Frontery (mialy wspolne silniki z Omega) chocby dlatego pozostac w GM ale wolalbym niezalezny rozdzielacz.
Myslalem, ze jest takowy z furgonetki moze lub dostawczaka jakiegos?
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Wyjście wału ma po lewej czy prawej stronie ?
Zapewne po prawej jak wspominałeś o reduktorze od Patrola - on jest monstrualny
Doskonały pomysł z NP242 - tylko zorganizuj sobie wałek wyjściowy ze skrzyni i dorób Flanszę a będziesz miał normalny reduktor zewnętrzny. Mam skrzynię i reduktor od Isuzu 3.0 - wyjście na prawą ale go nie rozbierałem jeszcze i nie wiem czy da się go oddzielić od skrzyni.
Fajny, mały jest od Honkera ale trwałość
Zapewne po prawej jak wspominałeś o reduktorze od Patrola - on jest monstrualny

Fajny, mały jest od Honkera ale trwałość

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości