reno megane - problemy z odpalaniem

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

reno megane - problemy z odpalaniem

Post autor: czarny bielsko » śr maja 16, 2007 6:08 pm

Kolega jest (nie)szczesliwym posiadaczem reno megane - ten wczesniejszy model - i ma problemy z odpalaniem. Silnik benzyna z instalacja gazowa. Juz wymienial elektryke w aucie i akumulator, ale auto nie chce odpalac. Objawy sa nastepujace: wsiada, przekreca kluczykiem stacyjke i kreci, rozrusznik kreci caly czas, ale nie odpala. Musi kilka razy przekrecic kluczyk tak, zeby calkowicie wylaczyc auto i znowu stara sie odpalic. Operacje powtarza tak z 7 - 8 razy (to taka srednia) i dopiero auto odpala i moze jechac. jak juz raz odpali to pozniej moze go zgasic i zapalic znowu na styk. Jednak jak auto postoi kilka godzin na parkingu to problem z odpalaniem pojawia sie znowu. Mial ktos juz podobny problem albo wie ktos gdzie szukac przyczyny?
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » śr maja 16, 2007 7:09 pm

po pierwsze czy samochod pali na benzynie? czy i na gazie i na benzynie nie odpala? czy jak sie rozgrzeje to pracuje na benzynie? jaka ma instalacjew gazowa? Problemme jest prawdopodobnie moduł sterujacy, albo skład mieszanki trudno to tak na odległosc ustalic
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » śr maja 16, 2007 8:44 pm

pali na benzynie, ale musi go troche pokrecic... jak z gazem to nie wiem - od okolo 3 miesiecy jezdzi tylko i wylacznie na benzynie. Co do instalacji to sie dopytam jaka ma zrobiona.
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » śr maja 16, 2007 8:56 pm

Padla pompa paliwa ? Tak jakos wyglada jakby z paliwkiem problemy byly.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » śr maja 16, 2007 9:45 pm

Albo problemy z immobiliserem. Straszny to badziew w tych megankach. :)3

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » śr maja 16, 2007 9:47 pm

Jak dla mnie to zapadnięte gniazda zaworowe, zauważcie że jak jest już ciepły to pali na tyk
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » czw maja 17, 2007 9:07 am

jak rano przeczytalem Wasze propozycje, to myslalem, ze Gebels podsunal rozwiazanie, ale jednak sprawa wyglada troszke inaczej... otoz dzisiaj sie dowiedzialem, ze wczoraj na swiatlach meganka zgasla i choc juz silnik byl rozgrzany to nie chciala zapalic. Podobno tylko rozrusznik krecil, a zadnej reakcji, tak przez dluzszy czas... dopiero po dluzszej chwili zaskoczyl, ale teraz co ciekawe, zeby odpalil kolega musial go lekko popchnac, tak gdzies 1 metr do przodu i wtedy dopiero zaskoczyl. Dzisiaj rano przepychanie fury tez pomoglo przy odpalaniu... co to moze byc?
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » czw maja 17, 2007 1:18 pm

bendix zazebia na koło? krci sam rozrusznik czy porusza tez tłoki? bo jezeli wymaga pchniecia to tak jak by elektrowłacznik nie zapinał ale tak jak juz mówiłem tak z opisu to ciezko cos wymyslec
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » czw maja 17, 2007 3:24 pm

1- sprawdz czy jest iskra
2- sprawdz czy dochodzi paliwo
3- czujnik temperatury (jak nie chce rano zapalić )
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » czw maja 17, 2007 5:09 pm

selim pisze:3- czujnik temperatury (jak nie chce rano zapalić )
no wlasnie tutaj jest roznie - meganka nie chce odpalic jak dluzej postoi - niekoniecznie to musi byc rano... wystarczy, ze postoi tak z 3 godziny i problem z odpalaniem sie pojawia...
iskre dostaje.
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
andrzej300
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn mar 19, 2007 3:59 pm
Lokalizacja: Beskidy

Post autor: andrzej300 » czw maja 17, 2007 7:56 pm

meganka ma taki głupi immobiliser że jak zgasisz i postoi nieodpalana to potem trzeba zamknąć pilotem (strzelając z kluczyka w okolice lusterka) otworzyć (powtarzając) i już można palić.
już ... już.... prawie jest...

Awatar użytkownika
tszewc
Posty: 495
Rejestracja: sob sie 06, 2005 3:04 pm
Lokalizacja: Zamość

Post autor: tszewc » pt maja 18, 2007 12:07 am

U mnie w służbowym clio immo wycinał takie numery że już miałem go wyrzucić.
Pomogło wyjęcie nadajnika centralnego zamka z kluczyka ;)
Samurai2 - on gada!

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » pt maja 18, 2007 5:47 pm

nie ma immobilizera, wiec ta opcja odpada...
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » sob maja 19, 2007 7:07 am

Niech spróbuje jadąc na gazie , gdy będzie dojeżdzał do miejsca postoju powiedzmy 200 m przełączy na benzyne , miałem podobny problem w punto i w ten sposób dało się bez problemu rano zapalić :D
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » sob maja 19, 2007 1:55 pm

juz od 3 miesiecy nie jezdzi na gazie, tylko leje caly czas benzynke...
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
andrzej300
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn mar 19, 2007 3:59 pm
Lokalizacja: Beskidy

Post autor: andrzej300 » sob maja 19, 2007 9:31 pm

sprzedaj go :)
już ... już.... prawie jest...

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob maja 19, 2007 9:56 pm

przedewszystkim napisz jaki sinik i wtrysk (wielo , mono )
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » ndz maja 20, 2007 10:40 am

andrzej300 pisze:sprzedaj go :)
jakby to byla moja meganka to juz bym ja sprzedal dawno temu ;) a meganka jest kolegi... jutro sie postaram dowiedziec jaki to ma silnik i wtrysk
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość