terenowo do 15 tys. ale co ???
Moderator: Marcin-Kraków
- arturius78
- jestem tu nowy...
- Posty: 21
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 5:38 pm
- Lokalizacja: Poznań
terenowo do 15 tys. ale co ???
Witam wszystkich
spytka podobna do postu wcześniej ale:
Mam opla isuzu campo 2wd (lekko podwyższone) i koniecznie zapragnąłem czegoś terenowego (kobicie też się podoba jazda w małej ciężarówce więc może uda się zarazić razem). Typowo do zabawy w terenie, nie musi nawet jeździć po drodze mogę to pociągnąć przyczepą jak będzie małe.
Z tego co wyczytałem to wychodzi mi w zasadzie gaz 69 (którego uważam za jedno z ciekawszych aut 4x4 jakie znam) na wypasie tj. wstępnie zmotany z osprzętem hi-lit wyciągarki itd i jeszcze trochę kasy na paliwo zostanie, albo suzuki samurai i tu już bardziej na styk.
Wiem, że nie ma co zaczynać od motania tylko gumki MT i popróbować się w terenie i "samemu stwierdzić czego brakuje"
Kusi mnie też pajero może patrol (krótkie) ale tu już idą koszty... A jak mi się spodoba i będę chciał motać to co...
dodam jeszcze, że mam big garaż z tunelem (za 2 m-ce koniec budowy) i narzędzia nie są mi obce.
sory, że taki długo ale inaczej nie umiałem
spytka podobna do postu wcześniej ale:
Mam opla isuzu campo 2wd (lekko podwyższone) i koniecznie zapragnąłem czegoś terenowego (kobicie też się podoba jazda w małej ciężarówce więc może uda się zarazić razem). Typowo do zabawy w terenie, nie musi nawet jeździć po drodze mogę to pociągnąć przyczepą jak będzie małe.
Z tego co wyczytałem to wychodzi mi w zasadzie gaz 69 (którego uważam za jedno z ciekawszych aut 4x4 jakie znam) na wypasie tj. wstępnie zmotany z osprzętem hi-lit wyciągarki itd i jeszcze trochę kasy na paliwo zostanie, albo suzuki samurai i tu już bardziej na styk.
Wiem, że nie ma co zaczynać od motania tylko gumki MT i popróbować się w terenie i "samemu stwierdzić czego brakuje"
Kusi mnie też pajero może patrol (krótkie) ale tu już idą koszty... A jak mi się spodoba i będę chciał motać to co...
dodam jeszcze, że mam big garaż z tunelem (za 2 m-ce koniec budowy) i narzędzia nie są mi obce.
sory, że taki długo ale inaczej nie umiałem
W460 '87 230GE 92PS
- arturius78
- jestem tu nowy...
- Posty: 21
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 5:38 pm
- Lokalizacja: Poznań
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
arturius78 pisze:a Pajero odpada ?
czytałem na forum że Patrol jest cool, ale motanie drogie. Za 15 kpln to i tak kupię takiego z którym się już ożenię jak batman, forever.
Pajero jest fajne, ale ma też swoje wady, ma łamany przód czyli wykrzyż tak naprawde robi tył, ale ma swoje plusy nad trolami wszelkiej maści, jest wagowo pomiędzy suką a trolem, jak znasz ograniczenia autka to do zabawy styknie, koszt motania zawiechy to podobny jak w trolu, najtaniej suka wychodzi
Czwarte serce 

Wyższym jak 154cm wmawiamy sukę kabrioklucz13 pisze:Wmawiacie ludziom sukę jakby każdy był anorektykiem i miał max. 154 cm wzrostuto było projektowane dla kurdupli co jom ryż
![]()

'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
- arturius78
- jestem tu nowy...
- Posty: 21
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 5:38 pm
- Lokalizacja: Poznań
Też mi się wydaje, że na LR to trochę mało kasy chociaż auto pyszne. Samuraj przyciasnawy (180cm / 100kg - kierownik), ale może w weekendy od czasu do czasu to bym się upchał, a na co dzień szosowe laczki i niech sobie kobita pomyka.
Sami widzicie, że łatwo nie jest ale chociaż wiem czego chcę...tak mi się wydaje.
a takie cuś http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2908383
Sami widzicie, że łatwo nie jest ale chociaż wiem czego chcę...tak mi się wydaje.
a takie cuś http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2908383
W460 '87 230GE 92PS
do wymiarów trzeba sie dostosować innym to nie przeszkadza 
http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2007/4_zmo ... G_4296.jpg

http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2007/4_zmo ... G_4296.jpg
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
a czy wiesz do czego chcesz? bo to pytanie jest najważniejszearturius78 pisze:ale chociaż wiem czego chcę...tak mi się wydaje.
na podstawie niego robisz spis aut
potem obcinasz te, które przewyższają kwotowo to co masz (plus zasada 3 kupek

z pozostałej listy szukasz najlepszego egzemplarza w ofercie sprzedaży
i cieszysz się nabytkiem
aha jeszcze radośc jak go w końcu sprzedasz

http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... 0&ile_o=25
jak go zrobisz na używkach to zamknie się w 15
jak go zrobisz na używkach to zamknie się w 15

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
majac 15 tys to najlepiej kupic patrola 160 / 260 ( najlepiej tego piwerwszego z silnikiem 3,3 turbo diesel)arturius78 pisze:Też mi się wydaje, że na LR to trochę mało kasy chociaż auto pyszne. Samuraj przyciasnawy (180cm / 100kg - kierownik), ale może w weekendy od czasu do czasu to bym się upchał, a na co dzień szosowe laczki i niech sobie kobita pomyka.
Sami widzicie, że łatwo nie jest ale chociaż wiem czego chcę...tak mi się wydaje.
a takie cuś http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2908383
z 15 tysiami kupujesz auto do 10 , i 5 wkladasz w jakies naprawy, koniecznie porzadne opony , moze nawet jak kupisz auto taniej starczy ci n a jakies zawieszenie.
Dyskoteka jest fajna , ale z 15 tysiacami nie zrobisz jej porzadnie.
wazne zebys nie pchal sie np. w gr-a za 14 tys , bo zje cie pakiet startowy ( chyba ze mozesz sobie na wiecej pozwolic )
Mając spory garaż narzędzia i świadomość jak ich używać można zrobić fajne auto na bazie 160 -tki koniecznie z SD33. Wyjściówkę można dostać w miarę tanio nawet za 5 klocków - za resztę wyprowadzisz wszelkie niedomagania mechaniczne i kupisz opony. Zalety 160-tki to pancerny silnik, rama i przeniesienie napędu - skrzynia z PTO - części stosunkowo tanie. Podstawową wadą jest zawieszenie - resory po 20 latach są przeważnie do niczego i generują sporo kłopotów w czasie eksploatacji - a nowy zawias kosztuje fortunę. Jednak przy budżecie 15 tyś. można coś z tym zrobić.
Jeżeli zaplanujesz przeróbki i konsekwentnie plan wykonasz - auto przyniesie wiele radości

Jeżeli zaplanujesz przeróbki i konsekwentnie plan wykonasz - auto przyniesie wiele radości


Life's Too Short For A Full Time Job
- arturius78
- jestem tu nowy...
- Posty: 21
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 5:38 pm
- Lokalizacja: Poznań
no i koniec tematu
jest decyzja
jak napisał N20
ps. Może czas przenieść się do działy nissan
jest decyzja
jak napisał N20
dobrze spuentował Drakopatrol(K160 + pakiet startowy)
i Maqlinka rozwiał ostateczne wątpliwościmajac 15 tys to najlepiej kupic patrola 160 / 260 ( najlepiej tego pierwszego z silnikiem 3,3 turbo diesel)
z 15 tysiami kupujesz auto do 10 , i 5 wkladasz w jakies naprawy, koniecznie porzadne opony , moze nawet jak kupisz auto taniej starczy ci n a jakies zawieszenie.
czyli rozumiem 1980 - 86r,a silnik z turbiną czy nie.można zrobić fajne auto na bazie 160 -tki koniecznie z SD33.
ps. Może czas przenieść się do działy nissan
W460 '87 230GE 92PS
- arturius78
- jestem tu nowy...
- Posty: 21
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 5:38 pm
- Lokalizacja: Poznań
Ponieważ problem już rozwiązany pozwolę sobie na kasztana:
Za 15k PLN można kupic dobry rower górski z pakietem startowym (kask, spodenki, pulsometr, koszulka i buty) - oczywiście pod warunkiem, że nie ma się wygórowanych ambicji, bo inaczej tyle pójdzie na sam widelec
Za 15k PLN można kupic dobry rower górski z pakietem startowym (kask, spodenki, pulsometr, koszulka i buty) - oczywiście pod warunkiem, że nie ma się wygórowanych ambicji, bo inaczej tyle pójdzie na sam widelec

Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość