CITROEN JUMPER 2,2 HDI L3H2 co to warte?

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
jarekstryszawa
 
 
Posty: 4409
Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Stryszawa
Kontaktowanie:

CITROEN JUMPER 2,2 HDI L3H2 co to warte?

Post autor: jarekstryszawa » pt maja 30, 2008 8:23 am

Witam

Mój tato uparł się na zakup takiego sprzęta- musi dać jutro zaliczkę dealerowi. Mam w związku z tym szybkie pytanie, czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenia? IVECO już mu obrzydło, Ducato jest droższy. Chodzi mi o awaryjność, odporność silnika na nasze paliwo itp. Proszę o konstruktywne rady.
Jak mawiają bracia Rosjanie- go hard or go home!

https://www.facebook.com/jarekstryszawa

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt maja 30, 2008 1:23 pm

silnik fajny tylko jesli to ten z filtrem cząstek stałych a tak wychodzi ze to ten to filtr drogi w wymianie, no i nie kazdy olej można lac do takiego silnika
Ostatnio zmieniony pt maja 30, 2008 1:45 pm przez gebels, łącznie zmieniany 1 raz.
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Elmer75
 
 
Posty: 167
Rejestracja: pn mar 14, 2005 5:52 pm
Lokalizacja: wiocha z tramwajami (Stettin)

Post autor: Elmer75 » pt maja 30, 2008 1:33 pm

skoro koniecznie przednionapędowy to polecam Mastera. Przy tych samych gabarytach nieporównywalnie pojemniejszy, mniej pali i...raczej bezawaryjny. A jak się coś sypnie to stosunkowo łatwo naprawić. Poparte własnym doświadczeniem :D :)2
Dla mnie wielkim plusem jest wzorcowa ergonomia. No, oprócz umiejscowienia przycisków tempomatu i kretyńska lokalizacja wlewu paliwa :D
"Chcesz być zdrowy i bogaty, nie pij wódy-idź do chaty" - Dzieci Kapitana Klossa

Awatar użytkownika
jarekstryszawa
 
 
Posty: 4409
Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Stryszawa
Kontaktowanie:

Post autor: jarekstryszawa » pt maja 30, 2008 9:08 pm

gebels pisze:silnik fajny tylko jesli to ten z filtrem cząstek stałych a tak wychodzi ze to ten to filtr drogi w wymianie, no i nie kazdy olej można lac do takiego silnika
Z tego co sprawdziłem ten motor ma rozrząd pędzony łańcuchem i na szczęście nie występuje w nim patent na dopalanie sadzy w filtrze cząstek stałych.
Jak mawiają bracia Rosjanie- go hard or go home!

https://www.facebook.com/jarekstryszawa

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: PiRoman » pt maja 30, 2008 9:15 pm

na temat motoru za wiele nie powiem, nie moje czasy. natomiast reszta niewiele sie zmieniła od czasu dwóch poprzednich modeli, a te były nie do zajerzdżenia, jeszcze wcześniejsze zresztą też. ja bym brał ale właśnie w wersji ducato, tam chyba jest silnik iveco i może troszkę łatwiej serwisować. generalnie w tym nadwoziu jeden czort chyba. mi sie tymi autami zawsze bardzo dobrze jeździło. pzdr

Awatar użytkownika
jarekstryszawa
 
 
Posty: 4409
Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Stryszawa
Kontaktowanie:

Post autor: jarekstryszawa » pt maja 30, 2008 9:29 pm

Tato przed tym ostatnim IVECO DAILY 2.3 miał DUCATO 2.8 idTD 122PS i był z niego zadowolony. Sprawdzał oczywiście teraz w Fiacie ale jest sporo drożej niż u cytryny.
Jak mawiają bracia Rosjanie- go hard or go home!

https://www.facebook.com/jarekstryszawa

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: PiRoman » pt maja 30, 2008 9:38 pm

No to siup...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości