IVECO 4X4 lub inny do 3,5 tony

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

IVECO 4X4 lub inny do 3,5 tony

Post autor: LANDEK » wt lip 22, 2008 9:11 am

Ma ktoś jakieś informacje lub doświadczenia z takimi autkami?
Proszę o pomoc.
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » wt lip 22, 2008 9:11 pm

Ja mam informacje jesli Ciebie to interesuje :D
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Re: IVECO 4X4 lub inny do 3,5 tony

Post autor: Toroo » wt lip 22, 2008 9:18 pm

LANDEK pisze:Ma ktoś jakieś informacje lub doświadczenia z takimi autkami?
Proszę o pomoc.
LTek 4x4 :)2

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » wt lip 22, 2008 10:19 pm

A Mercedes Sprinter ??
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » wt lip 22, 2008 10:21 pm

LANDEK pisze:A Mercedes Sprinter ??
Tak po znaomości - nie.

Wojan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw sty 25, 2007 8:47 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Wojan » pn sie 04, 2008 11:16 pm

Gaz Gazela 4x4 powered by Andoria

i musisz zaprzyjaźnić się z panem w serwisie :)
i przy dystrybutorze

Nowe Iveco 4x4 bajka tylko to DMC3,5 ma jakieś 900kg ładowności (oficjalnej). Ale DMC5,5 już okoo 3t,
tylko chcą za słomka ponad 180000PLN

dziś bym kupił ale gdy kupowałem była tylko ruska łania :(

Z tego co się orientowałem VW i sprinter nie mają typowych napędów 4x4 jakieś takie dopedzane "4motiony i inne ultra super hiper automatic" - tak mi w salonach opowiadali.

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » wt sie 05, 2008 8:37 am

Nowe odpada - cena powala - ale autko super :)2 :)2 :)2
Decyzja zapadła - szukam Iveco 4x4, kabina 7 osób, no i tak do roku 2000.
Tylko nie wiem jak będzie zachowywał się ten samochód z ciężarem około 1800 kg (golas tj rama + paliwo + zapasy + zabudowa + pasażerowie)
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » wt sie 05, 2008 9:04 am

http://www.off-road.iveco.com/
http://www.massif.iveco.com/?lang=pl

dobrze się będzie zachowywał, jak na auto z łądunkiem.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » wt sie 05, 2008 11:30 am

resor :)2
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Wojan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw sty 25, 2007 8:47 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Wojan » wt sie 05, 2008 12:55 pm

LANDEK pisze:z ciężarem około 1800 kg (golas tj rama + paliwo + zapasy + zabudowa + pasażerowie)
Jesli chcesz na tym postyawić wiertnicę z osprzętem to przekroczysz DMC4t :)
sprawdzone bez względu czego Ci nie naopowiadają :)

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » wt sie 05, 2008 2:37 pm

No ale jak to jeździ z takim ciężarem ??
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
Elmer75
 
 
Posty: 167
Rejestracja: pn mar 14, 2005 5:52 pm
Lokalizacja: wiocha z tramwajami (Stettin)

Post autor: Elmer75 » wt sie 05, 2008 4:40 pm

LANDEK pisze:Nowe odpada - cena powala - ale autko super :)2 :)2 :)2
Decyzja zapadła - szukam Iveco 4x4, kabina 7 osób, no i tak do roku 2000.
Stary model, ale NOWY:
http://www.zastava-kamioni.co.yu/proizv ... lna4_e.htm
Silniki euro3, tutaj szczegółowe dane:
http://www.zastava-kamioni.co.yu/bookle ... valeng.pdf
Ewentualnie:
http://www.zastava-kamioni.co.yu/proizv ... k101_e.htm
"Chcesz być zdrowy i bogaty, nie pij wódy-idź do chaty" - Dzieci Kapitana Klossa

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt sie 19, 2008 2:31 pm

Wojan pisze:
LANDEK pisze:z ciężarem około 1800 kg (golas tj rama + paliwo + zapasy + zabudowa + pasażerowie)
Jesli chcesz na tym postyawić wiertnicę z osprzętem to przekroczysz DMC4t :)
sprawdzone bez względu czego Ci nie naopowiadają :)
a co w Wamecie byles sie zapytac :)20

a na wiertnice to sa inne sprawdzone sposoby :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt sie 19, 2008 2:38 pm

Wojan pisze:Gaz Gazela 4x4 powered by Andoria

i musisz zaprzyjaźnić się z panem w serwisie :)
i przy dystrybutorze

Nowe Iveco 4x4 bajka tylko to DMC3,5 ma jakieś 900kg ładowności (oficjalnej). Ale DMC5,5 już okoo 3t,
tylko chcą za słomka ponad 180000PLN

dziś bym kupił ale gdy kupowałem była tylko ruska łania :( .
to trzeba bylo SCAMA za 160tys kupic a nie na gazele sie rzucac :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Wojan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw sty 25, 2007 8:47 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Wojan » wt sie 19, 2008 3:41 pm

Bart kolejna planowana jest na gąsieniczkach i CPTu tyż jak Bozia da :)
a za Rangerkiem i Y61 na lawetkach będą szybciej śmigały niż na Scamie Iveco czy Unimogu.

Awatar użytkownika
daniel b
 
 
Posty: 1190
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:30 pm
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: daniel b » wt sie 19, 2008 4:18 pm

wv t4 4x4 też są ,5 osob +skrzynia :D
ZMOTA SCORPION Y60

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr sie 20, 2008 2:23 pm

Wojan pisze:Bart kolejna planowana jest na gąsieniczkach i CPTu tyż jak Bozia da :)
a za Rangerkiem i Y61 na lawetkach będą szybciej śmigały niż na Scamie Iveco czy Unimogu.
eeee tam ja juz to wszystko przerabialem - mam francuska na gasienicam, mam CPTU, mam samojezdne i 2 razy szybciej idzie robota wiertcica samojezdna niz na gasienicach :wink:

no i mam zamowione daily 4x4 ale mam same problemy z tymi makaroniarzami :evil:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr sie 20, 2008 2:36 pm

daniel b pisze:wv t4 4x4 też są ,5 osob +skrzynia :D
ale to na lipnych wahaczach i wiskozie - do grubego ciorania w terenie to slabizna :)3 to wozenia ziemniaków w gorach do warzywniaka to sie nadaje :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Alces64
Posty: 488
Rejestracja: pt lut 15, 2008 10:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Alces64 » śr sie 20, 2008 5:49 pm

Wojan pisze:Bart kolejna planowana jest na gąsieniczkach i CPTu tyż jak Bozia da :)
a za Rangerkiem i Y61 na lawetkach będą szybciej śmigały niż na Scamie Iveco czy Unimogu.
Zaprzyjażniona firma wozi gąsienicowe CPT w blaszaku peugota.
btw widziałem niedawno dwa krótkie patrole firmy GEOTEKO z W-wy, jeden ciągnął wiertniczke, drugi tylko przyczepke.
kia sorento 2.5 crdi, BFG AT, lift +1"

Wojan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw sty 25, 2007 8:47 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Wojan » śr sie 20, 2008 8:05 pm

Geoteko ciąga lekkie CPT
przyzwoita CPT nie wchodzi do tradycyjnego dostawczaka - sama waży cusik ponad 2t bez osprzętu. Natomiast wchodzą do wzmocnionych sprinterów ivec itp. DMC >4,5t. Tylko trzeba mieć kat. C
A tak na lawecie wystarcza B+E i chłopaki mogą się zmieniać :)

Alces64
Posty: 488
Rejestracja: pt lut 15, 2008 10:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Alces64 » śr sie 20, 2008 10:19 pm

Wojan pisze: przyzwoita CPT nie wchodzi do tradycyjnego dostawczaka - sama waży cusik ponad 2t bez osprzętu. Natomiast wchodzą do wzmocnionych sprinterów ivec itp. DMC >4,5t. Tylko trzeba mieć kat. C
A tak na lawecie wystarcza B+E i chłopaki mogą się zmieniać :)
co to jest przywoite CPT?, mamy w Instytucie od niedawna, ale jeszcze się nie przeszkoliłem, a to, które podróżuje w blaszaku pochodzi z Włoch.
kia sorento 2.5 crdi, BFG AT, lift +1"

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw sie 21, 2008 1:07 pm

Wojan pisze:Geoteko ciąga lekkie CPT
przyzwoita CPT nie wchodzi do tradycyjnego dostawczaka - sama waży cusik ponad 2t bez osprzętu. Natomiast wchodzą do wzmocnionych sprinterów ivec itp. DMC >4,5t. Tylko trzeba mieć kat. C
A tak na lawecie wystarcza B+E i chłopaki mogą się zmieniać :)
sonda to jedno a wciskarko - wyciagarka to drugie !!
prosze wiec nie mylic tych dwoch pojec :wink:

a wloskie wciskarki - Pagani sa moze i dobre ale sama sonde i rejestrator maja powiedzmy z nizszej polki :)21

a zreszta to chyba odbiegamy zbytnio od tematu :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Wojan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw sty 25, 2007 8:47 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Wojan » czw sie 21, 2008 8:28 pm

chyba kasztanimy :) ale wciskarki też jeżdżą off road, często więcej niż większość z nas :)

Pagani 15T jest kotwiona na sztywno na 2 łapach sprawia to czasami kłopot, kotwy podobno się zrywają, układ pomiarowy mechaniczny Begeman z kablami to są lata 80te :) fucktycznie takie coś wchodzi na dostawczaka.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt sie 22, 2008 9:38 am

Pagani nie preferuje tylko Begemana - maja takze wlasny piezocone :wink:

10 i 20 tonowa Pagani ma tez kotwy na sztywno - to jest niestety bolaczka Pagani ze nie ma mozliwosci regulacji rozstawu kotw - w nasypach to jest katorga - dlatego krzywia sie i zrywaja kotwy.

Ale kto powiedzial ze Pagani tylko robi wciskarki - sa firmy ktore robia duzo lepsze wciskarki i sondy - no niestety cena takze o 1/3 a nawet raz tyle wyzsza :)2
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość