IVECO 4X4 lub inny do 3,5 tony
Moderator: Marcin-Kraków
IVECO 4X4 lub inny do 3,5 tony
Ma ktoś jakieś informacje lub doświadczenia z takimi autkami?
Proszę o pomoc.
Proszę o pomoc.
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8
GG10114884

GG10114884
Re: IVECO 4X4 lub inny do 3,5 tony
LTek 4x4LANDEK pisze:Ma ktoś jakieś informacje lub doświadczenia z takimi autkami?
Proszę o pomoc.

Gaz Gazela 4x4 powered by Andoria
i musisz zaprzyjaźnić się z panem w serwisie
i przy dystrybutorze
Nowe Iveco 4x4 bajka tylko to DMC3,5 ma jakieś 900kg ładowności (oficjalnej). Ale DMC5,5 już okoo 3t,
tylko chcą za słomka ponad 180000PLN
dziś bym kupił ale gdy kupowałem była tylko ruska łania
Z tego co się orientowałem VW i sprinter nie mają typowych napędów 4x4 jakieś takie dopedzane "4motiony i inne ultra super hiper automatic" - tak mi w salonach opowiadali.
i musisz zaprzyjaźnić się z panem w serwisie

i przy dystrybutorze
Nowe Iveco 4x4 bajka tylko to DMC3,5 ma jakieś 900kg ładowności (oficjalnej). Ale DMC5,5 już okoo 3t,
tylko chcą za słomka ponad 180000PLN
dziś bym kupił ale gdy kupowałem była tylko ruska łania

Z tego co się orientowałem VW i sprinter nie mają typowych napędów 4x4 jakieś takie dopedzane "4motiony i inne ultra super hiper automatic" - tak mi w salonach opowiadali.
http://www.off-road.iveco.com/
http://www.massif.iveco.com/?lang=pl
dobrze się będzie zachowywał, jak na auto z łądunkiem.
http://www.massif.iveco.com/?lang=pl
dobrze się będzie zachowywał, jak na auto z łądunkiem.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
Stary model, ale NOWY:LANDEK pisze:Nowe odpada - cena powala - ale autko super![]()
![]()
![]()
Decyzja zapadła - szukam Iveco 4x4, kabina 7 osób, no i tak do roku 2000.
http://www.zastava-kamioni.co.yu/proizv ... lna4_e.htm
Silniki euro3, tutaj szczegółowe dane:
http://www.zastava-kamioni.co.yu/bookle ... valeng.pdf
Ewentualnie:
http://www.zastava-kamioni.co.yu/proizv ... k101_e.htm
"Chcesz być zdrowy i bogaty, nie pij wódy-idź do chaty" - Dzieci Kapitana Klossa
a co w Wamecie byles sie zapytacWojan pisze:Jesli chcesz na tym postyawić wiertnicę z osprzętem to przekroczysz DMC4tLANDEK pisze:z ciężarem około 1800 kg (golas tj rama + paliwo + zapasy + zabudowa + pasażerowie)
sprawdzone bez względu czego Ci nie naopowiadają

a na wiertnice to sa inne sprawdzone sposoby

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
to trzeba bylo SCAMA za 160tys kupic a nie na gazele sie rzucacWojan pisze:Gaz Gazela 4x4 powered by Andoria
i musisz zaprzyjaźnić się z panem w serwisie
i przy dystrybutorze
Nowe Iveco 4x4 bajka tylko to DMC3,5 ma jakieś 900kg ładowności (oficjalnej). Ale DMC5,5 już okoo 3t,
tylko chcą za słomka ponad 180000PLN
dziś bym kupił ale gdy kupowałem była tylko ruska łania.

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
eeee tam ja juz to wszystko przerabialem - mam francuska na gasienicam, mam CPTU, mam samojezdne i 2 razy szybciej idzie robota wiertcica samojezdna niz na gasienicachWojan pisze:Bart kolejna planowana jest na gąsieniczkach i CPTu tyż jak Bozia da
a za Rangerkiem i Y61 na lawetkach będą szybciej śmigały niż na Scamie Iveco czy Unimogu.

no i mam zamowione daily 4x4 ale mam same problemy z tymi makaroniarzami

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Zaprzyjażniona firma wozi gąsienicowe CPT w blaszaku peugota.Wojan pisze:Bart kolejna planowana jest na gąsieniczkach i CPTu tyż jak Bozia da
a za Rangerkiem i Y61 na lawetkach będą szybciej śmigały niż na Scamie Iveco czy Unimogu.
btw widziałem niedawno dwa krótkie patrole firmy GEOTEKO z W-wy, jeden ciągnął wiertniczke, drugi tylko przyczepke.
kia sorento 2.5 crdi, BFG AT, lift +1"
co to jest przywoite CPT?, mamy w Instytucie od niedawna, ale jeszcze się nie przeszkoliłem, a to, które podróżuje w blaszaku pochodzi z Włoch.Wojan pisze: przyzwoita CPT nie wchodzi do tradycyjnego dostawczaka - sama waży cusik ponad 2t bez osprzętu. Natomiast wchodzą do wzmocnionych sprinterów ivec itp. DMC >4,5t. Tylko trzeba mieć kat. C
A tak na lawecie wystarcza B+E i chłopaki mogą się zmieniać
kia sorento 2.5 crdi, BFG AT, lift +1"
sonda to jedno a wciskarko - wyciagarka to drugieWojan pisze:Geoteko ciąga lekkie CPT
przyzwoita CPT nie wchodzi do tradycyjnego dostawczaka - sama waży cusik ponad 2t bez osprzętu. Natomiast wchodzą do wzmocnionych sprinterów ivec itp. DMC >4,5t. Tylko trzeba mieć kat. C
A tak na lawecie wystarcza B+E i chłopaki mogą się zmieniać

prosze wiec nie mylic tych dwoch pojec

a wloskie wciskarki - Pagani sa moze i dobre ale sama sonde i rejestrator maja powiedzmy z nizszej polki

a zreszta to chyba odbiegamy zbytnio od tematu

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Pagani nie preferuje tylko Begemana - maja takze wlasny piezocone 
10 i 20 tonowa Pagani ma tez kotwy na sztywno - to jest niestety bolaczka Pagani ze nie ma mozliwosci regulacji rozstawu kotw - w nasypach to jest katorga - dlatego krzywia sie i zrywaja kotwy.
Ale kto powiedzial ze Pagani tylko robi wciskarki - sa firmy ktore robia duzo lepsze wciskarki i sondy - no niestety cena takze o 1/3 a nawet raz tyle wyzsza

10 i 20 tonowa Pagani ma tez kotwy na sztywno - to jest niestety bolaczka Pagani ze nie ma mozliwosci regulacji rozstawu kotw - w nasypach to jest katorga - dlatego krzywia sie i zrywaja kotwy.
Ale kto powiedzial ze Pagani tylko robi wciskarki - sa firmy ktore robia duzo lepsze wciskarki i sondy - no niestety cena takze o 1/3 a nawet raz tyle wyzsza

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość