MUSCEL zwrotnice

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Kaktus
Posty: 689
Rejestracja: ndz lip 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Chełm

MUSCEL zwrotnice

Post autor: Kaktus » ndz maja 23, 2004 11:34 am

moze ma ktos patent na zwrotnice w MUSCELu , z czego sworznie zwrotnicy ? bo jak to w MUSCELu brak nowych czesci , dzieki Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » ndz maja 23, 2004 11:54 am

Kolega dorabiał z uazowych.
trzeba trochę przetoczyć i pózniej powierzchniowo utwardzic

:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Kaktus
Posty: 689
Rejestracja: ndz lip 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Kaktus » ndz maja 23, 2004 9:57 pm

latwo powiedziec, przetoczyc to nie problem czy moze przeszlifowac bo twarde ale powierzchniowo utwardzic to nie wiem jak i gdzie, ale moze znajde gdzies fachowcow chyba to sie nazywa cementowanie i specjalny piec indukcyjny do tego musi byc jak pamietam, czyli nie bedzie latwo.

Sojer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: śr sty 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Sojer » pn maja 24, 2004 12:14 pm

Ja do mostu muscelowego przykrecilem kompletne zwrotnice od uaza ze sworzniami nowego typu.
Vitara 1.6l MB+Samara

Awatar użytkownika
Kaktus
Posty: 689
Rejestracja: ndz lip 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Kaktus » wt maja 25, 2004 10:24 am

no tak ale jak to dopasowac, ile miales z tym zamieszania ? czy dlugosc poloski pasowala ? a tulejka z mosiadzu na polos , w muscelu chyba polosie sa grupsze, kapsel frezowany ,chyba inny rostaw srub i inny frez

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt maja 28, 2004 1:22 am

A próbowałes przeszlifować i dać grubsze tulejki?My tak sie czasem ratujemy.

Awatar użytkownika
Kaktus
Posty: 689
Rejestracja: ndz lip 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Kaktus » pt maja 28, 2004 7:17 pm

nie probowalem, bralem to pod uwage, ale ktos pisal ze to nie trwale, mam inny patent, ale, nie wiem czy to się nie rozleci,. Fat 126 ma sworznie tlokowe takiej samej srednicy po kilu zabiegach by to dopasowal ale czy sworzen nie peknie ? Oto jest pytanie.

Awatar użytkownika
miastek
 
 
Posty: 1309
Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: miastek » pt maja 28, 2004 7:58 pm

A dlaczego ma peknąć, przeciez w silniku to to wcale lekko mu nie jest.
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt maja 28, 2004 8:32 pm

Kaktus pisze:nie probowalem, bralem to pod uwage, ale ktos pisal ze to nie trwale, mam inny patent, ale, nie wiem czy to się nie rozleci,. Fat 126 ma sworznie tlokowe takiej samej srednicy po kilu zabiegach by to dopasowal ale czy sworzen nie peknie ? Oto jest pytanie.
Też mi sie zdaje,ze wytrzyma-mozesz to dokładniej opisać?

Awatar użytkownika
Kaktus
Posty: 689
Rejestracja: ndz lip 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Kaktus » śr cze 02, 2004 9:30 am

teoretycznie sprawa jest prosta , rozwiercic stary i wprasowac tlokowy z fiat 126 mozna lekko spawnac aby sie nie wysuna, albo lepiej rozklepac na koncu, jak sie da, peweniejsze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość