
Subaru Libero/ Vw T3 syncro
Moderator: Marcin-Kraków
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Subaru Libero/ Vw T3 syncro
Zaciekawiło mnie to autko. Ktoś może takie upala? Jak to wygląda jeśli chodzi o miejsce w środku (ponoć 6cio osobowe)? I najważniejsze- jak to śmiga w terenie? (oczywiście lekkim, bo do innego się chyba nie bardzo nadaje) Śmieszny wynalazek- poczytałem trochę na forach w usa i chwalą sobie ten sprzęcik. Zresztą lifty, mtki i różne inne graty do tego mają. 

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
Re: Subaru Libero
zapytaj kolegę @zizibi on ma chyba takie, na imprezach suv-owych sobie radzi.
http://www.forum4x4.pl/memberlist.php?m ... le&u=16141
http://www.forum4x4.pl/memberlist.php?m ... le&u=16141
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Subaru Libero
zapytaj @kosynier ma buggy na bazie libero i gdzieś nawet były filmiki z upalania
Czwarte serce 

- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Re: Subaru Libero
Filmiki @kosyniera widziałem- buggy jest rewelacyjne
Bardziej mnie jednak interesuje jak to się sprawuje jako mikrobusik. Taka mini- wyprawówka 


Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
Re: Subaru Libero
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Re: Subaru Libero
Dzięki Albert! Szukam wciąż L300 ale zaczynam wątpić żebym znalazł coś w przyzwoitym stanie za dobre pieniądze- wszystkie diesle to trupy z firm budowlanych, a jak się trafia coś ładnego to kosztuje bajońskie pieniądze. O t3 syncro też można pomarzyć, dlatego zacząłem się interesować libero- co prawda dużo mniejszy, ale praktyczny i w baaardzo dobrych pieniądzach. Na małą wyprawówkę mógłby być fajny!
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
Re: Subaru Libero
mnie sie tez podoba, o dwa rozmiary mniejszy ale ma bardzo ustawne wnetrze. Parkuje taki niedaleko mnie, musze kiedys stanac kolo niego i zrobic zdjecie rodzinne 

Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Re: Subaru Libero
Ponad rok szukałem L300 4x4 2,5d - i w PL, i w D.paranoic_killer pisze:....
Poddałem się

Libero na wyprawówkę trochę małe

A w L400 4x4 napęd jest taki sam jak w L300

VW T4 syncro, 2.4D, long 

- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Re: Subaru Libero
W l300 napędy to pajero I, a l400 to pajero II- także nawet z superselectem się trafiają
Tylko znalezienie l400 4x4 z kierownicą po właściwej stronie graniczy z cudem
Na wyspach jest tego mnóstwo i to w naprawde dobrych pieniądzach- tylko co z tego?
A z libero wyprawówkę dałoby radę zrobić- oczywiście bez spania w środku. Na 2 osoby to powinno być dość miejsca, a od biedy i na 4 (biorąc pod uwagę wyjazdy studenckie)


A z libero wyprawówkę dałoby radę zrobić- oczywiście bez spania w środku. Na 2 osoby to powinno być dość miejsca, a od biedy i na 4 (biorąc pod uwagę wyjazdy studenckie)

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
Re: Subaru Libero
a dałbys rade tym kicakiem gdzieś dalej pojechac?
pkp wygodniejsze
pkp wygodniejsze
Re: Subaru Libero
Do spania w środku ( nawet 4 osoby ) to Honkera mogę polecićparanoic_killer pisze:W l300 napędy to pajero I, a l400 to pajero II- także nawet z superselectem się trafiająTylko znalezienie l400 4x4 z kierownicą po właściwej stronie graniczy z cudem
Na wyspach jest tego mnóstwo i to w naprawde dobrych pieniądzach- tylko co z tego?
A z libero wyprawówkę dałoby radę zrobić- oczywiście bez spania w środku. Na 2 osoby to powinno być dość miejsca, a od biedy i na 4 (biorąc pod uwagę wyjazdy studenckie)

Cenowo to pewnie podobnie

Niedawno widziałem białe L400 4wd Diesel na numerach KR... ładniutkie

Kierownica po naszej stronie.
Oglądałem dość długo, ale właściciel nie przyszedł

VW T4 syncro, 2.4D, long 

Re: Subaru Libero
bo czekal za rogiem, az sobie pojdziesz 

Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Re: Subaru Libero
Albert_N pisze:bo czekal za rogiem, az sobie pojdziesz

Dużo stracił, chciałem zamienić za Honkera

VW T4 syncro, 2.4D, long 

Re: Subaru Libero
wlasnie dlatego czekal 

Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Re: Subaru Libero
paranoic_killer pisze:W l300 napędy to pajero I, a l400 to pajero II- także nawet z superselectem się trafiająTylko znalezienie l400 4x4 z kierownicą po właściwej stronie graniczy z cudem
Na wyspach jest tego mnóstwo i to w naprawde dobrych pieniądzach- tylko co z tego?
A z libero wyprawówkę dałoby radę zrobić- oczywiście bez spania w środku. Na 2 osoby to powinno być dość miejsca, a od biedy i na 4 (biorąc pod uwagę wyjazdy studenckie)
Karwa mać... napisał bys temat ze 2 dni wczesniej...
w makro dzisiaj bywszy, l300 z karteczka "sprzedam" na parkingu stało...
karwa..
Ford- Family of fine cars.
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Re: Subaru Libero
L400 sporo widziałem na mobile.de, ale ceny ok. 8-10 tys. ojro za wersje ciężarowe, czyli golasy blaszane.
Libero na dalsze wyjazdy... hmm.... fajne autko, podobnie, jak carry, ale daleko to tym bym nie chciał podróżować - małe foteliki, ciasnota, wąskie toto trochę i wysokie, spać raczej w tym trudno, silniki wysokoobrotowe, więc głośne powyżej 70km/h, kółecka, jak w tico, na dziurach to czuć...
U mnie dochodzi jeszcze dodatkowo ostra paranoja - mam spore lęki przed dzwonem (parę było) i akurat w takiej puszeczce to nie widzę żadnych szans, nawet z golfem, a co dopiero z czymś większym, albo drzewem.
Libero na dalsze wyjazdy... hmm.... fajne autko, podobnie, jak carry, ale daleko to tym bym nie chciał podróżować - małe foteliki, ciasnota, wąskie toto trochę i wysokie, spać raczej w tym trudno, silniki wysokoobrotowe, więc głośne powyżej 70km/h, kółecka, jak w tico, na dziurach to czuć...
U mnie dochodzi jeszcze dodatkowo ostra paranoja - mam spore lęki przed dzwonem (parę było) i akurat w takiej puszeczce to nie widzę żadnych szans, nawet z golfem, a co dopiero z czymś większym, albo drzewem.
Re: Subaru Libero
to koniecznie duze auto, z duzym silnikiem, co by energie przyjal...Misiek Bielsko pisze:U mnie dochodzi jeszcze dodatkowo ostra paranoja - mam spore lęki przed dzwonem (parę było) i akurat w takiej puszeczce to nie widzę żadnych szans, nawet z golfem, a co dopiero z czymś większym, albo drzewem.
kieniecznie 6 zylinder

Mistrzow uprasza sie o spokoj
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Re: Subaru Libero
Tyber, ja nie mam paranoi, że wszyscy wiedzą, że mam małego, tylko inną 

- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Re: Subaru Libero
marmoo pisze:paranoic_killer pisze:W l300 napędy to pajero I, a l400 to pajero II- także nawet z superselectem się trafiająTylko znalezienie l400 4x4 z kierownicą po właściwej stronie graniczy z cudem
Na wyspach jest tego mnóstwo i to w naprawde dobrych pieniądzach- tylko co z tego?
A z libero wyprawówkę dałoby radę zrobić- oczywiście bez spania w środku. Na 2 osoby to powinno być dość miejsca, a od biedy i na 4 (biorąc pod uwagę wyjazdy studenckie)
Karwa mać... napisał bys temat ze 2 dni wczesniej...
w makro dzisiaj bywszy, l300 z karteczka "sprzedam" na parkingu stało...
karwa..
No to faktycznie kicha!! Gdybyś go jeszcze gdzieś trafił dawaj cynk!
A co do wielkości autka- no cóż jako student dużych wymagań nie mam a ciekawość świata ogromna


Udało mi się namierzyć gość w lublinie którzy hienują gratami do vw t3 i czasami mają na sprzedaż syncro z norwegii w przyzwoitych cenach. Czekam na jakąś odpowiedź od nich- może coś się uda wyrwać. W niemcowni wszystko już przebrane do szczętu- poniżej 3 k euro nie ma nawet co marzyć, zarówno jeśli chodzi o t3 jak i l300. A do tego pakiet startowy, opony, zabudowa- wychodzą duże pieniądze. Wolę kupić tańszy wózek a resztę zainwestować w poprawki i uzbrojenie.
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
Re: Subaru Libero
no to ile biedny student
chce wydać na tego busa 4x4?

Re: Subaru Libero
http://www.allegro.pl/item578858280_sub ... eluxe.html

Chyba bym wołał jednego z tych Honków:
http://www.dystrybucja.zeb.com.pl/pl/ze ... &ta=1&a=52
Ale co kto lubi, ofkors

Chyba bym wołał jednego z tych Honków:
http://www.dystrybucja.zeb.com.pl/pl/ze ... &ta=1&a=52
Ale co kto lubi, ofkors

VW T4 syncro, 2.4D, long 

Re: Subaru Libero
T3 synchro z bundeswehry (chyba tak to się pisało ;P) i heja
No chyba że napęd 4x4 nie jest konieczny, to zwykła T3-jka, california czy inna westfalia.
No chyba że napęd 4x4 nie jest konieczny, to zwykła T3-jka, california czy inna westfalia.

Hakuna matata madafaka!
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Re: Subaru Libero
T3 syncro z bundeswehry się zaczyna od 5 k euro w górę
Chce właśnie sprzęt 4x4- gdyby było inaczej to bym już dawno po prostu t3 campera kupił
Heh biedny student chce wydać do 10 tyś na auto, tak żeby zostało na przygotowanie. Za vw przemawiają koszty utrzymania i części- jak wiadomo zakup auta to tylko początek wydatków
Dlatego chce kupić coś na co będzie mnie stać, pamiętając o tym że mam jeszcze placka (ale w placka już tyle zainwestowałem że na najbliższy rok raczej mam święty spokój).
Dostałem właśnie maila od gościa hienującego t3- ma jedno syncro na zbyciu, a w przyszłym miesiącu będą 2 kolejne. Może się coś uda wykombinować


Heh biedny student chce wydać do 10 tyś na auto, tak żeby zostało na przygotowanie. Za vw przemawiają koszty utrzymania i części- jak wiadomo zakup auta to tylko początek wydatków

Dostałem właśnie maila od gościa hienującego t3- ma jedno syncro na zbyciu, a w przyszłym miesiącu będą 2 kolejne. Może się coś uda wykombinować

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Re: Subaru Libero
Wejdź na forum przyjaciół busika i zagadaj, żebyś się nie wpakował na minę z tym hienownikiem...
http://www.activeboard.com/forum.spark? ... =44397&p=1
Jak każde auto, tak i to ma swoje ważne punkty, o których warto wiedzieć i które warto sprawdzić.
Rok temu kupiłem swoje syncro za niecałe 3 tys. ojro, stan idealny - blacha i reszta dzwon, ale wtedy trochę inny kurs był. Poza tym te auta drożeją po prostu z roku na rok. Na allegro ogłaszał się człowiek chyba ze Szczecina i wystawiał ładne syncro caravelle za circa 8kpln, z tym, że bez blokad dyfrów (a to akurat warto mieć, przynajmniej z tyłu). Choć z drugiej strony to po co Ci blokada na szutrówkach... Wszystko zależy, jak daleko w teren chcesz się pchać.
U mnie wychodzi narazie tak:
Zakup i opłaty - ok.11-12 tysi.
Silnik 1.9tdi plus przekładka - ok.7 tysi (uwzględniając masę drobiazgów, rozrządy, sprzęgło, komplikatory wszelakie i takie tam).
Sprzedaż oryginalnego wasserboxera - 1200.
Kompletne wspomaganie - 400 plus montaż.
Opony MT/R - 1300 (miałem dobrą cenę).
Tapicer wnętrza (nowe materace, boczki, fotele) - jeszcze nie wiem.
Warn 9.5XP (kupowany jeszcze do Kozuni prawie dwa lata temu) - 3tysie.
Masa dupereli - sam nie wiem już ile.
Mam nadzieję, że w 25-26 koła się zamknę...
Tak więc porządnie zaplanuj budżet
Opcją jest też zostawienie oryginalnego boxera i zagazowanie - oszczędzasz wtedy min. 5-7 tysiaków. Kultura pracy tego silniczka to sam miód, ale ja się bałem go zostawiać, bo mało u nas gości, którzy mają pojęcie o serwisowaniu tego ustrojstwa (skomplikowane głowice między innymi).
Wersje 1.6td są raczej... krótkotrwałe, a silników w dobrym stanie coraz mniej, jest jeszcze jeden minus - zazwyczaj mają "krótkie" skrzynie, więc prędkość podróżna 70-80km/h. Można zmieniac na tdi, albo 1.9td, ale wtedy również trzeba by wymienić skrzynię i przedni most na "dłuższe", żeby wykorzystać potencjał silnika.
http://www.activeboard.com/forum.spark? ... =44397&p=1
Jak każde auto, tak i to ma swoje ważne punkty, o których warto wiedzieć i które warto sprawdzić.
Rok temu kupiłem swoje syncro za niecałe 3 tys. ojro, stan idealny - blacha i reszta dzwon, ale wtedy trochę inny kurs był. Poza tym te auta drożeją po prostu z roku na rok. Na allegro ogłaszał się człowiek chyba ze Szczecina i wystawiał ładne syncro caravelle za circa 8kpln, z tym, że bez blokad dyfrów (a to akurat warto mieć, przynajmniej z tyłu). Choć z drugiej strony to po co Ci blokada na szutrówkach... Wszystko zależy, jak daleko w teren chcesz się pchać.
U mnie wychodzi narazie tak:
Zakup i opłaty - ok.11-12 tysi.
Silnik 1.9tdi plus przekładka - ok.7 tysi (uwzględniając masę drobiazgów, rozrządy, sprzęgło, komplikatory wszelakie i takie tam).
Sprzedaż oryginalnego wasserboxera - 1200.
Kompletne wspomaganie - 400 plus montaż.
Opony MT/R - 1300 (miałem dobrą cenę).
Tapicer wnętrza (nowe materace, boczki, fotele) - jeszcze nie wiem.
Warn 9.5XP (kupowany jeszcze do Kozuni prawie dwa lata temu) - 3tysie.
Masa dupereli - sam nie wiem już ile.
Mam nadzieję, że w 25-26 koła się zamknę...
Tak więc porządnie zaplanuj budżet

Opcją jest też zostawienie oryginalnego boxera i zagazowanie - oszczędzasz wtedy min. 5-7 tysiaków. Kultura pracy tego silniczka to sam miód, ale ja się bałem go zostawiać, bo mało u nas gości, którzy mają pojęcie o serwisowaniu tego ustrojstwa (skomplikowane głowice między innymi).
Wersje 1.6td są raczej... krótkotrwałe, a silników w dobrym stanie coraz mniej, jest jeszcze jeden minus - zazwyczaj mają "krótkie" skrzynie, więc prędkość podróżna 70-80km/h. Można zmieniac na tdi, albo 1.9td, ale wtedy również trzeba by wymienić skrzynię i przedni most na "dłuższe", żeby wykorzystać potencjał silnika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości